Standardowe openingi |
Autor |
Wiadomość |
Germanus [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 15 Sie, 2013
|
|
|
Dredzilla napisał/a: | Żmija i doran zawsze straszy, bronić może aero, arian koks, na pewno nie zgodzę się z tym ze jeśli nie pójdzie mobilka to jest na straconej pozycji
Konca burzy nie odpusci więc zawsze można zająć się tyrellem |
dlatego w pbf 29 zastosowałem się do powyższej instrukcji bhp |
|
|
|
|
Dredzilla [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 18 Sie, 2013
|
|
|
No jesli nie pojdzie mobilka, a zmobilizujesz z UW to bijesz sie na dwa fronty praktycznie, bo i o storms end i jednoczesnie albo princespass albo starfall ^^, jesli masz 4 zamki i idzie mobilka to nie dosc ze masz sunspear obstawione i mozesz mobilizowac, to jeszcze jestes mega ofensywnie ustawiony takie moje zdanie
Edit: Straci 2 pkt mobilizacji? wobec kogo ^^, Tyrell w 1 rundzien ie mobilizuje, a Bara w 99% gier takze no chyba ze wdraza swoj szatanski plan z mobilka zamiast braniem KL |
|
|
|
|
Rewolta [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 22 Sie, 2013
|
|
|
Nie ten temat ale jakie mieliście największe bitwy jeśli chodzi o podstawkę
No i kto na kogo
U mnie o było 20 do 19 dla Gj w botwie o Winterfall po losach bitwy 22 do 20, ale pewnie macie większe wyniki |
|
|
|
|
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 22 Sie, 2013
|
|
|
takie wynik oznacza nieumiejętne stosowanie najazdu:D |
|
|
|
|
Beez [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 22 Sie, 2013
|
|
|
Gog napisał/a: | takie wynik oznacza nieumiejętne stosowanie najazdu:D |
Zawsze mogła być runda bez najazdów... |
|
|
|
|
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 22 Sie, 2013
|
|
|
no tak, ale czesto sie widzi ze ludzie wolą dac obronę zamiast najazdu, a to duży błąd :p |
|
|
|
|
Rewolta [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 22 Sie, 2013
|
|
|
Tak wynik wyszedł rzeczywiście przez błąd, kolega grał pierwszy raz i pomylił rozkazy w porcie na Winterfall dlatego taki wyniki - wyszłoby deczko mniej ;P |
|
|
|
|
Nero [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 08 Gru, 2015
|
|
|
Odświeżam, bo ciekawy temat. Ma ktoś jakieś wskazówki dla nowych graczy? |
|
|
|
|
ByeBye [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 08 Gru, 2015
|
|
|
Na BGG są opisy wszystkich sensownych ruchów dla każdej strony ;p |
|
|
|
|
Nero [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 09 Gru, 2015
|
|
|
Gotowców duma mi czytać nie pozwoli.
A co z radami, że np. najważniejsze jest dobre zarządzanie sojuszami, dbanie o zachowanie korzystnego dla siebie układu sił na planszy itp.? |
|
|
|
|
Germanus [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 09 Gru, 2015
|
|
|
różnie bywa. Wiele zależy kim grasz. Sojusz itp. najważniejsze dla Lannistera z uwagi na położenie. Tyrell to raczej długodystansowiec i lepiej za szybko. Na szybkie ataki i dominację nadają się chyba tylko Baratheon, Martell i Greyjoy. W grze na pewno ważne są kontakty z innymi graczami |
|
|
|
|
Nero [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 09 Gru, 2015
|
|
|
Germanus napisał/a: | W grze na pewno ważne są kontakty z innymi graczami |
Uważam, że zły układ sił/sojuszy (wiadomo, że są płynne) potrafi zniweczyć nasze wysiłki i nawet najlepszą pozycję, a z drugiej strony dobry daje szanse na sukces nawet jeżeli nie mamy w żadnym z czynników przewagi nad innymi graczami.
Zawsze się skłaniałem do tego, że układ sojuszy dąży do wydzielenia się 2 obozów, czyli w GOT byłoby 3-3 (do czasu) z racji, że każdy z graczy wchodzących w 2 czy 3-osobowy sojusz (np. jedynie nie atakują się przez kilka rund) powinien zyskać przewagę nad graczem bez sojuszu, tak samo sojusz 4 graczy przeciwko 2 (ale ten sojusz szybko się załamie). |
|
|
|
|
|