Przesunięty przez: D.W. Sob 22 Wrz, 2012 |
Rozpiski |
Autor |
Wiadomość |
TheFrontliner [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 13 Paź, 2012
|
|
|
magnus napisał/a: | Nie kręci mnie jak na razie granie masówką, w najbliższym czasie mam zamiar potestować coś takiego.
Elitarne Imperium
Vader + Squad Leader + Concussion Missiles
Maarek + Marksman + Cluster Missiles lub Concussion Missiles - nie jestem jeszcze pewien.
Backstabber
Night Beast |
też coś takiego chcę przetestować, a kiedy wyjdzie slaver zamienić Maarka lub oba Tie fightery na niego. |
|
|
|
|
Barbus [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 13 Paź, 2012
|
|
|
Grałem podobną rozpiską i sprawdziła się fajnie. Różnicą były brak Celności u Mareeka i Howlrunner zamiast Nocnego Potwora. Ma wysoką umiejętność pilota i pozwala przerzucać kostki podczas ataku. Zastanawiam się nad eskadrą 3xTie Advanced. Rakiety ostro dają w kość Rebeliantom.
Nie sądzę, żebyś zmieścił się punktowo Slave'em za Mareeka. Chyba, że weźmiesz jakiegoś pilota z niskim skillem. |
|
|
|
|
TheFrontliner [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 14 Paź, 2012
|
|
|
Wydaje mi się że nisku skill Slavera może być przydatny, w momencie ustalania manewrów musisz się jedynie martwić żeby ewentualnym manewrem nie wpaść na inny statek i ma się akcje, natomiast jesli skill będzie wysoki to najpierw statki wroga zrobią ruch i mogą ustawić się tak by blokować manewry (i akcje czywiście) a utrata akcji przy tak drogis statkach jest bardziej bolesna niż przy jakichś tanich myśliwcach. Już to widać po Vaderze, strata akcji ie fightery.
Ale wracając do tematu, mam nadzieję że będę w stanie wystawić Vadera, Maarka i Slava na 100 punktów w miare turniejowo. |
|
|
|
|
Barbus [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 14 Paź, 2012
|
|
|
Myśliwiec zatrzymujący się na innym myśliwcu nie traci akcji. To dotyczy tylko ruchu na i przez przeszkody. |
|
|
|
|
TheFrontliner [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 14 Paź, 2012
|
|
|
Obawiam się że muszę Ci popsuć humor, w polskim tłumaczeniu pomineli ten "mału szczegół" że omijasz etap przyznawania akcji po zetknięciu z innym statkiem. Proponuję zajrzeć na stronkę FFG i zassać orginał. |
|
|
|
|
Vilk [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 14 Paź, 2012
|
|
|
Sęk w tym, że traci. W polskiej instrukcji na stronie 17 zabrakło punktu, który widnieje w wersji angielskiej, omawiającej w tym miejscu overlapping, czyli nachodzenie:
2. Skip this ship's "Perform Action" step.
The Frontliner mnie ubiegł |
|
|
|
|
TheFrontliner [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 14 Paź, 2012
|
|
|
Proponuję zapoznać się z orginałem, ale wracająć do tematu.
Mam pytanie do Imperialnych grających 6+ statkami. Generalnie kiedy na stole pojawia się koło 10 statków w 2-3 turze robi się taki młyn że ciężko jest zrobić cokolwiek taktycznego, bo wszyscy na siebie wpadają. Jak sobie dajecie rade z tą sytuacją. Ja osobiście najlepiej czuję sie kiedy ilość statków spada do (mniej więcej)3 na strone. |
|
|
|
|
Barbus [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 14 Paź, 2012
|
|
|
Vilk napisał/a: |
2. Skip this ship's "Perform Action" step.
|
fiuuuuuuuuuuuuuu, no niezle |
|
|
|
|
Falcon [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 15 Paź, 2012
|
|
|
kurde, to już wiem czemu mi się ciągle tłukło po głowie ze traci akcje i szukałem potem w instr. Ang czytałem jako pierwsza .
No to teraz blokowanie Vadera ma sens |
|
|
|
|
Barbus [Usunięty]
|
|
|
|
|
TheFrontliner [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 15 Paź, 2012
|
|
|
Nie wiem czy znacie czy nie, ale ja używam tego:
Empire
Rebel
bardzo czytelne i wygodne |
|
|
|
|
kufel [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 25 Paź, 2012
|
|
|
A próbował któryś z kolegów gry Imperium pod totalny swarm 8 TIE Fighterów? |
|
|
|
|
Barbus [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 25 Paź, 2012
|
|
|
Grałem siedmioma. Howlrunner i Mithel z taktyką roju + 5 pilotów Akademii. Dostałem w dupę;) |
|
|
|
|
FilipsO [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 31 Paź, 2012
|
|
|
Ja ostatnio testuję swój uber-mega-combo tech i nie jest tak źle wygrałem 2 gry na 3. Tech to Dutch "Vander" Biggs Darklighter i Garven Greis . Obczajcie sami, o co w tym chodzi |
|
|
|
|
DarthBart [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 07 Sty, 2013
|
|
|
kufel napisał/a: | A próbował któryś z kolegów gry Imperium pod totalny swarm 8 TIE Fighterów? |
8 jeszcze nie bo tylu nie mam, jeszcze, ....ale za to próbowałem 6 Tie-F każdy imienny. Na poczatek każdy zrobil Evade, 3 szlo na czolowe (5 do przodu), 3 z flanki (w tym Backstabber). Przeciwko sobie miałem hat-trick Wedge z D2-D2, Swarm i Protonówki, Garven też z Protonami i Biggs chyba łysy. Kombo dobre bo na początek musiał zejsc Biggs, i ciagle miał darmowy Focus, no i Wedge to potwór,... ale jak Biggs spadł to potem poszło szybko. W sumie straciłem 2 statki czyli ok 31 punktów, on poddał grę przy Garvenie bez osłon przeciwko 4 jeszcze nie trfionym Tie-F.
Jedynie trzeba pamiętac żeby nie trzymac ich za blisko i planowac ruchy od naslabiej wyszkolonych, wtedy idzie gladko bo musisz martwic sie tylko o przeciwnika, a nie o to że sam sobie przeszkadzasz wpadając na wszystko po drodze. A w tłoku kilkunastu statków o to nie trudno. Chyba, że każdy ma taki sam skill, wtedy jest łatwiej. A przy ośmiu Academy Pilot jest o tyle ciekawie, że ruszasz się z reguły pierwszy więc możesz blokowac przeciwnika, tj Ty robisz ruch i akcję np Evade, a on wpada i nie ma akcji. Owszem on strzela pierwszy ale Ty możesz pozwolic sobie na straty bo i tak jakby Ci co turę spadał 1 (duży pech, nie sądze by taka sytuacja była częsta nawet przy torpedach) to oddajesz z większej ilości mysliwców niż on ma na starcie. |
|
|
|
|
|