galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Mroczna fala
Autor Wiadomość
Maciug 

Dołączył: 06 Kwi 2016
Posty: 47
Wysłany: Sob 15 Kwi, 2017   Mroczna fala

Według instrukcji mroczna fala działa gdy - "Kiedy podczas kroku przeciwności fazy wyprawy albo podczas przygotowania gry zostanie odkryta karta spotkania z tym słowem kluczowym, należy odkryć dodatkową kartę z talii spotkań(...)"

Czy w związku z tym kiedy już po fazie wyprawy i odkrywaniu przeciwności na skutek np. tekstu wroga który mówi - "gdy wejdziesz z tym wrogiem w zwarcie odrzucaj karty z talii spotkań aż odkryjesz wroga, umieść tego wroga w grze w zwarciu z pierwszym graczem", a ten nowy, odkryty wróg posiada słowo kluczowe - "Mroczna fala", to zakładam że "mroczna fala" wtedy nie działa?
 
     
kamlost

Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 16 Kwi, 2017   

Mroczna fala działa zawsze, kiedy karta zostaje odkryta, czyli w opisanym przypadku również zadziała. Zostało to doprecyzowane/zmienione w FAQ. Ale jeśli karta została umieszczona w grze, to mroczna fala nie działa.
 
     
Maciug 

Dołączył: 06 Kwi 2016
Posty: 47
Wysłany: Nie 16 Kwi, 2017   

Nie bardzo rozumiem, możesz podać jakiś przykład kiedy mroczna fala nie działa? (oprócz oczywiście karty cienia) FAQ nie bardzo precyzuje temat, no chyba że coś źle zrozumiałem, co jest prawdopodobne :P
 
     
kamlost

Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 16 Kwi, 2017   

Tak na szybko, z braku w głowie innego przykładu: karta etapu Nie schodźcie za nic że ścieżki mówi właśnie o takim umieszczeniu odszukanego w talii pająka w strefie przeciwności (nie pojawia się tu słowo odkryj). Gdyby ten pająk miał mroczną falę, to ona wówczas nie działa (pająk nie został odkryty).
 
     
Maciug 

Dołączył: 06 Kwi 2016
Posty: 47
Wysłany: Nie 16 Kwi, 2017   

Teraz zrozumiałem. Dzięki za odpowiedź.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.14 sekundy. Zapytań do SQL: 13