galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Mateusz
Pon 18 Lut, 2013
[ZP] Czatownik
Autor Wiadomość
Vilk 


Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 153
Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 26 Kwi, 2012   

stforek napisał/a:
(...) i musze powiedziec, ze Tom Bombadil to niezly psychol ;-)

Ring, ding, dillo del!


"W żyłę wal! Trawkę pal! Zagryź meskaliną!
Wdychaj hasz! Łykaj crash! Popraw metadryną!
Nie ma odlotu bez kompotu!
Jam jest Tim Benzedryno!"

Przepraszam... Nie mogłem się powstrzymać :wink:
 
     
stforek 


Wiek: 35
Dołączył: 16 Kwi 2012
Posty: 124
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw 26 Kwi, 2012   

Vilk: Nuda Pierscieni, nie znalem tego!

Mnie zniszczyl Dildo Baggins ;-)

Wracajac do tematu, wreszcie dopadlem w swe macki 3 dodatki z Dwarrowdelf i musze powiedziec, ze sa naprawde zacne. A Czatownik w szczegolnosci. Partia wygrana w ostatniej chwili przez odrzucenie calej reki i rozwiazanie zagadki na Drzwiach Durina - bezcenna. Teraz czas wygrac przez ubicie dziada :twisted:

Czy dobrze rozumiem, ze umiejetnosc Mlocacej Macki sprawia, ze obrazenia dostaje postac ZAMIAST Macki? Czy obrazenia dostaje i postac i Macka? Gimli ciachnal Froda i +8 do zagrozenia :shock: Ech..

Karta po angielsku:
http://www.fantasyflightg...ng-tentacle.png
 
     
crabtree 
Klub Vortex


Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 791
Wysłany: Pon 31 Gru, 2012   

Wystarczy zabrać na tę wyprawę Denethora i podpatrzeć jaka karta jest na wierzchu talii spotkań. Następnie wykładamy odpowiednią kartę ze swojej talli i wrota się otwierają! Z takim patentem zawsze wygrywamy tę przygodę, ale ja mam jakiś niesmak :D
 
     
crabtree 
Klub Vortex


Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 791
Wysłany: Pon 25 Lut, 2013   

Ponieważ powyższy patent psuł nam zabawę, rozgrywamy teraz ten scenariusz bez Denethora. I w takim przypadku nastawiamy się na skasowanie Czatownika, co nie jest zadaniem zbyt łatwym. Już samo wejście w zwarcie z tym przeciwnikiem jest nie lada wyczynem. Warto mieć w talii Syna Arnoru, który pozwala na taką akcję, albo wykończyć gada atakując go bezpośrednio w SP. W talii opartej na taktyce jest Deszcz Kamieni, a wcześniej można użyć też Orła zadającego 2 obrażenia na wejściu/wyjściu. Do tego oczywiście Gandalf mile widziany i po sprawie.
 
     
cahir7 


Dołączył: 27 Lis 2012
Posty: 31
Skąd: Vratislavia
Wysłany: Czw 28 Lis, 2013   

pytanko o wymuszony efekt macek: gdy macka atakuje używamy wymuszonego efektu, zdejmujemy kartę, rozpatrujemy, a potem jeszcze dodatkowo rozdajemy kartę cienia :?:
 
 
     
thorgal83 

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 31
Skąd: okolice Poznania
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2016   

Witam,

może pomożecie, bo mam problem ze SP w drugim etapie tego scenariusza, gdy Wrota Durina stają się aktywnym obszarem. Co z pozostałymi kartami obszarów w SP ? Zostają w SP do końca gry ? Czy w jakiś sposób Wrota mogą wrócić do SP ?
 
     
maclis 

Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 283
Wysłany: Pią 29 Kwi, 2016   

W sumie, to Drzwi Durina nie są odporne na efekty kart graczy, więc za pomocą niektórych kart graczy da radę cofnąć je do SP. Pamiętaj, że wszystkie żetony które miałbyś na nich umieścić, przechodzą na wyprawę.
 
     
thorgal83 

Dołączył: 30 Gru 2011
Posty: 31
Skąd: okolice Poznania
Wysłany: Sob 30 Kwi, 2016   

Tak, wiem to wszystko, ale wciąż mam problem co z innymi obszarami w SP. Czy one zostają w Strefie i nie mam możliwości któregoś z nich uczynić Aktywnym Obszarem obok Wrót Durina ? Zostają w takiej formie do końca rozgrywki ? W takim wypadku punkty woli w SP mogą osiągnąć spore rozmiary.
 
     
maclis 

Dołączył: 22 Maj 2013
Posty: 283
Wysłany: Pon 02 Maj, 2016   

No niestety zostają. Dlatego warto przed przejściem do drugiego etapu trochę je posprzątać. (Lub wrzucić do talii Podróżniczkę z Zachodniego Gościńca albo Mapę Throra). Jednak to nie obszary są głównym piorytetem. Skup się albo na Czatowniku albo na Drzwiach, pozbycie się jednej z tych kart czyni rozgrywkę o wiele prostszą (w końcu 5 punktów wyprawy to niedużo). Wszystko zależy od liczby graczy, we 3 i 4 scenariusz mocno traci, bo mogą bardzo szybko powychodzić karty zwiększające zagrożenie o 5, i wtedy już pograne. Na solo liczba obszarów nie powinna być problemem, na 2 jeden gracz może zająć się ich likwidowaniem, a drugi walką z mackami.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.56 sekundy. Zapytań do SQL: 14