galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zasady ...
Autor Wiadomość
sirafin 
Antropomorficzna...


Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 2658
Skąd: Sopot
Wysłany: Pią 14 Sie, 2015   

Arturzasty napisał/a:
Pytanie dotyczące dodatku Nemesis. Czy można z apostaty zostać znowu wiernym jeśli straciłoby się przedmiot z cechą APOSTATA?
Dokładnie. Apostatą jesteś jeśli masz jakiś zasób apostaty, jeśli się nawrócisz i pozbędziesz zakazanych zasobów, wszystko znów będzie jak dawniej ;)
_________________
Moje planszówki
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.37 sekundy. Zapytań do SQL: 13