galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Inwazja - Zestaw Podstawowy
Autor Wiadomość
kalinek

Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 5
Wysłany: Pią 03 Sty, 2014   

Powtórzę to pytanie, ponieważ ostatnio pojawiły się wątpliwości:
1.Czy w fazie królestwa (jeśli mam tam zagraną kartę "chłopaki na knurach 1 młotek) a np. w innej stafie jednostkę która dostała już obrażenia to dostaję 4 żetony czy te 2 dodatkowe młotki się liczą i dostaję 6?
2.Mam zagraną Kapliczke Taala i mam w danej strafie np 3 rozwinięcia (jednostka zyskuje 3 młotki czy to znaczy że jesli mam te karty zagrane w misji dostane 3 dodatkowe karty na rękę ?
 
     
Germanus 
OT- Inwazja


Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 7114
Skąd: Zabrze
Wysłany: Pią 03 Sty, 2014   

ad.1 tak - chłopaki na knurach dostają 2 młotki jeśli jakakolwiek Twoja jednostka ma obrażenia. W królestwie masz 2 więcej kasy, w misji 2 dodatkowe kart a w polu bitwy więcej mocy :twisted:
ad 2. jak masz kapliczkę to na początku twojej tury wyznaczasz jednostkę w tej strefie co kapliczka. Ta jednostka dostaje tyle młotków ile rozwinięć jest w tej strefie. Czyli w królestwie jak masz jednostkę to masz więcej kasy, w misji dodatkowe kart a w polu bitwy więcej mocy :twisted: To zawsze dotyczy tej strefy gdzie jet kapliczka
_________________
korony: pbf 26, pbf 55, pbf 66, 113, pbf 79, pbf 82, 108, 127, pbf 98
pbf 123 - Lannister
 
     
BroLuk

Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 7
Wysłany: Pon 06 Sty, 2014   

Czołem. Jestem nowym graczem w Inwazję. Zdecydowałem się kupić grę i jestem bardzo zadowolony. Mam pytanie odnośnie dwóch kart z zestawu podstawowego. Mianowicie http://www.cardgamedb.com...ious-death-core i http://www.cardgamedb.com...-of-sigmar-core
Moje pytanie dotyczy czy Świątynia Sigmara oddziałowuje na kartę Chwalebna Śmierć? Jeśli zapłacę 3 żetony zasobów i poświęcę jednostkę wykonującą misję to czy muszę zapłacić 2 żetony zasobów żeby zniszczyć 2 jednostki przeciwnika?
Szukałem odpowiedzi na to pytanie niestety w FAQ tego nie mogłem znaleźć.
Pozdrawiam i dzięki.
 
     
Virgo

Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 374
Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 06 Sty, 2014   

Tak.
 
     
BroLuk

Dołączył: 06 Sty 2014
Posty: 7
Wysłany: Wto 07 Sty, 2014   

Wielki dzięki za odpowiedź. Czyli moja żona miała rację :)
 
     
Xercisoul 

Wiek: 27
Dołączył: 04 Wrz 2015
Posty: 1
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 04 Wrz, 2015   

Mam pytanie odnośnie karty "Kapliczka Nurgla" (spacz jednostki które otrzymały obrażenia). Czy jest to karta targetująca i w związku z tym jeżeli przeciwnik ma kartę "Świątynia Sigmara" to za każdą spaczoną jednostkę muszę zapłacić 1 zasób, a w krytycznej sytuacji 2 zasoby (jeśli posiada dwie takie świątynie)?
 
     
Germanus 
OT- Inwazja


Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 7114
Skąd: Zabrze
Wysłany: Pią 04 Wrz, 2015   

nie targetuje, o nie ma napisane wybierz jednostkę
_________________
korony: pbf 26, pbf 55, pbf 66, 113, pbf 79, pbf 82, 108, 127, pbf 98
pbf 123 - Lannister
 
     
XFoka 

Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 2
Wysłany: Sro 07 Paź, 2015   

Siemanko, mam pytanie dotyczące karty krasnoludzki zwiadowca(dalej będę ich nazywał po prostu zwiadowcą) gdyż nie jestem pewien czy dobrze rozumiem jej działanie w kilku sytuacjach.
1.Czy umiejętność zwiadowcy aktywuje się jeśli inna jednostka krasnoludów opuści grę ale z innej strefy niż strefa misji?
2. Moja strefa misji jest atakowana w której mam zwiadowce i 2 inne jednostki które giną w wyniku walki. Zwiadowca strzeli 2 razy(bo zginęły 2 jednostki) czy tylko raz(bo zginęły w tym samym czasie)?
3. Sytuacja taka sama jak wcześniej jednak mój zwiadowca również ginie. W tej sytuacji zwiadowca zdąży zadać obrażenie(inna jednostka zginęła) czy zginie równocześnie ze swoimi towarzyszami i nie zdąży oddać strzału?
4. Pytanie dotyczące mechaniki jaką jest zwiad. Czy aby efekt ten się aktywował obrażenia musi zadać zwiadowca? Czy może wystarczy że obrażenia zada jakakolwiek jednostka w strefie w której znajduje się zwiadowca albo wgl jakakolwiek jednostka pod moją kontrolą z dowolnej strefy?
_________________
Bądź wytrwały. Będąc wytrwałym, wzrastaj w siłę.
 
     
Germanus 
OT- Inwazja


Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 7114
Skąd: Zabrze
Wysłany: Sro 07 Paź, 2015   

1,2,3 -> Jeśli ginie Krasnal z dowolnej strefy Zwiadowca strzela. Robi to za każdym razem. Jesli ginie on i inni Krasnoludowie w tym samym momencie to nie zdąży strzelić
4. Zwiad jest dokładnie opisany w zasadach głównych.
_________________
korony: pbf 26, pbf 55, pbf 66, 113, pbf 79, pbf 82, 108, 127, pbf 98
pbf 123 - Lannister
 
     
XFoka 

Dołączył: 07 Paź 2015
Posty: 2
Wysłany: Pią 09 Paź, 2015   

Dzięki :) Zwiad tez juz ogarnąlem oprócz jednej kwesti. Jeśli zaatakuje jednostką posiadającą zwiad a przeciwnik nie zadeklaruje zadnego obroncy to zwiad się uaktywni? Pytanie wynika z watpliwosci co do tego czy stolicy rowniez zadaje sie obrazenia a nie np jakies zniszczenia. Szukalem odpowiedzi na to pytanie po forum jednak znalazlem sprzeczne odpowiedzi :(
_________________
Bądź wytrwały. Będąc wytrwałym, wzrastaj w siłę.
 
     
Germanus 
OT- Inwazja


Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 7114
Skąd: Zabrze
Wysłany: Pią 09 Paź, 2015   

stolicy zadajesz obrażenia. Więc się aktywuje
_________________
korony: pbf 26, pbf 55, pbf 66, 113, pbf 79, pbf 82, 108, 127, pbf 98
pbf 123 - Lannister
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.88 sekundy. Zapytań do SQL: 13