galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
The Steward's Fear
Autor Wiadomość
Berestaszek
[Usunięty]

Wysłany: Sob 13 Kwi, 2013   

Dobra informacja: na stonie FFG pierwszy dodatek z cyklu już do nas płynie i będzie w sprzedaży w maju :) (oby w Polsce nie było żadnej obsuwy)
 
     
Kulgan
[Usunięty]

Wysłany: Sob 13 Kwi, 2013   

Berestaszek napisał/a:
Dobra informacja: na stonie FFG pierwszy dodatek z cyklu już do nas płynie i będzie w sprzedaży w maju :) (oby w Polsce nie było żadnej obsuwy)

Obsuwa jest i tak gigantyczna, więc już brzmi co najmniej dziwnie :razz: Ale też mam nadzieję, że już żadnych obsuw więcej nie będzie :grin:
 
     
Berestaszek
[Usunięty]

Wysłany: Sob 13 Kwi, 2013   

Z tego co się orientuje to zmienił się człowiek od wymyślania scenariuszy stąd pewnie taka obsuwa. Natomiast conajmniej dziwne było wydanie 3 dużych dodatków pod rząd. I raczej stąd ten okres oczekiwania się tak dłużył.
 
     
Berestaszek
[Usunięty]

Wysłany: Wto 30 Kwi, 2013   

Wczoraj wieczorem na stronie FFG pojawił się kolejny artykuł dotyczący 1 dodatku z cyklu przeciwko cieniowi. link. już w przyszłym tygodniu będzie on dostępny w ameryce, nasz pewnie razem z dostawą pozostałych lcg - druga połowa maja (chociaż chciałbym żeby było wcześniej).

Co ciekawego w artykule:
-3 karty nikczemników (jakieś lepsze słowo przychodzi wam na myśl ?) z czego jedna będzie losowana i używana podczas rozgrywki danego scenariusza - fajna sprawa napewno będzie sens wracać do tego samego scenariusza
-to samo z kartami wątków również są 3 i będzie jedna losowana do użycia podczas rozgrywki.
-mechanika podziemii, kiedy obszar z takim słowem kluczowym się pojawi to pod niego kładziemy zakryte karty z talii podziemia (takie karty cienia). Jak zbadamy obszar to sprawdzamy co się tam kryje :twisted: .Co tam może się kryć? albo przeciwnik, albo jedna z trzech wskazówek.
-garstka "ukrytych" kart, które zostały schowane jako hiperłącza.
-poziom trudności scenariusza według licznika FFG - 5
-patrząc na numery kart z scenariusza prawdopodobnie będzie 9 nowych rodzajów kart + bohater, a scenariusz będzie składał się z 3 kart.

Jeżeli kolejne dodatki będą dostarczały tego poziomu scenariusze to wyczuwam duży przyrost graczy, a co za tym idzie cień szansy na turnieje. Ci którzy mają ochotę przeczytać sobie zasady z tego dodatku odsyłam do linka:
zasady Obawy Namiestnika

Garść kart:




 
     
schen
[Usunięty]

Wysłany: Sro 08 Maj, 2013   

Zaprezentowano kolejny ciekawy dodatek

Tanim kosztem robi z każdego Gondorczyka (nawet Eleanory) solidnego tanka. Myślę, że może całkiem dobrze sprawdzić się u Beregonda (ściana już prawie nie do przebicia, ewentualnie trochę gorszą alternatywą byłby Denethor), Boromira z taktyki (4 obrony i możliwość przygotowania do obrony praktycznie każdego ataku brzmi świetnie), Imrahila (również ze względu na przygotowanie) a także może być całkiem ciekawe przy Eleanorze właśnie, która i tak na wyprawy za bardzo nie rusza, a miałaby możliwość zrobienia czegoś pożytecznego, gdyby żaden podstęp się nie pojawił.
 
     
balint
[Usunięty]

Wysłany: Czw 09 Maj, 2013   

W krainie za wodą dodatek jest już w sprzedaży, a Las Druadan już płynie stateczkiem.

A u nas cisza póki co.
Ostatnio zmieniony przez balint Pią 10 Maj, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
schen
[Usunięty]

Wysłany: Pią 10 Maj, 2013   

Znamy już kolejne karty w tym i nowego bohatera. Wydaje się to wszystko naprawdę interesujące. Dostajemy mega dopakowanie do prowincji i w sumie jakby nie patrzeć, można już na tym złożyć imho bardzo ciekawy deck. Bardzo fajny ruch, ze strony FFG, gdzie dostajemy dużo kart o danej tematyce w jednym dodatku zamiast rozkładać je na cały cykl.

