galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Standardowe openingi
Autor Wiadomość
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Czw 15 Sie, 2013   

Dredzilla napisał/a:
Żmija i doran zawsze straszy, bronić może aero, arian koks, na pewno nie zgodzę się z tym ze jeśli nie pójdzie mobilka to jest na straconej pozycji ;-)
Konca burzy nie odpusci więc zawsze można zająć się tyrellem

dlatego w pbf 29 zastosowałem się do powyższej instrukcji bhp :cool:
 
     
Dredzilla
[Usunięty]

Wysłany: Nie 18 Sie, 2013   

No jesli nie pojdzie mobilka, a zmobilizujesz z UW to bijesz sie na dwa fronty praktycznie, bo i o storms end i jednoczesnie albo princespass albo starfall ^^, jesli masz 4 zamki i idzie mobilka to nie dosc ze masz sunspear obstawione i mozesz mobilizowac, to jeszcze jestes mega ofensywnie ustawiony :) takie moje zdanie
Edit: Straci 2 pkt mobilizacji? wobec kogo ^^, Tyrell w 1 rundzien ie mobilizuje, a Bara w 99% gier takze ;) no chyba ze wdraza swoj szatanski plan z mobilka zamiast braniem KL
 
     
Rewolta
[Usunięty]

Wysłany: Czw 22 Sie, 2013   

Nie ten temat ale jakie mieliście największe bitwy jeśli chodzi o podstawkę :D
No i kto na kogo :D
U mnie o było 20 do 19 dla Gj w botwie o Winterfall po losach bitwy 22 do 20, ale pewnie macie większe wyniki :D
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Czw 22 Sie, 2013   

takie wynik oznacza nieumiejętne stosowanie najazdu:D
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Czw 22 Sie, 2013   

Gog napisał/a:
takie wynik oznacza nieumiejętne stosowanie najazdu:D


Zawsze mogła być runda bez najazdów...
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Czw 22 Sie, 2013   

no tak, ale czesto sie widzi ze ludzie wolą dac obronę zamiast najazdu, a to duży błąd :p
 
     
Rewolta
[Usunięty]

Wysłany: Czw 22 Sie, 2013   

Tak wynik wyszedł rzeczywiście przez błąd, kolega grał pierwszy raz i pomylił rozkazy w porcie na Winterfall dlatego taki wyniki - wyszłoby deczko mniej ;P
 
     
Nero
[Usunięty]

Wysłany: Wto 08 Gru, 2015   

Odświeżam, bo ciekawy temat. Ma ktoś jakieś wskazówki dla nowych graczy? :smile:
 
     
ByeBye
[Usunięty]

Wysłany: Wto 08 Gru, 2015   

Na BGG są opisy wszystkich sensownych ruchów dla każdej strony ;p
 
     
Nero
[Usunięty]

Wysłany: Sro 09 Gru, 2015   

Gotowców duma mi czytać nie pozwoli. :razz:
A co z radami, że np. najważniejsze jest dobre zarządzanie sojuszami, dbanie o zachowanie korzystnego dla siebie układu sił na planszy itp.?
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Sro 09 Gru, 2015   

różnie bywa. Wiele zależy kim grasz. Sojusz itp. najważniejsze dla Lannistera z uwagi na położenie. Tyrell to raczej długodystansowiec i lepiej za szybko. Na szybkie ataki i dominację nadają się chyba tylko Baratheon, Martell i Greyjoy. W grze na pewno ważne są kontakty z innymi graczami ;)
 
     
Nero
[Usunięty]

Wysłany: Sro 09 Gru, 2015   

Germanus napisał/a:
W grze na pewno ważne są kontakty z innymi graczami ;)


Uważam, że zły układ sił/sojuszy (wiadomo, że są płynne) potrafi zniweczyć nasze wysiłki i nawet najlepszą pozycję, a z drugiej strony dobry daje szanse na sukces nawet jeżeli nie mamy w żadnym z czynników przewagi nad innymi graczami.

Zawsze się skłaniałem do tego, że układ sojuszy dąży do wydzielenia się 2 obozów, czyli w GOT byłoby 3-3 (do czasu) z racji, że każdy z graczy wchodzących w 2 czy 3-osobowy sojusz (np. jedynie nie atakują się przez kilka rund) powinien zyskać przewagę nad graczem bez sojuszu, tak samo sojusz 4 graczy przeciwko 2 (ale ten sojusz szybko się załamie).
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 1.06 sekundy. Zapytań do SQL: 14