galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Tropiciele Zębaczy
Autor Wiadomość
Franzini
OT- Inwazja

Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 13
Wysłany: Wto 11 Paź, 2011   Tropiciele Zębaczy

Mam pytanie odnośnie jedynej orczej karty w pierwszym dodatku Cyklu Stolicy - Nieuchronnym Mieście.

Najpierw opis, bo nie wszyscy ją znają, a na deckboxie jeszcze nie ma:
Tropiciele Zębaczy
Koszt: 2
Lojalki: 3
Siła: 1
Odporność: 1
Key: Goblin, zwiadowca

Akcja: Kiedy ta jednostka wchodzi do gry, przejrzyj pięć wierzchnich kart ze swojej talii. Jeśli znalazłeś jakąś kartę z dowolną odmianą słowa "zębacz" w nazwie, umieść ją w grze (w dowolnej strefie). Następnie potasuj talię.

Pytanie: Czy znajdując trzy karty ze słowem "zębacz" mogę je wszystkie wyłożyć czy tylko jedną? Jest napisane "kartę" w liczbie pojedynczej, ale może odnosi się to do każdej karty z osobna?
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 31
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1638
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto 11 Paź, 2011   

możesz wystawić tylko 1 kartę.
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
Ravandil 
OT- Inwazja


Wiek: 36
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 458
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Nie 16 Paź, 2011   

Darker, masz może jakieś oficjalne potwierdzenie tej interpretacji, może pytałeś w FFG czy coś, bo mieliśmy z tym problem na ostatnim turnieju, chodzi o zapis np. na Załodze Działa, gdzie napisane jest jasno "możesz wystawić jedną z nich", tu natomiast nie jest określone "jedną" ale jest "jakąś" co oczywiście nie znaczy "każdą". Ma ktoś może angielski tekst z tej karty dla porównania ?
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 31
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1638
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 16 Paź, 2011   

Nie jest potrzebna interpretacja, jest to liczba pojedyncza zatem 1 karta.

"Action: When this unit enters play,
search the top five cards of your deck
for a card with the word “Squig” or
“Squigs” in its title and put it into
play (in any zone). Then, shuffle your
deck."

co też potwierdza to co pisałem.
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
Gość

Wysłany: Nie 16 Paź, 2011   

Dzięki, angielska wersja rozwiewa wątpliwości :)

Porównując do:
Runesmith apprentice:
"Action: When this unit enters play, search
the top five cards of your deck for any number
of Rune cards, reveal them, and put them
into
your hand."

i wszystko jasne :)
 
     
Quagnainnamub
Gość
Wysłany: Nie 23 Paź, 2011   Vintage Engagement Rings For Sale

Thanks for your personal marvelous posting!
 
     
Susa

Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 25
Wysłany: Pią 02 Mar, 2012   

Mam pytanie co do Tropicieli. Czy z ich akcji można zagrać Zębaczątko?
W treści akcji jest, że musi być słowo "zębacz" w dowolnej odmianie, więc czy zdrobnienie zalicza się do odmiany słowa?
 
     
Barry13 

Wiek: 21
Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 27
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Pią 02 Mar, 2012   

W oryginale Zębaczątko to "Baby Squig", wiec można zagrać. Tłumacze sie nie popisali jak widać...
 
 
     
Susa

Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 25
Wysłany: Sob 03 Mar, 2012   

Dziękuję ślicznie za odpowiedź. Nie uważam jednak, żeby to tłumacze się nie popisali. Po prostu małe niedociągnięcie językowe, i tyle ;)
 
     
picek

Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 32
Wysłany: Nie 06 Sty, 2013   

Jeżeli mogę zagrać tylko jedną kartę to czy przeszukując dek jeżeli trafię na zębaczy wcześniej niż w piątej karcie to muszę zagrać tę kartę i dalej już nie sprawdzam, czy biorę wszystkie pięć kart i jeżeli jest więcej niż jedna to mogę wybrać którą chcę?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.15 sekundy. Zapytań do SQL: 14