|
Uzbrojeni po zemby |
| Autor |
Wiadomość |
Ravandil [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 08 Wrz, 2011
|
|
|
To może w wersji angielskiej instrukcja Cię przekona:
"Corrupt cards cannot be declared as attackers or defenders."
W sumie po polsku mogło być jaśniej przetłumaczone jako zadeklarowane/wyznaczone jako atakujące lub broniące. |
|
|
|
 |
lanowiec [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 08 Wrz, 2011
|
|
|
| ktoś ma może link do angielskiej wersji? Bo faktycznie to zdanie wyjaśnia moje wątpliwośći;) |
|
|
|
 |
Ravandil [Usunięty]
|
|
|
|
 |
lanowiec [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 08 Wrz, 2011
|
|
|
ok sobie wydrukowałem strone, bo w sobote jest turniej i niechce żeby mi ktoś nie pozwolił zagrać uzbrojonych po żeby i wrzucić basha blood axe, że niby niemoże ta jednostke po wyznaczeniu już atakować jako spaczona;)
Jeszcze tylko prośba, darker skąd wziałeś to:
Q. If my unit is already attacking or defending and becomes corrupted, what happens?
A. Nothing, it was already chosen as an attacker or defender (rulebook, p17). |
|
|
|
 |
DaRKeR [Usunięty]
|
|
|
|
 |
RasTafari [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 08 Wrz, 2011
|
|
|
| DaRKeR to ja mam pytanie do tej sytuacji, czy w Uzbrojonych text na karcie (following all restrictions). odnosi się też do restrykcji zagrywania wsparć tylko w fazie Stolicy, czy w tym przypadku jest nieistotny? |
|
|
|
 |
GambitG [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 08 Wrz, 2011
|
|
|
| Restrictions, czyli np. battlefield only, albo attach to unit in your battlefield. W chwili wejścia do gry te restrekcje obowiązują. |
|
|
|
 |
RasTafari [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 08 Wrz, 2011
|
|
|
yo, już się ogarnąłem i aż zacząłem marzyć o pięknych finisherach |
|
|
|
 |
|
|