galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania
Autor Wiadomość
kalinek

Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 5
Wysłany: Nie 01 Cze, 2014   Pytania

1)Wojownik Cienia- czy traktuje go jako słowo klucz "zwiad" czyli po jego ataku odrzucam kartę?
2)Rycerz na zimnokrwistym- mam pytanie co do odporności czy jeśli atakują go 3 jednostki po 1 młotku to czy anuluje wszystkie 3 obrażenia czy tylko od jednej jednostki
3)Nocne najazdy- rozumiem że kiedy nazbierają sie na tej karcie 3 zasoby to każda jednostka w każdej strefie dostaje młotek czyli w królestwie bede dostawał wiecej zasobów?
4) mogę mieć tylko jedną Lśniąca wierze w królestwie gdyż posiada flage?
 
     
syd3r 


Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 167
Skąd: Nidzica
Wysłany: Nie 01 Cze, 2014   Re: Pytania

kalinek napisał/a:
1)Wojownik Cienia- czy traktuje go jako słowo klucz "zwiad" czyli po jego ataku odrzucam kartę?

Nie. Zwiad i Zwiadowca to nie jest to samo (po angielsku lepiej widać różnicę, bo tam jest odpowiednio Scout i Ranger).
kalinek napisał/a:
2)Rycerz na zimnokrwistym- mam pytanie co do odporności czy jeśli atakują go 3 jednostki po 1 młotku to czy anuluje wszystkie 3 obrażenia czy tylko od jednej jednostki

Jeśli jednostki atakują w fazie Pola Bitwy to wszystkie obrażenia atakujących są pomieszane w jednej puli. Wtedy obrażenia są równocześnie przydzielane, równocześnie zadawane i Odporność zadziała tylko raz. Rycerz anuluje jedno obrażenie.

Jeśli jednostki atakują przy pomocy jakiejś zdolności, jedna po drugiej (np. trzech Wojowników Cienia na początku tury), to Odporność zadziała za każdym razem.
kalinek napisał/a:
3)Nocne najazdy- rozumiem że kiedy nazbierają sie na tej karcie 3 zasoby to każda jednostka w każdej strefie dostaje młotek czyli w królestwie bede dostawał wiecej zasobów?

Tak, każda twoja jednostka, gdziekolwiek jest, ma jeden młotek więcej.
kalinek napisał/a:
4) mogę mieć tylko jedną Lśniąca wierze w królestwie gdyż posiada flage?

W tym samym czasie możesz mieć tylko jedną Lśniącą Wieżę w grze (strefa nie ma znaczenia).
 
     
kalinek

Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 5
Wysłany: Nie 01 Cze, 2014   

Dzięki wielkie
Mam jeszcze pytanie, co prawda bardziej z podstawki ale mam nadzieje że to nie problem, a mianowicie
1)Chodzi mi o "rajtarzy" i "kapliczkę taala" czy istnieje możliwość że mam Rajtarów w królestwie odpalam bonus z kapliczki taala załóżmy że dostaje 4 młotki za rozwinięcie wiec dostaje 4 kasy ekstra pod koniec fazy królestwa przenoszę Rajtarów do questa i dostaje 4 karty ekstra?
2)Jeśli przesuwam jednostkę za pomocą Świątyni Shallyi to przed przyznaniem surowców czy po?
3)Jeśli dołączę do Rajtarów na polu bitwy "trening rycerski" to ten młotek działa też przy przenoszeniu jednostki do innej strefy?
4)Gwardia Elektorska czy jej efekt aktywuje sie za każdą turą czy tylko w tej turze jak sie go wystawiło i jeśli za każdym razem to jeśli przestawie Rajtarów na początku swojej tury do questa gdzie już jest Gwardia czy bedę dociągał jedną kartę ekstra (czy gwardia dostanie ten eksta młotek)
 
     
syd3r 


Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 167
Skąd: Nidzica
Wysłany: Nie 01 Cze, 2014   

kalinek napisał/a:
1)Chodzi mi o "rajtarzy" i "kapliczkę taala" czy istnieje możliwość że mam Rajtarów w królestwie odpalam bonus z kapliczki taala załóżmy że dostaje 4 młotki za rozwinięcie wiec dostaje 4 kasy ekstra pod koniec fazy królestwa przenoszę Rajtarów do questa i dostaje 4 karty ekstra?

Tak, wszystko się zgadza.
kalinek napisał/a:
2)Jeśli przesuwam jednostkę za pomocą Świątyni Shallyi to przed przyznaniem surowców czy po?

Z tego co napisano w FAQ wynika, że początek fazy Królestwa jest po dobraniu zasobów.
kalinek napisał/a:
3)Jeśli dołączę do Rajtarów na polu bitwy "trening rycerski" to ten młotek działa też przy przenoszeniu jednostki do innej strefy?

Dodatki pozostają dołączone do jednostki przy jej przenoszeniu do innych stref. Zastrzeżenie dotyczy tylko momentu zagrywania karty dodatku.
kalinek napisał/a:
4)Gwardia Elektorska czy jej efekt aktywuje sie za każdą turą czy tylko w tej turze jak sie go wystawiło i jeśli za każdym razem to jeśli przestawie Rajtarów na początku swojej tury do questa gdzie już jest Gwardia czy bedę dociągał jedną kartę ekstra (czy gwardia dostanie ten eksta młotek)

Zdolność Gwardzistów działa wielokrotnie (nawet kilka razy na turę). Wywołuje ją dowolne wejście jakiejkolwiek jednostki do strefy z gwardzistami: zagranie samych Gwardzistów aktywuje ich własną zdolność, zagranie dowolnej innej jednostki, oraz przeniesienie jednostki z innej strefy. Więc przemieszczający się Rajtarzy również aktywują zdolność Gwardzistów.
 
     
VladSKP 

Dołączył: 26 Mar 2017
Posty: 1
Wysłany: Nie 26 Mar, 2017   

Witam, z braku dostepnosci wersji PL zakupilem wersie ENG tego dodatku. jako ze moj inglisz jest b slaby , to mam pytanie gdzie najde "skany" kart z polskimi opisami?
 
     
Germanus 
OT- Inwazja


Dołączył: 05 Cze 2011
Posty: 7176
Skąd: Zabrze

Wysłany: Nie 02 Kwi, 2017   

chyba nigdzie. Z jakimi kartami masz problem?
_________________
korony: pbf 26, pbf 55, pbf 66, 113, pbf 79, pbf 82, 108, 127, pbf 98
pbf 123 - Lannister
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.14 sekundy. Zapytań do SQL: 14