galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Kulgan
Pią 20 Wrz, 2013
Głos Isengardu
Autor Wiadomość
michcio694

Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 30
Wysłany: Nie 16 Lut, 2014   

Coś nowego : http://www.fantasyflightg...s.asp?eidn=4651
 
     
Lekt 
Szary Sith


Dołączył: 24 Paź 2012
Posty: 321
Skąd: Poznań / Koradio
Wysłany: Nie 16 Lut, 2014   

Corran napisał/a:
No i widzę, że używasz nazwy "Głosy Isengardu" (w liczbie mnogiej). Dlaczego? Przecież zarówno w oryginale, jak i polskim tłumaczeniu ten dodatek ma tytuł "Głos Isengardu".
Czeski błąd. Po prostu "voices" pasowałoby lepiej, tak się zwyczajnie zasugerowałem i zostały "głosy".
_________________
" - Pola Rohanu? Pola Rohanu, powiadasz. Dobra to dla nas nowina."
 
     
cahir7 


Dołączył: 27 Lis 2012
Posty: 31
Skąd: Vratislavia
Wysłany: Nie 27 Lip, 2014   

Przeszedłem scenariusze z pudełka i mam wątpliwości, czy ostatni scenariusz z Entami jest rzeczywiście najtrudniejszy. Przeszedłem go niczym "polowanie na muchy",ale grałem " po angielsku" więc może coś przeoczyłem :?: Pierwszy scenariusz z Dunlandczykami był rzeczywiście ciężki, ale ten trzeci, z Enatmi, które nie atakują :?: w etapie 3 rzeczywiście cięzko się nakładało tokeny postępu, ale jak rozbudowałeś przez dwa poprzednie drużynę, to nie było większego problemu.
 
 
     
Maciug 

Dołączył: 06 Kwi 2016
Posty: 50
Wysłany: Nie 28 Sie, 2016   "Polowanie na orka" - poziom trudności

Dwa pozostałe scenariusze w grze na dwóch graczy przechodzimy, natomiast polowania na orka nie jesteśmy w stanie?
Jakieś sugestie co do budowy talii, czy dobierania bohaterów do tego scenariusza?
 
     
wojo 

Dołączył: 21 Maj 2012
Posty: 436
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 30 Sie, 2016   

Ja pamiętam że miałem duży problem z tym scenariuszem bo nie do końca doczytałem etap 2B. Jego odpowiedź mówi że jeżeli uda Ci się wyprawa to anuluj progres jaki byś położył na tym etapie (ale nie na aktywnym obszarze!) i dodaj znacznik czasu. Dzięki temu często udaje się uniknąć morderczego efektu po wyczerpaniu się znaczników czasu.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.17 sekundy. Zapytań do SQL: 15