galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie o zasady
Autor Wiadomość
mauler 

Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 7
Skąd: Polska
Wysłany: Nie 20 Sie, 2017   Pytanie o zasady

Cześć. Temat o zasadach jest mocno historyczny więc pozwalam sobie zapytać tutaj.
Co się dzieje z jednostkami wysłanymi do Sztabu? Czy można je z powrotem wysłać na planety do walk czy już muszą siedzieć w tym sztabie do końca gry? Jeśli mogą wrócić na planety to czy ponownie trzeba płacić w zasobach koszt ich wystawienia? Nie mogę w instrukcji znaleźć informacji na ten temat.
Z góry dzięki za odpowiedź.
 
     
Kitek


Dołączył: 21 Mar 2015
Posty: 4
Wysłany: Wto 22 Sie, 2017   

Cześć!

Jednostki wysłane do sztabu jak najbardziej dalej aktywnie uczestniczą w grze. Zawsze wszystkie jednostki ze sztabu w każdej kolejnej turze, udają się tam gdzie Twój lider - z tymże, uwaga, są wyczerpane(nie mogą atakować, oraz ich "młotki" nie liczą się w rozstrzyganiu starć o ekonomie planet w fazie dowodzenia), dopiero "odtapowują" się w drugiej rundzie walki o daną planetę. Nie musisz nie za nie płacić kiedy udają się wraz z liderem na planetę. Jest to wszystko opisane w instrukcji, polecam na spokojnie poczytać jeszcze raz ;) miłego grania. W razie czego pisz na PW.

Pozdro
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.18 sekundy. Zapytań do SQL: 14