galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie odnośnie Arkham Horror
Autor Wiadomość
Berestaszek
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Paź, 2011   

co do tego testu to wystarczy tylko przeczytac że test WALECZNOŚCI a nie WALKI się stosuje do zamykania bramy ;)

Ja natomiast się zapytam co do troche mniejszego problemu. Czy u was też jest napisane na planszy Wielka Sala Celeano, a na kartach spotkań w innym świecie - Celeano ?:P Jakoś tak przyuważyło mi się podczas ostatniej rozgrywki (a tak to z 20 razy nawet na to nie zwróciłem uwagi :D )
 
     
gural117
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Paź, 2011   

To chyba jest kwestia że w wersji angielskiej jest identycznie.
Token
Karty
 
     
Arturus
[Usunięty]

Wysłany: Pią 04 Lis, 2011   Arkham a okolice - topologia

Witam, ponownie

Kolejne pytanie.
Czy podróż z Dunwich do Kingsport (lub Insmouth) odbywa się z przesiadką na Stacji Kolejowej w Arkham - czyli kosztuje 2 dolary i 2 punkty ruchu?

Czy może wszystkie miasteczka mają bezpośrednie połączenie i podróż kosztuje 1 dolara i 1 punkt ruchu?

Nie mogę tego wyinterpretować z instrukcji. A każdy wie, że sprawa ma kolosalne znaczenie pod koniec gry, gdy nie ma ani pieniędzy, ani czasu.
 
     
gkt
[Usunięty]

Wysłany: Sob 05 Lis, 2011   Re: Arkham a okolice - topologia

Arturus napisał/a:
Witam, ponownie

Kolejne pytanie.
Czy podróż z Dunwich do Kingsport (lub Insmouth) odbywa się z przesiadką na Stacji Kolejowej w Arkham - czyli kosztuje 2 dolary i 2 punkty ruchu?

Czy może wszystkie miasteczka mają bezpośrednie połączenie i podróż kosztuje 1 dolara i 1 punkt ruchu?

Nie mogę tego wyinterpretować z instrukcji. A każdy wie, że sprawa ma kolosalne znaczenie pod koniec gry, gdy nie ma ani pieniędzy, ani czasu.


Wszystkie miasteczka mają bezpośrednie połączenie - 1 dolar i 1 pkt ruchu
 
     
sambor5
[Usunięty]

Wysłany: Pon 14 Lis, 2011   

witam. mam pare pytań

1. jeżeli przedwiecznym jest shub-niggurath, który zwiększa żywotność wszystkich potworów o 1, to czy wydając takie potwory jako trofea warte są one też o jeden punkt więcej? to samo pytanie tylko odnośnie karty mitów (warunek) która podwyższa np. żywotność kultystów itp.?

2. czy w walce z przedwiecznym można wydawać wskazówki na dodatkowy rzut? domyślam się, że tak, bo nigdzie nie ma napisane, że nie można, ale chce się upewnić

3. co oznacza jak na karcie przedmiotu (np. derringer .18) jest napisane "... nie może zostać skradziony lub zgubiony, chyba że na to pozwolisz" ??
 
     
Galron
[Usunięty]

Wysłany: Pon 14 Lis, 2011   

Ad.1. Tak i tak (ale tylko w czasie kiedy warunek jest aktywny, jak zostaje zastąpiony żywotność potworów wraca do normy)

Ad.2. Tak. Wskazówki to przydatne informacje w różnych dziedzinach, miedzy innymi pomoce dotyczące słabych punktów przedwiecznego.

Ad.3. Oznacza to, ze w czasie kiedy musisz wyrzucić jakiś przedmiot, możesz ale nie musisz go wyrzucać, nawet gdy jest to twój jedyny przedmiot. Dodam jeszcze iż przedmioty tego typu bierze się pod uwagę przy obliczaniu przedmiotów potrzebnych do odrzucenia w czasie gdy postać zostanie ogłuszona bądź obłąkana.
 
     
abraxa
[Usunięty]

Wysłany: Nie 15 Sty, 2012   

Dzień dobry, jeśli to nie jest odpowiedni dział to bardzo proszę o przeniesienie tej informacji w odpowiednie miejsce.

