  | 
               
                  galakta.pl
                   
                  Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
  
                  
                | 
                            
          
         		            
 
	
			| 
		PBF #3 | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Adam Badura [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Czw 10 Maj, 2012   PBF #3
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Karty Rodów 
 
 
   Baratheon TERF
 
 
Plama [0] (Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.)
 
Melisandre [1] ([miecz])
 
Salladhor Saan [1] (Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.)
 
Brienne z Tarth [2] ([miecz][wieża])
 
Ser Davoc Seaworth [2] (Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 so siły i symbol miecza.)
 
Renly Baratheon [3] (Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.)
 
Stannis Baratheon [4] (Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.)
 
 
  Lannister gamaliel (wcześniej Darth Misiekh)
 
 
Cersei Lannister [0] (Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.)
 
Ser Kevan Lannister [1] (Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.)
 
Tyrion Lannister [1] (Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.)
 
Ser Jaime Lannister [2] ([miecz])
 
Ogar [2] ([wieża][wieża])
 
Ser Gregor Clegane [3] ([miecz][miecz][miecz])
 
Tywin Lannister [4] (Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.)
 
 
  Stark Mortyr (wcześniej Murgen)
 
 
Catelyn Stark [0] (Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.)
 
Blackfish [1] (Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.)
 
Ser Rodrick Cassel [1] ([wieża][wieża])
 
Roose Bolton [2] (Jeśli przegrasz tą bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).)
 
Greatjon Umber [2] ([miecz])
 
Robb Stark [3] (Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.)
 
Eddard Stark [4] ([miecz][miecz])
 
 
  Martell pulkownik
 
 
Doran Martell [0] (Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.)
 
Nymeria Sand [1] (Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.)
 
Arianne Martell [1] (Jeśli sie bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.)
 
Obara Sand [2] ([miecz])
 
Ciemna Gwiazda [2] ([miecz])
 
Areo Hotah [3] ([wieża])
 
Czerwona Żmija [4] ([miecz][miecz][wieża])
 
 
  Greyjoy toszt
 
 
Aeron Mokra Czupryna [0] (Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).)
 
Asha Greyjoy [1] (Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.)
 
Dagmaer Rozcięta Gęba [1] ([miecz][wieża])
 
Balon Greyjoy [2] (Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.)
 
Theon Greyjoy [2] (Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.)
 
Victarion Greyjoy [3] (Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.)
 
Euron Wronie Oko [4] ([miecz])
 
 
  Tyrell dibbler
 
 
Królowa Cierni [0] (Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.)
 
Margaery Tyrell [1] ([wieża])
 
Alester Florent [1] ([wieża)
 
Randyll Tarly [2] ([miecz])
 
Ser Garlan Tyrell [2] ([miecz][miecz])
 
Ser Loras Tyrell [3] (Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.)
 
Mace Tyrell [4] (Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących sie jednostek Piechurów przeciwnika.)
 
 
 
Karty Westeros 
 
 
Koniec gry. Wygrał Martell pulkownik.
 
 
  | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez Adam Badura Wto 31 Lip, 2012, w całości zmieniany 68 razy   | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Adam Badura [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Czw 10 Maj, 2012   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Tura 1 
 
 
Karty Westeros 
 
 
Tura 2
 
 
1. Last Days of Summer (Nic sie nie dzieje [dzicy].)
 
2. Game of Thrones (Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.)
 
3. Wilding Attack (Dzicy atakują Westeros.)
 
 
Tura 3
 
 
1. Supply (Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.)
 
2. Clash of Kings (Licytacja pozycji na torach Wpływów.)
 
3. Wilding Attack (Dzicy atakują Westeros.)
 
 
Tura 4
 
 
1. Thrones of Blades (Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przsuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu [dzicy].)
 
2. Dark Wings, Dark Words (Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licutują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu [dzicy].)
 
3. Feast for Crows (Podczas tej fazy planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy [dzicy].)
 
 
  | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Adam Badura [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Sob 12 Maj, 2012   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                 | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Adam Badura [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Murgen [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Pon 14 Maj, 2012   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               O ile nie robi to różnicy to wykonam swój ruch   
 
 
White Harbor -> Karhold (zostawiam żeton) | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Adam Badura [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Pon 14 Maj, 2012   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Murgen napisał/a: | 	 		  O ile nie robi to różnicy to wykonam swój ruch    | 	  
 
 
Możecie robić ruchy z wyprzedzeniem, ale proszę je wysyłać do mnie na PW. Ja i tak ich nie uwzględnię (na mapie) nim nie przyjdzie ich właściwa kolej, a w ten sposób pozostawiacie innych graczy w niepewności co się stanie. Choć teraz nie ma to wpływu na decyzję, to później może mieć. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 TERF [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Pon 14 Maj, 2012   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               marsz +1
 
 
konik do Craclaw Poin
 
 
piechur zostaje | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Adam Badura [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Pon 14 Maj, 2012   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                
 
 
EDIT: Nie poprawiłem liczby twierdz i zamków Baratheona. Zrobię to przy następnej zmianie. | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez Adam Badura Pon 14 Maj, 2012, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Adam Badura [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Pon 14 Maj, 2012   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Czekamy na rozkaz Lannister Darth Misiekh. | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez Adam Badura Pon 14 Maj, 2012, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Darth Misiekh [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Pon 14 Maj, 2012   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Na rozkaz dałem warunkowy więc nie wiem czemu go nie podałeś odrazu :p
 
 
Stoney Sept » Harrenhal (zostawiam żeton)
 
 
Gdzie moja karta Dzikich? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Adam Badura [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Pon 14 Maj, 2012   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Darth Misiekh napisał/a: | 	 		  | Na rozkaz dałem warunkowy więc nie wiem czemu go nie podałeś odrazu :p | 	  
 
 
Przepraszam. Zapomniałem o tym. Pamiętałem, że Greyjoy wysłał też wykonania rozkazów, a o Tobie jakoś zapomniałem.
 
 
 	  | Darth Misiekh napisał/a: | 	 		  | Gdzie moja karta Dzikich? | 	  
 
 
Podobnie jak wyżej. Już posłałem. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Adam Badura [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Pon 14 Maj, 2012   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                
 
 
(1) Poprawiłem liczbę twierdz/zamków dla Baratheona (jak wyżej).
 
(2) Wykonałem rozkaz Lannistera.
 
(3) Wykonałem rozkaz Starka (jak zadeklarowany wyżej). | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Adam Badura [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Darth Misiekh [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Pon 14 Maj, 2012   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Drodzy Lordowie
 
 
Dzicy są na tyle słabi, że na pewno wspólnymi siłami odeprzemy ich atak     
 
 
Pozostawiam kartę Dzikich na górze | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 pulkownik [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: Pon 14 Maj, 2012   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Salt >>> Starfall - Piechur (pozostawiam żeton władzy) | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |