galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Taniec Mistrza Śmierci
Autor Wiadomość
admin 
Site Admin

Dołączył: 24 Paź 2004
Posty: 23
Skąd: Krakow
Wysłany: Sro 08 Wrz, 2010   Taniec Mistrza Śmierci

W tym temacie można zadawać wszystkie pytania dotyczące interpretacji kart z dodatku Taniec Mistrza Śmierci.

Wszelkie wypowiedzi nie będące dyskusją na te tematy będą kasowane.

 
     
BasTom
[Usunięty]

Wysłany: Wto 01 Mar, 2011   

mam pytanie do karty Grimgor's Spike
Attach to an Orc unit.
If attached unit is defending alone, destroy all attacking units when they take combat damage this phase.
jak mam rozumieć "defending alone" czy jest tylko wtedy kiedy jest jedna jednostka w broniącej się strefie czy mogę mieć więcej jednostek ale bronić się tyko tą jedną żeby "destroy all" :twisted: ?
 
     
GambitG
[Usunięty]

Wysłany: Wto 01 Mar, 2011   

Kiedy ta jednostka broni się sama zniszcz wszystkich przeciwników, którzy otrzymają obrażenia w walce. Czyli kiedy broni się sama. Nie musi być sama w strefie, może być ich tam kilka, ale tylko ta jedna może się bronić. Bardzo fajna rzecz na krwiopijce i hemmlera.
 
     
BasTom
[Usunięty]

Wysłany: Sro 02 Mar, 2011   

właśnie zakochałem się w tej karcie ... już wiem jaki kolejny dodatek kupie :grin:
 
     
Ralh
[Usunięty]

Wysłany: Pią 03 Cze, 2011   

GambitG napisał/a:
Kiedy ta jednostka broni się sama zniszcz wszystkich przeciwników, którzy otrzymają obrażenia w walce. Czyli kiedy broni się sama. Nie musi być sama w strefie, może być ich tam kilka, ale tylko ta jedna może się bronić. Bardzo fajna rzecz na krwiopijce i hemmlera.



No nie wiem w jakim sensie ma być dobra na krwiopijce.. On na początku tury wymusza poświęcenie jednostki przeciwnika w odpowiadającej strefie. Ja go nawet nie muszę wyznaczać na atakującego i wtedy nie możesz go zniszczyć szpikulcem Grimgora...
 
     
Ralh
[Usunięty]

Wysłany: Pią 03 Cze, 2011   

Dodatkowo mam pytanie dotyczące MistrzaŚmierci Sniktch-a, czy on liczy się jako jednostka skavenów w acji dotyczącej ptk. wytrzymałości aktywowanej z jego karty?

oraz
Szczurogry (nr. 55) przywracają na początku tury wszystkie jednostki skavenów poległe we wcześniejszej turze?
 
     
RasTafari
[Usunięty]

Wysłany: Pią 03 Cze, 2011   

Ralh napisał/a:
Dodatkowo mam pytanie dotyczące MistrzaŚmierci Sniktch-a, czy on liczy się jako jednostka skavenów w acji dotyczącej ptk. wytrzymałości aktywowanej z jego karty?


oczywiście że się liczy, ma wyraźnie napisane że jest Skavem.

Ralh napisał/a:
Szczurogry (nr. 55) przywracają na początku tury wszystkie jednostki skavenów poległe we wcześniejszej turze?


przywróć oznacza że "odkręcasz" jednostkę, która jest spaczona (w oryginale masz uncorrupt )
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.35 sekundy. Zapytań do SQL: 13