galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pomysły na talie.
Autor Wiadomość
Berestaszek
[Usunięty]

Wysłany: Nie 01 Kwi, 2012   Pomysły na talie.

Czy jest szansa na powodzenie talii krasnoludzkiej rush + thorgrim? Tak przeglądając swój klaser spostrzegłem, że dużo jest tanich jednostek dla krasnoludów. ponadto są karty, które pozwalają poświęcac swoje własne jednostki takie jak: zabójca - weteran, co powodowałoby uruchomienie akcji thorgrima. Natomiast zastanawia mnie czy podczas większej bitwy gdzie umarłoby z 3 moich krasnoludów to mogę między kolejnym zrzucaniem postaci aktywowac jego zdolnośc czy tylko raz się aktywuje jak zejdą?

Drugim pomysłem jest orcza talia na skarsniku i gobbli. gdzie będę przesuwac mnóstwo obrażeń właśnie na niego, aby zadawac obrażenia stolicy. Tylko problemem jest to, że talia orcza nie ma za wielu boostów do hp a to by mi się przydało. Co prawda nie mam jeszcze 3 dodatków (żelazna skała, nieuchronne miasto i imperialny tron) ale czy sam deck ma szansę conieco pograc?

Ponadto chciałbym się zapytac was doświadczonych graczy, w jaki sposób mógłbym zbudowac talię dla imperium ponieważ nijak nie mogę wymyślec, żadnej, która by mi podeszła pod styl gry. zastanawiałem się raczej nad czymś co będzie mocno atakowac, lecz no cóż... nie bardzo widzę takiej możliwości...
 
     
GambitG
[Usunięty]

Wysłany: Nie 01 Kwi, 2012   

1. Krasnoludzki Rush + Thorgrim. To może mieć miejsce, ale zwróć uwagę, że ten pan jest baaardzo drogi. Jak wstawisz te tanie jednostki o których mówiłeś + Grudge Throwera to już będzie bardzo skuteczny rush, a zamiast thorgrima lepiej dorzucić Krasnoludzkich Zwiadowców, którzy wystrzelają problematyczne jednostki, a i dopalą również strefę w razie czego. Z legendami to jest tak, że na niektórych możesz oprzeć całą talię, inne są po prostu na zasadzie "jak będę mógł go wyjąć i będzie mi to pasowało, to to zrobię". Plus jest tali, że mass removale, jak Troll Vomit i Verena nie działają na legendy, minus taki że stosunkowo łatwo je zdjąć, bo potrzebują jednostek, żeby się bronić, a te łatwiej już skontrolować,

2. Talia na skarsniku ma jedną wadę - wymaga Skarsnika na stole + to wszystko co przesuwa i zadaje obrażenia. W efekcie ten deck jest po prostu wolny, drogi i mało efektywny. Do casualowego grania jak najbardziej ok, za to na turniejach moim zdaniem zostanie zjedzony przez szybkie talie imperialne.

3. Najprostsze dwa decki imperialne są obudowane wokół takich kart jak Judgement of Verena i Van Klumpf’s Buccaneers. Do pierwszej wkładasz wszystko co działa na rozwinięcia, jak np. priest of verena, long winter, korowód dzieżb, czy wolę elektorów, reszta kart działa w miarę możliwości kontrolnie i ekonomicznie. Do drugiej z kolei wszystko co podnosi jednostki przeciwnika, zabija je, chodzi o to, żeby w trakcie ataku Van Klumpfów przeciwnik nie miał w dwóch strefach jednostek. Reszta to karty ekonomiczne, alternatywny atak i kontrola. Najmocniejszym wciskaczem imperialnym jest Friedrich Hemmler, w niektórych kręgach graczy zwany nazistą (jak dla mnie w sobie coś ze świętego Mikołaja).
 
     
FilipsO
[Usunięty]

Wysłany: Wto 03 Kwi, 2012   

A mnie ostatnio olśniło i zrobiłem deck pod tytułem "arcymag saphery" + "thyrus gorman". Do casualowego grania jest bardzo fajny :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.14 sekundy. Zapytań do SQL: 13