 |
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
Gra o Tron PBF #18 - Not Today - Pole gry |
Autor |
Wiadomość |
Sardo [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 01 Lut, 2013 Gra o Tron PBF #18 - Not Today - Pole gry
|
|
|
Tura 8 - Koniec Gry
Mapa:

Gracze:
Karty rodów:
Stark Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
Greatjon Umber [2] [miecz]
Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.
GreyjoyEuron Wronie Oko [4] [miecz]
Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
Dagmaer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).
LannisterTywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
[color=black Ogar [2] [wieża][wieża][/color]
Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.
Baratheon Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 so siły i symbol miecza.
Melisandre [1] [miecz]
Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.
TyrellMace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących sie jednostek Piechurów przeciwnika.
Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]
Randyll Tarly [2] [miecz]
Alester Florent [1] [wieża]
Margaery Tyrell [1] [wieża]
Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.
Martell Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
Areo Hotah [3] [wieża]
Ciemna Gwiazda [2] [miecz]
Obara Sand [2] [miecz]
Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
Arianne Martell [1] Jeśli sie bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.
Zamki (punkty mobilizacji):
Stark - 0 (0)
Greyjoy - 3 (5)
Lannister - 3 (5)
Baratheon - 7 (10)
Tyrell - 3 (5)
Martell - 4 (5)
Zaopatrzenie (kontrolowane beczki):
Stark - 0 (0)
Greyjoy - 6 (5)
Lannister - 5 (5)
Baratheon - 2 (3)
Tyrell - 4 (4)
Martell - 3 (3)
Żetony władzy:
Stark - 2
Greyjoy - 9
Lannister - 8
Baratheon - 3
Tyrell - 8
Martell - 5
Żetony Dominacji:
Żelazny Tron - Greyjoy
Ostrze z Valyriańskiej Stali - Greyjoy
Kruk Posłaniec - Stark
Karty Westeros:
Talia I:
Obecna:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Odrzucone:
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
W talii:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Talia II:
Obecna:
Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
Odrzucone:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
W talii:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
Talia III:
Obecna:
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Odrzucone:
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
Jesienne deszcze [dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
W talii:
Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
Dzicy:
Siła: 4
Obecna karta podejrzana przez:
Zużyte karty:
Najazd prewencyjny
Jeźdźcy mamutów
Zabójcy Wron
W talii:
Cisza na Murze
Warg - Zwiadowca
Gromadzą się nad Mleczną Wodą
Łupieżcy Grzechoczącej Koszuli
Nadciąga horda
Król za Murem |
Ostatnio zmieniony przez Sardo Sob 23 Mar, 2013, w całości zmieniany 272 razy |
|
|
|
 |
badoomboom [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 01 Lut, 2013
|
|
|
rozkazy poszły |
|
|
|
 |
Sardo [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 02 Lut, 2013
|
|
|
Tura 1
Faza akcji:Mapa:

Kruk:
Najazdy:
Marsze:Baratheon
Lannister
Stark
Martell
Greyjoy
Tyrell
Baratheon
Stark
Martell
Greyjoy
Tyrell
Martell
Umocnienia władzy:Lannister* - mobilizacja/+1 żeton
Stark* - mobilizacja/+2 żetony
Greyjoy - +1 żeton
Tyrell - +2 żetony |
Ostatnio zmieniony przez Sardo Sob 02 Lut, 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
karol399 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 02 Lut, 2013
|
|
|
Sprawdzam kartę dzikich.
Karta zostaje odłożona na wierzch talii.
Jako, że ruchy Baratheona są 'obvious' dla nas wszystkich, i raczej zaskoczenia sie nie spodziewam wykonam swoj, rowniez oczywisty ruch.
Pirchur ze Stoney Sept na Riverrun.
Zostawiam żeton. |
|
|
|
 |
gamaliel [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 02 Lut, 2013
|
|
|
Shipbreaker Bay»marsz-1»Blackwater Bay
Edit: tak jeden wpływa drugi zostaje. |
Ostatnio zmieniony przez gamaliel Sob 02 Lut, 2013, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Sardo [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 02 Lut, 2013
|
|
|
gamaliel napisał/a: | Shipbreaker Bay»marsz-1»Blackwater Bay |
Domyślam się, że chodzi o 1 statek, tak? |
|
|
|
 |
reszka [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 02 Lut, 2013
|
|
|
ja wykonam od razu moje 2 marsze
pionek na moat callin
statek na narrow sea |
|
|
|
 |
gamaliel [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 02 Lut, 2013
|
|
|
A my reszka znowu sąsiadami... |
|
|
|
 |
Sardo [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 02 Lut, 2013
|
|
|
reszka napisał/a: | pionek na moat callin |
żeton? starajcie się nie zapominać o szczegółach |
|
|
|
 |
reszka [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 02 Lut, 2013
|
|
|
ok, żeton zostaje.
1 tura jest tak oczywista, że aż strach |
|
|
|
 |
Sardo [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 02 Lut, 2013
|
|
|
Mapa:
Z uwzględnieniem wyprzedzonego ruchu Starka
Kruk: Lannister - podejrzana karta Dzikich i odłożona na wierzch talii
Najazdy:
Marsze:Baratheon - Shipbreaker Bay (marsz -1): statek na Blackwater Bay, statek zostaje
Lannister - Stoney Sept (marsz +1*): piechur na Riverrun (zostawiony żeton)
Stark - White Harbor (marsz 0): piechur na Moat Calin (zostawiony żeton)
Martell
Greyjoy
Tyrell
Baratheon
Stark - The Shivering Sea (marsz +1*): statek na The Narrow Sea
Martell
Greyjoy
Tyrell
Martell
Umocnienia władzy:Lannister* - mobilizacja/+1 żeton
Stark* - mobilizacja/+2 żetony
Greyjoy - +1 żeton
Tyrell - +2 żetony |
|
|
|
 |
badoomboom [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 02 Lut, 2013
|
|
|
To ja też z wyprzedzeniem dam wszystkie 3 marsze
marsz z saltshore na starfall zostawiam żeton
z sunspear rycerz na storm's end
z sea of dorne na ESS |
|
|
|
 |
Sardo [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 02 Lut, 2013
|
|
|
badoomboom napisał/a: | To ja też z wyprzedzeniem dam wszystkie 3 marsze
marsz z saltshore na starfall zostawiam żeton
z sunspear rycerz na storm's end
z sea of dorne na ESS |
Rozumiem, że ten marsz pod warunkiem, że Baratheon nie zajmie tego obszaru? Jeśli tak to czy atakujesz? No chyba że wykonujesz ten marsz jako pierwszy ze swoich. Sprecyzuj, żeby wątpliwości nie było
Edit: Piechur zostaje? Jeśli nie ruszacie jakiejś jednostki to proszę też to piszcie, żeby nie było pomyłek. Dzięki. |
|
|
|
 |
badoomboom [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 02 Lut, 2013
|
|
|
slusznie.... zakladajac ze bara idzie po KL.. a jak zajmie SE to na yronwood |
|
|
|
 |
Georgie [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 03 Lut, 2013
|
|
|
to ja GJ moj pierwszy ruch juz podaje bo poprzednicy nie robia mi roznicy :
marsz -1 pyke : kon na seagard, piechota na rivverun |
|
|
|
 |
|
|