galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pomoc - zasady!
Autor Wiadomość
Damian1988092

Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 39
Wysłany: Wto 26 Sie, 2014   

Witam! w temacie tej gry nie jestem za bardzo ogarniety ale chce ja kupic wiec troche wiedzy musze zbobyc:) na poczatek zastanawia mnie co sie dzieje z kartami po danej turze i inne aspekty ktorych nie doczytalem w instrukcji, a mianowicie: gracz ktory atakuje musi ukleknac atakujaca postacia, obronca robi to samo, i te karty do konca rundy sa jako kleczace?? jesli gracz ktory sie przed chiwla bronil teraz atakuje to moze atakowac postaciami ktore klecza bo przed chila byly obroncami?? na jakiej zasadzie to dziala?? na poczatek tego chcialbym sie dowiedziec, jakos sie w temacie odnalezc:)
 
     
kursownik

Dołączył: 20 Mar 2015
Posty: 2
Wysłany: Pią 20 Mar, 2015   

Podłączam się do prośby, ktoś coś hallo !?
 
     
Rodzyn 

Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 115
Skąd: Libertów
Wysłany: Pią 20 Mar, 2015   

Przed zakupem warto przejrzeć instrukcję.
http://www.galakta.pl/new...GoT_HBO_www.pdf

w odpowiedzi na pytania
gracz ktory atakuje musi ukleknac atakujaca postacia, obronca robi to samo, i te karty do konca rundy sa jako kleczace?? jesli gracz ktory sie przed chiwla bronil teraz atakuje to moze atakowac postaciami ktore klecza bo przed chila byly obroncami?? na jakiej zasadzie to dziala?
Postacie, które już klęczą, nie mogą zostać zadeklarowane jako atakujące. + Postacie, które już klęczą, nie mogą zostać zadeklarowane obrońcami. - str. 9 Krok 1 Zadeklarowanie Atakujących + Krok 2 - zadeklarowanie obrońców.
Nie wiem jak jest w tej wersji - w aGoT LCG były karty, które pozwalały "wstać" odpalając odpowiedni efekt.
Postacie klęczą nie tyle do końca rundy a do Fazy 6: Powstawanie
Obaj gracze jednocześnie powstają swoimi postaciami,
obszarami i dodatkami, które do tej pory klęczały.
Następnie mają okazję zagrać wydarzenia lub wykonać
inne akcje, a potem przechodzą do fazy podatków.
- str. 11
 
     
Szkier 

Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 2
Wysłany: Sob 10 Gru, 2016   

Mam pytanie, czy karta fabuły 'Valar Morgulis' działa tylko na jednego gracza czy na obydwu za jednym zamachem?
 
     
Germanus 
OT- Inwazja


Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 7175
Skąd: Zabrze
Wysłany: Nie 11 Gru, 2016   

na wszystkich i każdego z osobna ;)
_________________
korony: pbf 26, pbf 55, pbf 66, 113, pbf 79, pbf 82, 108, 127, pbf 98
pbf 123 - Lannister
 
     
Szkier 

Dołączył: 10 Gru 2016
Posty: 2
Wysłany: Nie 11 Gru, 2016   

Dzięki za pomoc :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.15 sekundy. Zapytań do SQL: 12