galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Duplikat - tłumaczenie oraz kopia
Autor Wiadomość
KaSaK 
Slaanesh

Wiek: 32
Dołączył: 08 Sty 2017
Posty: 1
Wysłany: Nie 08 Sty, 2017   Duplikat - tłumaczenie oraz kopia

Dzień dobry,

jeśli można prosiłbym o objaśnienie (lub link może do ów) jak działają duplikaty?
Jestem Świeżak i widzę po Arii Start jak ma on działaś natomiast w napisane jest, że mogę duplikaty tworzyć jakąkolwiek unikalną kartą dla innych unikalnych kart? Mieć 3 duplikaty (odwrócone inne unikaty) pod daną postacią i robić z niej nieśmiertelnego?

1. Tak jest? Ile ich mogę tworzyć? Jaki jest tego koszt?
2. Kopia karty np. miejsc zmniejszających koszt mobilizacji mogę mieć kilka? Ale postaci unikalnej tylko jedną z duplikatami?
 
     
Germanus 
OT- Inwazja


Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 7114
Skąd: Zabrze
Wysłany: Wto 10 Sty, 2017   

masz unikalną postać na stole. Za darmo dałanczasz jej kopię - duplikat. Dokładne działanie duplikatu jest w zaawansowanej księdze zasad
_________________
korony: pbf 26, pbf 55, pbf 66, 113, pbf 79, pbf 82, 108, 127, pbf 98
pbf 123 - Lannister
 
     
Corran 


Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 231
Wysłany: Czw 12 Sty, 2017   

Typowy duplikat, to po prostu karta z identyczną nazwą. W talii możesz mieć maksymalnie trzy kopie tej samej karty. Jak już jedna jest na stole i trafi się kolejna sztuka o tej samej nazwie, to możesz ją zagrać jako duplikat, czyli bez opłacania kosztu podkładasz pod kartę, która już jest na stole.

Przypadek Aryi jest nietypowy i nie bierz go jako wzór do zrozumienia idei duplikatów. Możesz także trafić na inne karty zmieniające ten typowy schemat (np. Dama Dworu), ale to już są zmiany wynikające ze zdolności kart.

Przy czym, jeśli masz karty z różnych dodatków, które przedstawiają te same postacie (ogólnie: karty z tą samą nazwą, np. właśnie Arya ma dwie wersje), to wszystkie się liczą jako kopie tej samej karty i wciąż możesz mieć w sumie tylko 3 takie karty w talii (a nie po 3 z każdej wersji). Ta, którą zagrasz jako pierwszą daje swoje zdolności, a kolejna będzie tylko duplikatem. Oczywiście możesz np. poświęcić tę pierwszą, żeby zagrać drugą normalnie (płacąc jej koszt) i korzystać z jej zdolności, ale te rozważania idą już chyba za daleko... :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.24 sekundy. Zapytań do SQL: 14