galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Staszek
Pią 30 Sty, 2015
Zasady gry...
Autor Wiadomość
mathias999 


Wiek: 40
Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 161
Skąd: Mielec/Podkarpackie
Wysłany: Pią 06 Mar, 2015   

na upartego można. o ile pamiętam po bitwie jednostki przenosi się do sztabu w pozycji w jakiej zakończyły bitwę - mogą więc być nierozbite jednostki w sztabie przeciwnika w trakcie już trwających walk- ale działa to dopiero jeśli Ferrin był w kolejności bitew drugi lub nawet trzeci
_________________
Born to be... Cylon
 
     
bellatrix850 

Wiek: 32
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 18
Wysłany: Sro 10 Cze, 2015   

Mam pytanie o Lidera Eldarów Baharrotha.
Jak działa jego mobilność? Tzn. powiedzmy, że przydzieliłem go do planety (jest to jedyny lider na tej planecie i nie jest to pierwsza planeta) i przed fazą walki korzystam z mobilności i przenoszę go na dalszą planetę. Czy na poprzedniej planecie (tej, z której go poruszyłem) odbędzie się bitwa?
 
     
Szoker 

Wiek: 23
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 25
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Sro 10 Cze, 2015   

Jak lider poruszy sie np. z 2 planety na pierwsza to na 2 nie bedzie bitwy, poniewaz najpierw sie mobilnosc uaktywnia a potem sprawdza sie gdzie sa bitwy.
 
 
     
bellatrix850 

Wiek: 32
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 18
Wysłany: Sro 10 Cze, 2015   

Dziękuję.
 
     
xyowza 

Dołączył: 23 Kwi 2015
Posty: 2
Wysłany: Czw 23 Lip, 2015   

Mam pytanie odnośnie kolejności przy przydzielaniu do planet.

Gdy Wartownik Czarnogrzywego [Reakcja: Po tym, jak Twój Lider zostanie przydzielony do planety, porusz tę jednostkę na daną planetę.] jest uzbrojony w Filtr Czarnego Słońca [Reakcja: Po tym, jak wrogi lider zostanie przydzielony do tej samej planety co jednostka, do której dołączono tę kartę, zyskujesz 1 zasób] to reakcja Filtru się odpala?

Chodzi mi o sytuację np:

Mój lider i lider przeciwnika lądują na 3 planecie. Wartownik z Filtrem był na 2. Wartownik zostaje poruszony na 3 planetę. Czy po tym uruchamia się także zdolność Filtru i mogę dostać 1 zasób? Czy może zależy czy posiadam inicjatywę, aby moja reakcja została uruchomiona pierwsza?
 
     
Szoker 

Wiek: 23
Dołączył: 24 Lut 2013
Posty: 25
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pią 24 Lip, 2015   

Gracz z inizjatywa najpierw robi reakcje (jedna wybrana przez siebie) potem gracz bez inicjatywy, i tak na zmiana az obaj spasuja. To jaka reakcje wybierzesz najpierw to jak twoj wybor.
 
 
     
mbkgacek

Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 1
Wysłany: Pią 08 Sty, 2016   

Witam,

jest to mój pierwszy post na forum, także WAAAGH! dla wszystkich fanów :)

Prześledziłem cały wątek, lecz nadal mam kilka pytań. Niemniej, jeśli już te pytania gdzieś się pojawiły a ja je pominąłem to z góry wybaczcie :)

1. Ranny lider - czy ranny lider w momencie odwrócenia go na drugą stronę nadal posiada umiejętność pasywną?

2. Poświęcenie [konkretnie Soul Grinder/Miażdżyciel Dusz (091) - Reakcja: Po tym, jak wygrasz zmagania dowodzenia na tej planecie, twój przeciwnik musi poświęcić jednostkę nie-lidera na tej planecie, jeśli to możliwe] - jeśli to możliwe. Słowo poświęcenie oznacza, że poświęcam w ramach jakiegoś benefitu. Zabijam jednostkę, dostaje coś w zamian. Czy w takim razie Soul Grinder może ubić swoją umiejętnością, dajmy na to, Drednota? Właściciel Drednota, rzekomo, poświęca jednostkę, traci ją, ale nic na tym nie zyskuje? A przecież wiemy, że niszczenie ≠ poświęcenie.

3. Bitwa - czytałem zasady, czytałem forum, ale tylko w ramach potwierdzenia. Skoro bitwa toczy się tylko na 1 planecie i tam, gdzie jest lider, to oznacza, że jeżeli na jednej planecie obojga graczy ma armie na planecie czwartej, ale nie ma tam lidera, to nie dochodzi do bitwy?

4. Sztab + przygotowanie: jakie ma znaczenie czy jednostka w SZ jest przygotowana czy nie, skoro po fazie dowodzenia, kiedy ta podróżuje z liderem, tak czy inaczej należy ją zmęczyć po lądowaniu? (z tego co zrozumiałem po zasadach :mrgreen: )

Na chwilę obecną tyle :) Mam tą grę już jakiś czas, a dopiero teraz wpadłem na to, żeby zapytać wyjadaczy :)

Pozdrawiam,
MBK
_________________
Death to the false Emperor!
 
     
mathias999 


Wiek: 40
Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 161
Skąd: Mielec/Podkarpackie
Wysłany: Sro 13 Sty, 2016   

1. Nie posiada ( z założenia, bo w dodatkach może się coś zmienić)
2 jak poświęcić to poświęcić - nie ma że boli
3 nie dochodzi do bitwy - w warstwie fabularnej traktuj to jak zbieranie sił przez obie strony :mrgreen:
4 niektóre karty wydarzeń celują tylko w zadawaniu obrażeń wyczerpanym jednostkom - nawet tym w sztabie - więc ma to znaczenie
_________________
Born to be... Cylon
 
     
numbauer 

Dołączył: 17 Sty 2016
Posty: 1
Wysłany: Nie 17 Sty, 2016   

Dokładnie tak jak kolega wyżej napisał.
 
     
palushek 

Wiek: 27
Dołączył: 23 Paź 2016
Posty: 2
Skąd: Dęblin
Wysłany: Nie 23 Paź, 2016   

Myślałem nad kupnem tej gry, polecacie ogólnie? Rozrywka jest wciągająca, fabuła nieliniowa?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.26 sekundy. Zapytań do SQL: 13