Problem z zasadami |
Autor |
Wiadomość |
crabtree [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 20 Lut, 2013
|
|
|
Warg w Leśnej Pułapce dostaje kartę cienia ale nie atakuje więc nie wraca do SP. Efekt Warga aktywuje się tylko wtedy gdy atakuje. |
|
|
|
|
zvish [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 20 Lut, 2013
|
|
|
Dzięki |
|
|
|
|
gregvip [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 20 Lut, 2013
|
|
|
Małe pytanko Brzęczyrogi wchodząc w zwarcie zadają 5 obrażeń nie zależnie od obrony bohatera (ja to tak rozumiem) plus druga wątpliwość grając w podstawkę po zagraniu Gandalfa na koniec tury odrzucałem go całkowicie z gry ale zacząłem się zastanawiać czy jest to prawidłowe w Zestawie Podstawowym czy nie powinien iść na stos kart odrzuconych. |
|
|
|
|
crabtree [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 20 Lut, 2013
|
|
|
Brzęczyrogi zadają na czysto 5 obrażeń. Zresztą zawsze gdy używa się określenia "obrażenie" to nie bierze się pod uwagę obrony. Tyczy się to postaci i wrogów.
Gandalfa odrzucasz na stos kart odrzuconych. Odrzuć z gry a usuń z gry to różne określenia. |
|
|
|
|
gregvip [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 20 Lut, 2013
|
|
|
crabtree napisał/a: | Brzęczyrogi zadają na czysto 5 obrażeń. Zresztą zawsze gdy używa się określenia "obrażenie" to nie bierze się pod uwagę obrony. Tyczy się to postaci i wrogów.
Gandalfa odrzucasz na stos kart odrzuconych. Odrzuć z gry a usuń z gry to różne określenia. |
Czyli Brzęczyrogi grałem dobrze (niebezpieczne cholery są) a Gandalfa źle.
Czy jest jakiś patent na Brzęczyrogi bo jak na razie to jak dla mnie tekst na nich mógłby brzmieć "Gdy Brzęczytogi wchodzą w zwarcie z graczem odrzuca on jednego bohatera" |
|
|
|
|
zvish [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 20 Lut, 2013
|
|
|
Jeżeli pozwolisz na wejście w zwarcie to klapa, a jedyne co możesz zrobić to mieźszczęście posiadania akurat pancerze cytadeli na jakimś nie poranionym bohaterze.
Dlatego trzeba dziadów wykańczać w SP.
Dunhern, Spory, Potomek Thorondora i ostatecznie Gandalg - to znane mi sposoby zabicia ich. Wiem że w późniejszych dodatkach będzie jeszcze więcej sposobów. |
|
|
|
|
crabtree [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 20 Lut, 2013
|
|
|
Najlepiej je ściągnąć gdy są w SP, np. Dunhernem albo Gandalfem.
Jak już wejdą w zwarcie to tylko bohater odziany w Pancerz Cytadeli może przeżyć. |
|
|
|
|
Kulgan [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 20 Lut, 2013
|
|
|
crabtree napisał/a: | Jak już wejdą w zwarcie to tylko bohater odziany w Pancerz Cytadeli może przeżyć. |
Oj tam, oj tam - a Krasnoludy z Kolczugą i Zahartowanym Przywódcą |
|
|
|
|
zvish [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 20 Lut, 2013
|
|
|
Kulgan napisał/a: | crabtree napisał/a: | Jak już wejdą w zwarcie to tylko bohater odziany w Pancerz Cytadeli może przeżyć. |
Oj tam, oj tam - a Krasnoludy z Kolczugą i Zahartowanym Przywódcą |
A te karty jeszcze trzeba mieć |
|
|
|
|
crabtree [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 20 Lut, 2013
|
|
|
Kulgan napisał/a: | crabtree napisał/a: | Jak już wejdą w zwarcie to tylko bohater odziany w Pancerz Cytadeli może przeżyć. |
Oj tam, oj tam - a Krasnoludy z Kolczugą i Zahartowanym Przywódcą | Gregvip ma chyba tylko podstawkę... Inaczej doradziłbym mu Beorna który nie takie razy znosi |
|
|
|
|
mmax88pl [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 20 Lut, 2013
|
|
|
To ja tak a propos tego Dunherna i toczącej się dyskusji zapytam (akurat tak mi się szczęścliwie złożyło ). O ile wiem, każdy przeciwnik, który ma koszt zwarcia nie większy, niż najwyższy poziom zagrożenia któregoś z graczy, wchodzi z graczem w zwarcie. W związku z tym, umiejętność Dunherna dotyczy tylko wrogów, którzy mają wyższy koszt zwarcia od poziomu zagrożenia graczy, przez co pozostają w strefie przeciwnośc? "Atak w pojedynkę" oznacza, że w tej fazie ataku nie mogę atakować nikogo innego żadną inną postacią, czy chodzi o "atak w pojedynkę" przeciwko danemu przeciwnikowi (nie atakuje razem z kimś tego samego wroga, tylko on sam)? |
|
|
|
|
crabtree [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 20 Lut, 2013
|
|
|
Dunhern może samodzielnie zaatakować wroga w SP i dostaje wtedy bonus +1 do ataku. Gdy atakuje wroga w zwarciu to może to robić przy wsparciu innych postaci. |
|
|
|
|
gregvip [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 20 Lut, 2013
|
|
|
crabtree napisał/a: | Kulgan napisał/a: | crabtree napisał/a: | Jak już wejdą w zwarcie to tylko bohater odziany w Pancerz Cytadeli może przeżyć. |
Oj tam, oj tam - a Krasnoludy z Kolczugą i Zahartowanym Przywódcą | Gregvip ma chyba tylko podstawkę... Inaczej doradziłbym mu Beorna który nie takie razy znosi |
Mam caly CMP, KD i dwa piwrwsze dodatki do niego ale na razie mgam w scenariusze z podstawki więc kart z tych dodatkow nie biore. Mam taki ambitny plan wprowadzac je sukcesywnie w miare rozgrywania poszczegolnych scenariuszy. Sadze, ze to sensowny plan zeby nie psuc sobie zabawy. |
|
|
|
|
Kulgan [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 20 Lut, 2013
|
|
|
mmax88pl napisał/a: | O ile wiem, każdy przeciwnik, który ma koszt zwarcia nie większy, niż najwyższy poziom zagrożenia któregoś z graczy, wchodzi z graczem w zwarcie. W związku z tym, umiejętność Dunherna dotyczy tylko wrogów, którzy mają wyższy koszt zwarcia od poziomu zagrożenia graczy, przez co pozostają w strefie przeciwnośc? |
Tak.
gregvip napisał/a: | Mam caly CMP, KD i dwa piwrwsze dodatki do niego ale na razie mgam w scenariusze z podstawki więc kart z tych dodatkow nie biore. Mam taki ambitny plan wprowadzac je sukcesywnie w miare rozgrywania poszczegolnych scenariuszy. Sadze, ze to sensowny plan zeby nie psuc sobie zabawy. |
Zdecydowanie sensowny - sam tak robiłem, gdy wychodziły nowe scenariusze. Dzięki temu łapałem klimat na bieżąco |
|
|
|
|
mmax88pl [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 20 Lut, 2013
|
|
|
Takie (chyba) proste pytanie, ale nie mogę znaleźć odpowiedzi: czy w SP mogą być jednocześnie dwa (lub więcej) identyczne obszary, dwóch (lub więcej) identycznych wrogów, czy gracz może mieć jednocześnie dwóch takich samych sprzymierzeńców? |
|
|
|
|
|