|
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
Głos Isengardu |
Autor |
Wiadomość |
michcio694 [Usunięty]
|
|
|
|
|
Lekt [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 16 Lut, 2014
|
|
|
Corran napisał/a: | No i widzę, że używasz nazwy "Głosy Isengardu" (w liczbie mnogiej). Dlaczego? Przecież zarówno w oryginale, jak i polskim tłumaczeniu ten dodatek ma tytuł "Głos Isengardu". | Czeski błąd. Po prostu "voices" pasowałoby lepiej, tak się zwyczajnie zasugerowałem i zostały "głosy". |
|
|
|
|
cahir7 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 27 Lip, 2014
|
|
|
Przeszedłem scenariusze z pudełka i mam wątpliwości, czy ostatni scenariusz z Entami jest rzeczywiście najtrudniejszy. Przeszedłem go niczym "polowanie na muchy",ale grałem " po angielsku" więc może coś przeoczyłem Pierwszy scenariusz z Dunlandczykami był rzeczywiście ciężki, ale ten trzeci, z Enatmi, które nie atakują w etapie 3 rzeczywiście cięzko się nakładało tokeny postępu, ale jak rozbudowałeś przez dwa poprzednie drużynę, to nie było większego problemu. |
|
|
|
|
Maciug [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 28 Sie, 2016 "Polowanie na orka" - poziom trudności
|
|
|
Dwa pozostałe scenariusze w grze na dwóch graczy przechodzimy, natomiast polowania na orka nie jesteśmy w stanie?
Jakieś sugestie co do budowy talii, czy dobierania bohaterów do tego scenariusza? |
|
|
|
|
wojo [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 30 Sie, 2016
|
|
|
Ja pamiętam że miałem duży problem z tym scenariuszem bo nie do końca doczytałem etap 2B. Jego odpowiedź mówi że jeżeli uda Ci się wyprawa to anuluj progres jaki byś położył na tym etapie (ale nie na aktywnym obszarze!) i dodaj znacznik czasu. Dzięki temu często udaje się uniknąć morderczego efektu po wyczerpaniu się znaczników czasu. |
|
|
|
|
|
|