Przesunięty przez: D.W. Sob 22 Wrz, 2012 |
Rozpiski |
Autor |
Wiadomość |
Barbus [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 22 Wrz, 2012 Rozpiski
|
|
|
Zapraszam do publikowania swoich pomysłów na eskadry dla Rebeluchów i Imperialnych. |
|
|
|
|
manowar [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 26 Wrz, 2012
|
|
|
Na początek małe por'no Rebelii
* Wegde Antilles
- R2-D2
- torpedy protonowe
- determinacja
* Garven Dreis
- torpedy protonowe
* "Dutch" Vander
- wieżyczka z działem jonowym
- torpedy protonowe
Red Leader z bitwy pod Yavin IV powinien trzymać się blisko teoretycznego Gold Leadera (przecież wszyscy wiemy że prawdziwym był Pops). Chłopaki tak naprawdę robią co turę po dwa rozkazy. Natomiast Wedge rzeźniczy sobie samotnie lub przyłącza do kolegów, bo w końcu kto powstrzyma tego mordercę mającego jeszcze do tego R2-D2 i w razie czego determinację. |
|
|
|
|
JackDeToxic [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 27 Wrz, 2012
|
|
|
Zapomniałeś dodać, że rozpiska na 100 pkt |
|
|
|
|
a.probulski [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 27 Wrz, 2012
|
|
|
Wygląda OK, ale przy tylu wolnych punktach "Determinację" u Wedge'a zmieniłbym na "Celność". No i Dutch mógłby wziąć nieunikalnego R2, dodatkowe zielone manewry dla Y-Wingów zawsze spoko. |
|
|
|
|
Barbus [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 27 Wrz, 2012
|
|
|
Wg. mnie celność jest słaba. W gruncie rzeczy daje to samo co skupienie, z wyjątkiem dodatkowego trafienia krytycznego. Zazwyczaj daję mu mistrzowskie manewrowanie i do tego R2, żeby łatwo było pozbywać się stresu. |
|
|
|
|
manowar [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 27 Wrz, 2012
|
|
|
Przy tylu wolnych punktach? Mam na równe 100 punktów. |
|
|
|
|
a.probulski [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 27 Wrz, 2012
|
|
|
manowar napisał/a: | Przy tylu wolnych punktach? Mam na równe 100 punktów. |
Wybacz, nie policzyłem jednych torped. |
|
|
|
|
Barbus [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 28 Wrz, 2012
|
|
|
100p.
* Wegde Antilles
- R2-D2
- taktyka roju
* Niedoświadczony Pilot
* Niedoświadczony Pilot
* Pilot Eskadry Złotych
- działko jonowe |
|
|
|
|
magnus [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 06 Paź, 2012
|
|
|
Nie kręci mnie jak na razie granie masówką, w najbliższym czasie mam zamiar potestować coś takiego.
Elitarne Imperium
Vader + Squad Leader + Concussion Missiles
Maarek + Marksman + Cluster Missiles lub Concussion Missiles - nie jestem jeszcze pewien.
Backstabber
Night Beast |
|
|
|
|
naiilo [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 08 Paź, 2012
|
|
|
Ja to bym jednak wywalił torpedy protonowe ale to może tylko ja. Zastąpił bym je właśnie astromechami jakimikolwiek. |
|
|
|
|
manowar [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 08 Paź, 2012
|
|
|
Protonówki to podstawa. No i tyle... |
|
|
|
|
Barbus [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 08 Paź, 2012
|
|
|
Ba! Z protonówkami odchodzą zawsze najbardziej brawurowe akcje;) |
|
|
|
|
JackDeToxic [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 08 Paź, 2012
|
|
|
naiilo napisał/a: | Ja to bym jednak wywalił torpedy protonowe ale to może tylko ja. Zastąpił bym je właśnie astromechami jakimikolwiek. |
Słusznie protonówkę dałbym tyko Y-wingowi bo ma tylko 2 ataku. X-wingom się nie opłaca ostatnio jak grałem, protonówki zupełnie nic nie zrobiły, fakt że kolega Manowar ładnie je wybronił. Tak czy owak jestem za dronami . Mimo wszystko jakoś na 100 pkt mało zabawy chcę więcej nawet jednej pełnej eskadry się nie wystawi czyli 6 X-wingów już nie mówiąc o tym żeby były dopakowane torpedami z astromechami i zdolnościami. |
|
|
|
|
Barbus [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 08 Paź, 2012
|
|
|
U mnie protonówki sprawdzały się jak dotąd znakomicie. Nie raz udawało się ściągnąć całego Tie jednym strzałem. Ale koniecznie trzeba mieć aktywne skupienie. W przeciwnym razie mogą się zmarnować. Czasem trzeba się trochę nagimnastykować, żeby przygotować się do strzału, ale rezultat bywa niezwykle skuteczny. Nie twierdzę jednak, że warto wypakować eskadrę protonówkami na maksa. 2 myśliwce z torpedami w eskadrze na 100pkt. wystarczają w zupełności. |
|
|
|
|
manowar [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 11 Paź, 2012
|
|
|
Po pierwsze eskadra (squadron) to 12 myśliwców (Lucas wzorował się na lotnictwie brytyjskim). Po drugie protonówek używa się tylko na dystanse w odległości 3 aby nie dać szans przeciwnikowi na lepszą obronę niż gdyby atakowało się z działek pokładowych. Poza tym protonówki najlepiej wykorzystywać jak najwcześniej by szybko wykluczyć jedną czy nawet dwie maszyny wroga, a przy zbliżonej ilości myśliwców Rebelia z całą pewnością sobie poradzi. Gdyby jednak wyrzucić z rozpiski tą broń to są wolne 4 czy 2x4 punkty, za które i tak nie wstawimy dodatkowego myśliwca, a na inne droidy niż R2-D2 szkoda kasy. |
|
|
|
|
|