galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zasady gry
Autor Wiadomość
Borg 
Metamind


Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 218
Skąd: Kwadrant Delta
Wysłany: Nie 17 Lip, 2016   

Czy ja dobrze rozumiem, że podczas gry z nakładką na obszar cylonów ze Świtu, cylon po ujawnieniu może dobierać więcej niż jedną kartę superkryzysu, jesli postanowi nie opuszczać Okrętu Zmartwychwstania?
A przywódca cylonów może tak robić po każdym zakończeniu infiltracji?
_________________
I am the beginning... the end.
The one who is many.
I am the borg. I am the collective.
I bring order to chaos.
 
     
sirafin 
Antropomorficzna...


Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 2397
Skąd: Sopot
Wysłany: Pon 18 Lip, 2016   

Tak. Problem w tym, że to "bezczynna" tura, w której nie szkodzi się ludziom.
_________________
Moje planszówki
 
     
Borg 
Metamind


Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 218
Skąd: Kwadrant Delta
Wysłany: Pon 18 Lip, 2016   

Niby tak, ale w niektórych sytuacjach może to być korzystne. Jeśli cylon będzie chciał poszaleć na zbuntowanym basestarze to jest to nawet konieczne.
A D'Anna jest właściwie zmuszona do straty kolejki po każdej infiltracji..
_________________
I am the beginning... the end.
The one who is many.
I am the borg. I am the collective.
I bring order to chaos.
 
     
Ifindel 

Dołączył: 22 Lis 2016
Posty: 4
Wysłany: Wto 22 Lis, 2016   

Proste pytanie właściwie.
Pozycja CAG. Czy w swojej turze CAG może wykonać obie akcje z karty czy tylko jedną?
Może przeoczyłem gdzieś w instrukcjach czy faq.
Do tej pory graliśmy, że CAG wykonuje jedną z dwóch akcji, ale czy gdzieś jest jakaś oficjalna wykładnia co do jego działań?
Jeśli w grze jest więcej niż jeden pilot to ludzie w zależności od wariantu zyskują/tracą aktywację 2 nieobsadzonych Viperów.

Więc: czy po aktywacji nieobsadzonego Vipera mogę aktywować jeszcze jednego i przekazać kartę pozycji?
 
     
sirafin 
Antropomorficzna...


Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 2397
Skąd: Sopot
Wysłany: Wto 22 Lis, 2016   

Tak, możesz poświęcić akcję i aktywować nieobsadzonego vipera drugą zdolnością, po czym za dodatkową akcję aktywować kolejnego vipera pierwszą zdolnością i przekazać pozycję CAGa. Wszystko zgodnie z zasadami.

Nie jest to nic nadzwyczajnego, aktywować dwa nieobsadzone vipery można z Dowództwa.
_________________
Moje planszówki
 
     
Ifindel 

Dołączył: 22 Lis 2016
Posty: 4
Wysłany: Sro 23 Lis, 2016   

Zakładając, że dowództwo jest sprawne.
Zniszczone dowództwo i Pokład hangarowy, technicy się ujawnili, a piloci w powietrzu
W określonych sytuacjach aktywowanie 1 raz dodatkowo vipera i odeskortowanie cywilnego robi różnicę.
Dzięki za odpowiedź.
 
     
Radziol88

Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 517
Skąd: Tychy
Wysłany: Sro 23 Lis, 2016   

Akcja to akcja, każda działa tak samo.
Najpierw odpalasz vipera, a potem masz drugą akcję. Tą akcją może być wszystko, również druga opcja z karty CAGa.
 
 
     
Borg 
Metamind


Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 218
Skąd: Kwadrant Delta
Wysłany: Pią 23 Lut, 2018   

Czy przy połączeniu Pegasusa i wariantu Cylonskiej Floty kartę Szramy tez należy odłożyć do pudełka?
_________________
I am the beginning... the end.
The one who is many.
I am the borg. I am the collective.
I bring order to chaos.
 
     
sirafin 
Antropomorficzna...


Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 2397
Skąd: Sopot
Wysłany: Pią 23 Lut, 2018   

Oczywiście, przecież w wariancie floty należy usunąć wszystkie karty cylońskich ataków.
_________________
Moje planszówki
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.2 sekundy. Zapytań do SQL: 12