galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania i odpowiedzi
Autor Wiadomość
Marx


Dołączył: 31 Sie 2016
Posty: 10
Wysłany: Pon 07 Sie, 2017   

Cytat:

Ally.
Cost: 0.
Health: 3. Sanity: 3.
While you control Lita Chantler, she gains:
"Each investigator at your location gets +1 .
When an investigator at your location successfully attacks a Monster enemy: That investigator deals +1 damage."

Nie raczej błędu nie ma, i fakt akcja się nie wyczerpuje (ta zakręcająca strzałka nieco myli bo tak jakby sugerowała "obróć kartę" - ciekawe czy tylko mi się tak kojarzy).
Dzięki za podpowiedź.
 
     
00matej00

Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 58
Wysłany: Sob 26 Sie, 2017   

https://images-cdn.fantasyflightgames.com/filer_public/a3/37/a3370f65-3f58-42c8-9bde-007b3a7f9df2/dunwich_legacy_campaign_guide.pdf

Czy galakta wyda cosik takiego w naszym języku, nawet jako plik do wydruku ? Bądź doda np. do Carcossy ? (marzenie ściętej głowy)
 
     
sirafin 
Antropomorficzna...


Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 2658
Skąd: Sopot
Wysłany: Sob 26 Sie, 2017   

00matej00 napisał/a:
https://images-cdn.fantasyflightgames.com/filer_public/a3/37/a3370f65-3f58-42c8-9bde-007b3a7f9df2/dunwich_legacy_campaign_guide.pdf

Czy galakta wyda cosik takiego w naszym języku, nawet jako plik do wydruku ? Bądź doda np. do Carcossy ? (marzenie ściętej głowy)
Przecież to cykl Dziedzictwo Dunwich, który już jest po polsku.
_________________
Moje planszówki
 
     
00matej00

Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 58
Wysłany: Sob 26 Sie, 2017   

sirafin napisał/a:
00matej00 napisał/a:
https://images-cdn.fantasyflightgames.com/filer_public/a3/37/a3370f65-3f58-42c8-9bde-007b3a7f9df2/dunwich_legacy_campaign_guide.pdf

Czy galakta wyda cosik takiego w naszym języku, nawet jako plik do wydruku ? Bądź doda np. do Carcossy ? (marzenie ściętej głowy)
Przecież to cykl Dziedzictwo Dunwich, który już jest po polsku.


Tak, w kawałkach o roznym rozmiarze i roznym stanie (niektore, przynajmniej u mnie są dosc pogniecione), a chcialbym miec to w formie jednej broszurki w jednakowym rozmiarze, może być nawet to druk czarno bialy wykonany przeze mnie :)
 
     
Marx


Dołączył: 31 Sie 2016
Posty: 10
Wysłany: Sro 30 Sie, 2017   

Masz człowieku wymagania :P

Edit:
Po ostatniej rozgrywce nasuwa mi się pytanie i nie znalazłem go w instrukcji ani na forum, czy karta z darmową akcja (znaczek falki) może być wykorzystana wielokrotnie. Np wydanie zasobu zwiększa wiedzę postaci +1, czy w takim razie wydanie 4 zasobów zwiększy te siłę o 4 czy możliwe jest tylko jednorazowe wykorzystanie takiej akcji o +1.
 
     
Nokturn


Dołączył: 04 Cze 2014
Posty: 123
Wysłany: Pon 04 Wrz, 2017   

Marx napisał/a:

Po ostatniej rozgrywce nasuwa mi się pytanie i nie znalazłem go w instrukcji ani na forum, czy karta z darmową akcja (znaczek falki) może być wykorzystana wielokrotnie. Np wydanie zasobu zwiększa wiedzę postaci +1, czy w takim razie wydanie 4 zasobów zwiększy te siłę o 4 czy możliwe jest tylko jednorazowe wykorzystanie takiej akcji o +1.


Tak. Jesli podnosisz np wolę z treningu fizycznego to możesz wydać dowolna ilość zasobów na zwiekszenie jej poziomu.
 
     
Chmielu

Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 31
Wysłany: Pon 04 Wrz, 2017   

Tylko uwaga na te, które trzeba do wykonania akcji wyczerpać. Z tych racze trudno będzie wykrzesać więcej niż jedną akcję na turę. Przynajmniej na razie.
 
     
Marx


Dołączył: 31 Sie 2016
Posty: 10
Wysłany: Sob 23 Wrz, 2017   

Czy wyczerpany potwór po zaatakowaniu przez innego badacza znajdującego się na tym samym obszarze aktywuje się automatycznie, czy można go okładać do woli?

sytuacja gdy dwoje badaczy jest w jednej lokalizacji pojawia się stów i zwiera się z jednym badaczem. Ten atakuje go jednym atakiem a drugim się wymyka stwór zostaje wyczerpany, następuje kolej następnego badacza no i co czy drugi badacz może "bezkarnie" przywalić potworowi?
 
     
sant

Dołączył: 19 Wrz 2017
Posty: 5
Wysłany: Nie 24 Wrz, 2017   

Nie trzeba wchodzić w zwarcie z potworem, aby go zaatakować. Można też zaatakować potwora będącego w zwarciu z inną postacią, ale w przypadku oblania testu zadamy obrażenia tej właśnie postaci.

Jeżeli wyczerpany potwór nie jest "mściwy", to można go "bezkarnie" zaatakować.
 
     
Nokturn


Dołączył: 04 Cze 2014
Posty: 123
Wysłany: Pon 25 Wrz, 2017   

sant napisał/a:
Nie trzeba wchodzić w zwarcie z potworem, aby go zaatakować.


Nieprawda. Kompletna księga zasad str 11 Powściągliwy. Ustęp 3:

"Badacz nie może zaatakowac powściągliwego wroga, dopóki dany wróg nie znajduje się w zwarciu z danym badaczem."
 
     
sant

Dołączył: 19 Wrz 2017
Posty: 5
Wysłany: Pon 25 Wrz, 2017   

"Powściągliwy" to słowo kluczowe, które rządzi się własnymi prawami i w dodatku nie dotyczy przypadku opisanego w pytaniu. Celowo nie uwzględniłem tego wyjątku w mojej odpowiedzi, żeby nie gmatwać przekazu, który w tym przypadku jest jednoznaczny i brzmi: tak, w opisanej sytuacji drugi badacz może "bezkarnie" przywalić potworowi.
 
     
Marx


Dołączył: 31 Sie 2016
Posty: 10
Wysłany: Pon 02 Paź, 2017   

W sumie to mam pytanie czy ja dobrze to wszystko rozumiem.

Uwaga spoiler!

W 3 misji podstawki, ujawniamy miejsce rytuału. Na ścieżce w lesie pojawiaja się kultyści dajmy na to 3. Jedna postać posiada kartę by ich wszystkich wyczerpać. Wchodzi na lokacje. Wyczerpuje potwory, a potem szybciutko czmycha do miejsca rytuału.

Druga postać nei ma kart pozwalających się na wyczerpanie wrogów. wiec jeśli wchodzi do lokacji ścieżka gzie jest 3 wyczerpanych wrogów może przez nią po prostu przejść.
A jeśli dojdzie do nich w kolejnej turze kiedy wrogowie są już przygotowani to oni rzucą się na nią i musi albo wymykać się po kolei wszystkim albo z nimi walczyć i ubijać. Wymknąc się nie da rady bo wymykanie pochłania akcje. Czyli jak jest ich 3 to Badacz nie ma szans "prześliznąć się" koło strażników.

Zgadza się czy coś pomyliłem?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.16 sekundy. Zapytań do SQL: 13