galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: admin
Sro 08 Wrz, 2010
Zasady gry multiplayer
Autor Wiadomość
whiteface
[Usunięty]

Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   Zasady gry multiplayer

Chciałbym poruszyć temat rozgrywki wieloosobowej. Z tego co się zorientowałem dodatek "szturm na ulthuan" wprowadza zasady dla wielu graczy. Czy natrafił ktoś może na spis tych zasad?
 
 
Nemomon
[Usunięty]

Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   

Szturm nie wprowadza takich zasad.
 
 
Anatem
[Usunięty]

Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   

Nie ma jeszcze oficjalnych zasad muliplayera, ale pojawia się sporo pomysłów na forach FFG i nie tylko.
Proste rozwiązanie, to spalenie co najmniej jednej dzielnicy KAŻDEMU z przeciwników przy zniesionej zasadzie automatycznego przegrywania za brak kart w decku.
Zasady
 
 
Don_Silvarro
[Usunięty]

Wysłany: Pon 06 Wrz, 2010   

Polecam poczytać różne niekonwencjonalne metody grania wieloosobowego w Magic: The Gathering. Zdecydowana większość działa w Inwazji przy niewielkiej (lub praktycznie żadnej) adaptacji.

Zawsze jest też klasyczny wariant 'atakujesz tylko gracza po lewej' - oprócz tego wszystkie zasady jak dla dwóch graczy, last man standing :)
 
 
piotrest
[Usunięty]

Wysłany: Nie 05 Gru, 2010   

A co myślicie o tym - każdy może atakować każdego ale tylko raz podczas swojej tury, tzn. najpierw atakujemy w lewo a potem w prawo ( gracz 1 atakuje 2, gracz 2 atakuje 3 i teraz zmiana kierunku: gracz 3 atakuje 2, a 2 atakuje 1). Dlatego to wszystko bo nie bardzo podoba mi się jedynie atakowanie 1 gracza, tego po lewej. Inne zasady wariantowe (1. kiedy kończą się karty w deku to je przetasowujemy i 2. punkty za płonącą strefę otrzymuje ten kto zadał końcowe obrażenia) mogą zostać. ?
 
     
venoir
[Usunięty]

Wysłany: Sro 09 Mar, 2011   

Czy mogę prosić o wyjaśnienie zasad multi drużynowego, czyli 2vs2?
 
     
Brolu
[Usunięty]

Wysłany: Sro 09 Mar, 2011   

venoir napisał/a:
Czy mogę prosić o wyjaśnienie zasad multi drużynowego, czyli 2vs2?


To samo co w innym temacie, ale tutaj lepiej pasuje :)

My gramy frontami czyli przedstawia się to tak:

-Wspólne tury i fazy, czyli ja i mój sojusznik w tym samym momencie rozpoczynamy turę, generujemy zasoby, ciągniemy karty, atakujemy itd.
-Atak odbywa się jak wyżej wspomniałem wspólnie, czyli atakujemy jednostkami razem (ja i on wybieramy swoje jednostki) i atakujemy 1 strefę stolicy konkretnego gracza. Broniący front może wystawić do obrony jednostki w atakowanej strefie oraz jednostki sojusznika mieszczące się w odpowiadającej strefie.
Przykład:
Atakujemy 4 kreaturami w Misję gracza x. Gracz x ma w tej strefie 1 jednostkę, gracz y (sojusznik gracza x) ma w swojej Misji 2 jednostki którymi może ale nie musi bronić strefy swojego sojusznika.

Zwycięstwo: Aby wygrać należy spalić łącznie 4 strefy frontu. Gracz odpada w momencie gdy płoną mu wszystkie 3 strefy stolicy. Wtedy jego sojusznik (jeśli żadna strefa mu nie płonie) walczy przeciwko wrogiemu frontowi samotnie na niezmiennych zasadach.

Porażka: Wyeliminowanie obu graczy (spalenie 4 stref, przewinięcie bibliotek graczy)

Nie łączymy sił porządku oraz zniszczenia.
Nie posiadamy wspólnych zasobów.
Młotki w naszych strefach nie sumują się.
Możemy patrzeć sobie w karty.
Nie podglądamy rozwinięć sojusznika.
Toczymy zażarte boje.

To chyba tyle :) To jest nasz sposób który sprawdza się na prawdę dobrze i przynosi godziny bitew :)
 
     
venoir
[Usunięty]

Wysłany: Sro 09 Mar, 2011   

Dzięki wielkie ;)

A czy przez zmasowany nieraz atak (często bywa, że udaje mi się nazbierać z jednostek i wsparć atak za 12 punktów, co dopiero dwóch graczy) akcja nie staje się przytłaczająca oraz zbyt trudna i chaotyczna do opanowania?
 
     
Brolu
[Usunięty]

Wysłany: Sro 09 Mar, 2011   

Od tego jest właśnie Twój sojusznik który również może blokować, niszczyć i ogólnie Cię wspierać przed takimi masówkami :) Nieraz jest tak że przy ataku i obronie udział bierze łącznie ok. 16-20 jednostek :) Wtedy dopiero czuje się klimat bitwy :D
 
     
venoir
[Usunięty]

Wysłany: Sro 09 Mar, 2011   

Nie pozostaje nic innego jak spróbować ;)
Gracie nie mieszając stron dla klimatu, czy wychodzą za bardzo przegięte rzeczy gdy np po jednej stronie zagrają Orki i Krasnale?
 
     
Czarny
[Usunięty]

Wysłany: Sro 09 Mar, 2011   

Orki i Krasnale razem..... Toż to sensu nie ma żadnego :twisted:
 
     
venoir
[Usunięty]

Wysłany: Sro 09 Mar, 2011   

I ja tak sądzę ;)
 
     
Brolu
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Mar, 2011   

Myślę że dla klimatu bardziej :) Krasnoludy nigdy by się nie zbratały z Orkami :twisted:
 
     
Nihlathak
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Mar, 2011   

Cytat:
Brolu
PostWysłany: Dzisiaj 10:50 Temat postu:
Myślę że dla klimatu bardziej :) Krasnoludy nigdy by się nie zbratały z Orkami :twisted:


Myślę, że całkowicie nie czujesz klimatu wielkiego świata Warhammera :oops:
 
     
Brolu
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Mar, 2011   

Nihlathak napisał/a:


Myślę, że całkowicie nie czujesz klimatu wielkiego świata Warhammera :oops:


Myślę, że mnie nie znasz :cool: Aczkolwiek chętnie poznam wyjaśnienie tej tezy :) nie powiem, że świat Warhammera opanowałem do perfekcji i znam historie z nim związane ale biorąc pod uwagę to co dzieje się do tej pory w W:I nie mogę twierdzić, że Orki i Krasnoludy to dobrzy kumple :wink:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.11 sekundy. Zapytań do SQL: 15