Mam wielką prośbę - w moim egzemplarzu gry na drugich stronach czterech kart postaci ("co wydarzyło się wcześniej") na tekst polski nadrukowany jest tekst po rosyjsku (sic!) co uniemożliwia odczytanie historii postaci. W sumie detal, ale klimat jest lepszy z tymi opowieściami wstępnymi. Grę zamawiałem przez internet i poza tym wszystko jest ok, więc szkoda chyba zachodu by ją odsyłać itd. Czy ktoś kto ma dobry egzemplarz gry mógłby przesłać mi te cztery brakujące wstępy? W txt albo np. skany? wydrukuję sobie i przykleję :) Chodzi o postacie: Darrel Simmons, Vincent Lee, Michael McGlen, Dexter Drake. Będę bardzo wdzięczny życzliwemu Badaczowi Mitów, który mi pomoże, pozdrawiam.
 
     
sirafin
[Usunięty]

Wysłany: Nie 15 Sty, 2012   

Napisz do Galakty maila lub PW i opisz sytuację. Poniżej wrzucam link do forumowego profilu Michała, który często bywa na forum i jest ikoną pomocnej dłoni wydawnictwa ;)

http://www.forum.galakta....wprofile&u=3542
 
     
abraxa
[Usunięty]

Wysłany: Nie 15 Sty, 2012   

Wielkie dzięki!
 
     
abraxa
[Usunięty]

Wysłany: Czw 19 Sty, 2012   

Jeszcze raz dziękuję za kontakt do Michała, zadziałał i dostałem dobre karty pocztą :mrgreen:
pozdro
 
     
mauler
[Usunięty]

Wysłany: Pią 16 Mar, 2012   

Witam
Pytanie odnośnie walki - miałem takie zdarzenie:
Po powrocie z Yuggoth trafiłem na obszar gdzie stały 2 potwory a po chwili dołączył trzeci - ogar z Tindalos. I właśnie - ile walk w 1 turze odbywam i w jakiej kolejności?
Czy wszystkie 3 walki naraz w jednej turze?
czyli zabijam jednego potwora i automatycznie przechodzę do walki z następnym?

Czy najpierw z potworem, który stał na tym obszarze jako pierwszy? czy ostatni?
pozdrawiam.
 
     
sirafin
[Usunięty]

Wysłany: Pią 16 Mar, 2012   

He, he, temat walki wiecznie żywy :D Jak było już wielokrotnie wspominane w tym temacie, sprawa jest prosta i nie ma co jej niepotrzebnie komplikować.

1. Walka z potworami zawsze odbywa się w FAZIE RUCHU
2. Wyjątek stanowią potwory atakujące badacza w wyniku spotkań

W turze w której wróciłeś z innych światów (w Fazie Ruchu), możesz zignorować potwory, które stoją przy bramie (i na spokojnie ją zamykać w Fazie Spotkań w Arkham). Domyślam się, że Ogar pojawił się na obszarze w Fazie Mitów (ruch, lub spotęgowanie potworów), jednak w tej fazie się nie walczy, więc nie ma to wtedy najmniejszego znaczenia dla badacza (będzie się tym martwił dopiero w Fazie Ruchu).

W następnej turze, w Fazie Ruchu, musisz rozpatrzyć każdego potwora (unikać/walczyć), który stoi na twoim obszarze (bez względu na to czy udało ci się zamknąć bramę czy nie). Kolejność potworów wybierasz sam.
 
     
mauler
[Usunięty]

Wysłany: Sob 17 Mar, 2012   

Dziękuję!

Cytat:
Domyślam się, że Ogar pojawił się na obszarze w Fazie Mitów (ruch, lub spotęgowanie potworów


Tak było :)


Cytat:
W następnej turze, w Fazie Ruchu, musisz rozpatrzyć każdego potwora (unikać/walczyć), który stoi na twoim obszarze (bez względu na to czy udało ci się zamknąć bramę czy nie)


Dobrze, to rozumiem. Następne pytanie - walczę z każdym aż do jego śmierci (swojego ogłuszenia?). Czy w każdej turze (fazie Ruchu) walczę z jednym potworem, a kolejne czekają grzecznie pod łóżkiem :) )))?
 
     
sirafin
[Usunięty]

Wysłany: Sob 17 Mar, 2012   

Cytat:
W następnej turze, w Fazie Ruchu, musisz rozpatrzyć każdego potwora (unikać/walczyć), który stoi na twoim obszarze (bez względu na to czy udało ci się zamknąć bramę czy nie)
Musisz rozpatrzyć wszystkie trzy (chyba że wcześniej padniesz).
 
     
Galron
[Usunięty]

Wysłany: Sob 17 Mar, 2012   

dodam tylko, każdego potwora z osobna.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.16 sekundy. Zapytań do SQL: 14