Oto nasz zestaw sprzymierzeńców, który buduje siłę prowincji:



Do tego nowy bohater, który będzie chyba podstawą do tego typu decków, Hirluin:



Bardzo mile zaskoczył mnie sprzymierzeniec z wiedzy, bo bałem się, że wystarczy 1 efekt karty z przeciwności z obrażeniami na wszystkich sprzymierzeńców i całość leży i kwiczy, ale zadbano na szczęście również o odpowiednią żywotność.
Sam bohater może i wygląda niepozornie (śmiem twierdzić, że startowe statystyki ma najgorsze ze wszystkich bohaterów), ale biorąc pod uwagę wzmocnienie jakie dostaje z każdym kolejnym sprzymierzeńcem i w sumie niespecjalnie wysoki koszt zagrożenia początkowego, może zwiększyć on znacznie swoje możliwości w każdej dziedzinie. Nie można też zapominać o jego zdolności, która będzie podstawą do wystawiania koniecznych sprzymierzeńców ze wszystkich 4 sfer.
 
     
Berestaszek
[Usunięty]

Wysłany: Pią 10 Maj, 2013   

Strasznie sie jaram prowincjami. Jak tylko bedzie polska wersja to bardzo chetnie sprawdze talie Hirluin + Theodred. Troche sie obawiam startu ale jak podejdzie namiestnik gondru... :)

Swoja droga wreszcie mozna pokombinowac talie na secrecy. Pierwsza na prowincjach a druga na zielonym aragornie z dodatkami.
 
     
wektoor
[Usunięty]

Wysłany: Pią 10 Maj, 2013   

A czy wiadomo coś o dacie polskiego wydania? "II kwartał 2013" jest niezbyt precyzyjna :(
 
     
schen
[Usunięty]

Wysłany: Sob 11 Maj, 2013   

Biorąc pod uwagę to, że jednym dodatkiem mocno wzmocniono tematycznie jeden z rodzajów talii, bardzo liczę na to, że podobny los czeka Hobbitów w momencie wejścia Pippina :)
 
     
Berestaszek
[Usunięty]

Wysłany: Pon 20 Maj, 2013   

Wedlug sklepu internetowego galakty obawy namiestnika beda dostepne 23 maja dla tych o czekaja na gwiezdne wojny to podstawa i 3 dodatki rowniez maja byc dostepne w tym samym dniu

Edit: juz jest
 
     
chelcho
[Usunięty]

Wysłany: Sro 22 Maj, 2013   

Właśnie składam talię na prowincjach i wydaje mi się, że można zrobić całkiem grywalny dek z podstawki, spadkobierców i tego dodatku. Pewnie o to chodziło, aby wciągnąć ludzi do gry bez zakupu poprzednich cyklów.
Zadu nie urywa, ale da się grać.
 
     
chelcho
[Usunięty]

Wysłany: Pią 24 Maj, 2013   

Wreszcie nowa przygoda do WP i to najlepsza ze wszystkich przygód jakie grałem do tej pory!
Bardzo fajnie poprowadzona narracja i ciekawe pomysły: czeka nas rozwiązanie jednego z 3 spisków i walka z jednym z 3 łotrów. Dodatkowo bardzo ciekawa mechanika półświatka.
Spadkobiercy Numenoru jest dla mnie najlepszym dużym dodatkiem, a Obawy Namiestnika zdecydowanie podbijają poziom i jeśli pozostałe przygody w cyklu będą jak ta to o los LOTR LCG raczej nie ma się co martwić.
Wg mnie poziom trudności nie jest tak bardzo frustrujący jak w Hobbitach - gdzie czasami przejście przygody to raz na 10 i to wypasionym dekiem.
 
     
Berestaszek
[Usunięty]

Wysłany: Sob 25 Maj, 2013   

Na szybko stworzylem talie na prowincjach hirlun + theodred. Rozegralem 2 partie. Na pierwszej sie zalamalem bylem juz na 2 etapie a tu nagle ciach zdjeli mojego jedynego pasterza z anfalas chwile pozniej wyszedl rozbojnik zadajacy 1 obrazenie kazdemu sprzymierzencowi i cala armia polegla... Przy drugiej probie przez prawie caly czas chodzilem na misje w ktorej obszarow nie bylo. No ale jednak w koncu udalo sie jakos doczlapac do konca. Ogolnie scenariusz jest fajny nie jest za trudny ani za prosty. Przy grze 2+ jest zdecydowanie prostszy. Fajnie ze rozgrywajac ponownie scenariusz zmieniaja sie spiski i glowni zli. Mechanika polswiatka tez jest tez niezle. Co do talii na prowincji do gry duo gdzie drugi gracz gra czyms naprawdr szybkim by chociaz na wyprawach smigal za dwoch to da rade. Natomiast do gry solo potrzeba troche wiecej dodac kart do dociagu. Zastanawiam sie czy nie zmienic teodreda na bilba no ale to sprobuje jak znajde chwile czasu nastepnym razem.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 13