galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
[ZP] Podróż do Rhosgobel
Autor Wiadomość
kufel
[Usunięty]

Wysłany: Wto 23 Sie, 2011   

Gdyby jeszcze nie kosztował 11... ehhh ;)
 
     
Kulgan
[Usunięty]

Wysłany: Wto 23 Sie, 2011   

Fakt, to jego największy feler, ale w grach wieloosobowych to mniej boli ;)
 
     
kufel
[Usunięty]

Wysłany: Wto 23 Sie, 2011   

Zależy, w większości scenariuszy PZ 28 to już bardzo dużo a w Massing są takie wredne Wilki:



Na początku gry umieszcza się ich w strefie przeciwności ilu jest graczy. Jak nie zagrasz żadnego sprzymierzeńca (albo 2) lub nie wskoczy z zaskoczenia Gandalf lub nie Pozdrowią Cię Galadrimowie to żegnamy się z bohaterem/ami (zależy w ilu graczy się gra) :?
Na domiar złego efekty cienia w tym scenariuszu są masakrujące... w przenośni i dosłownie
 
     
l33tm4st3r
[Usunięty]

Wysłany: Pon 29 Sie, 2011   

karty z najnowszej zapowiedzi (http://www.fantasyflightgames.com/edge_news.asp?eidn=2602)







zielona karta bardzo mi się podoba :D
 
     
odmu
[Usunięty]

Wysłany: Pon 29 Sie, 2011   

Mi się karta ducha bardzo podoba - tani dociąg :) . To lubię :) . Zresztą karta wiedzy też ładnie się zapowiada, szczególnie na takie latające przeszkadzajki :) .
 
     
kufel
[Usunięty]

Wysłany: Wto 30 Sie, 2011   

Fajna, kart nigdy za wiele ;) Problem jest tylko w tym, że można to zagrać tylko na obszar, który już jest w strefie przeciwności. Legolas z Ostrzem ładnie radzi sobie z obszarami, które pojawiają się w fazie odkrywania.
Za to Infighting... hohoho! Wróg wyskakujący w fazie odkrywania potrafi być upierdliwy, faza akcji i bam! Do piachu ;)
Z dodatku na dodatek Wiedza ma coraz większe szanse na złożenie uniwersalnego mono (mam na myśli bohaterów, bo Pieśń Królów+Atak+Namiestnik zawsze mile widziane :D )
Mirkwood Flock.. wrrrr Bye, bye Dunhern :/ Wiedza będzie miała Haldira za to Duch... bida
 
     
Robaczyw
[Usunięty]

Wysłany: Wto 30 Sie, 2011   

Widzę że ten dodatek wprowadzi wiele naprawdę użytecznych kart :mrgreen:
 
     
crabtree
[Usunięty]

Wysłany: Czw 01 Wrz, 2011   

Kurcze liczyłem na to, że w weekend zagram w nowy dodatek, a tu lipa, bo wygląda na to, że jeszcze nie ma go w sprzedaży ;]
 
     
Michal
[Usunięty]

Wysłany: Czw 01 Wrz, 2011   

Nie wiem gdzie zamawiałeś, ale najnowszy Zestaw Przygodowy jest już dostępny :)
 
     
urbanski.tomasz
[Usunięty]

Wysłany: Czw 01 Wrz, 2011   

może i dostępny, ale w sklepie Galakty nie można go dodać do koszyka...
 
     
Michal
[Usunięty]

Wysłany: Czw 01 Wrz, 2011   

Hmm, dziwna sprawa - zaraz to sprawdzę.
 
     
urbanski.tomasz
[Usunięty]

Wysłany: Czw 01 Wrz, 2011   

i już jest, dziękuję:)
 
     
l33tm4st3r
[Usunięty]

Wysłany: Czw 01 Wrz, 2011   

karty, których jeszcze nie zaspoilowano:

Przywództwo: Dunedain Quest - kolejny dodatek, ten daje +1 "słoneczko" :P

Taktyka: To the Eyrie - wydarzenie, koszt:2 i zmęczenie wybranego orła, by sprzymierzeniec odchodzący z gry wrócił do naszej ręki

Wola: Escort from Edoras - rohański sprzymierzeniec, koszt:2, 2/0/0, jak przydzielisz do wyprawy to dostaje +2 "słoneczka" ale pod koniec fazy odchodzi z gry

a po za tym niektóre karty z nowej przygody (której poziom trudności to 6):

 
     
kufel
[Usunięty]

Wysłany: Czw 01 Wrz, 2011   

Może nie wszyscy już widzieli więc...





















Jeszcze nie grałem bo przed chwilą wróciłem do domu ale wrażenia te co ostatnio... Bez Wiedzy może być ciężko... bez Ducha też! Paskudne te podstępy...brrr
Jutro na pewno spróbuję/spróbujemy, napiszę jak było :)

edit:
No Panowie (i Panie oczywiście!), nie byłbym sobą gdybym nie poświęcił kolacji, odpoczynku i innych mało ważnych rzeczy i nie zagrał w nowy scenariusz :D
Grałem nieco zmodyfikowaną talią Przywództwo/Duch (wyrzuciłem Krasnale, Synów Arnoru i 1 Grobowiec a za to weszło 2x Radagast, 2x Mathom i 2x Przewodnik z Lorien)
Myślałem, że będzie dużo gorzej (choć przyznam że było niewesoło) Zaliczyłem 3x Chmarę owadów jako karty cienia! Na szczęście od czego mamy Pospieszne ciosy! Wyczerpanie, ataki upierdliwych Nietoperzy (długo nie mogłem wyciągnąć Łucznika, choć Mathom, Szlachetne Poświęcenie i obszary Góry Mrocznej Puszczy pomagają w mieszaniu z talią :)
Koniec końców rzutem na taśmę (Wilyador miał na sobie 15 żetonów obrażeń choć wcześniej leczyłem go Radagastem) ukończyłem 2 etap wyprawy, miałem 3 Athelasy co wyleczyło Orła :D
Wynik 25 punktów! 22 zagrożenia, 7 ran na bohaterach i 4 punkty za Rhosgobel
Jutro gramy w parze,ciekawe czy też tak ładnie pójdzie!

Stół po zakończeniu gry ;)



edit2: Wiedza dostała potężnego boosta w tym dodatku!
Haldir: miód, Spory: no comment!
Na wieczorne giercowanie muszę w końcu złożyć mono Wiedzę (ew. Wiedzę z Frodem/Eowiną, nie widzę możliwości zaliczenia scenariusza bez Pospiesznego Ciosu, Sprawdzianów Woli)
 
     
crabtree
[Usunięty]

Wysłany: Pią 02 Wrz, 2011   

O co chodzi z tym efektem wymuszony z etapu 2B?? Czyli jeśli użyję jakiejś karty do wyleczenia orła to ta karta mi wypada z gry. Ok, ale czy akcje bohaterów (leczenie Glorfindela) i sprzymierzeńców (córka Nimrodel) podpadają pod ten efekt??
Kwestia druga jest taka że grając wiedzą można wyleczyć pacjenta we własnym zakresie, bez użycia liści Athelas?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 14