galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gra o Tron PBF #9.2 - Starcie Królów 2 - Pole Gry
Autor Wiadomość
Medyk
[Usunięty]

Wysłany: Pon 11 Lut, 2013   Gra o Tron PBF #9.2 - Starcie Królów 2 - Pole Gry

STARCIE KRÓLÓW

RUNDA: 4

MAPA:
Aktualna mapa 4.3

Karty Westeros:
1. Ostatnie dni lata (Dzicy) – nic się nie dzieje.
2. Ostatnie dni lata (Dzicy) – nic się nie dzieje.
3. Nadchodzi zima – Potasujcie tę talię. > - Morze sztormów – Podczas tej fazy Planowania gracze nie mogą wydawać rozkazów Najazdu.


Kolejność Rundy:

>Lannister może użyć Kruka. - nie używa

MARSZE:
>Baratheon - Piechur z Harrenhal do Cracklaw - bitwa ze Starkiem
>Lannister - Rycerz z Seagard do Riverrun
>Stark - Wymuszony Marsz - 1 Statek z Narrow Sea do Shivering Sea.
>Martell - Statek wypływa z portu Sunspear
>Greyjoy - Piechur z Greywater do Riverrun - bitwa z Lannister
>Tyrell - Piechur na Arbor, Piechur na Three Towers z Oldtown
-----------------------------------
>Lannister - Wymuszony Marsz - bez efektu


--> Mapa 4.3 <--

>Stark
>Martell
>Greyjoy
>Tyrell
-----------------------------------
>Lannister
>Martell

UMOCNIENIE WŁADZY:
>Stark - 2 UW
>Greyjoy - 2 UW
>Tyrell - 2 UW



WESTEROS I:
- Mobilizacja – Wystawcie nowe jednostki na obszarach Miast i Twierdz.
- Mobilizacja – Wystawcie nowe jednostki na obszarach Miast i Twierdz.
- Mobilizacja – Wystawcie nowe jednostki na obszarach Miast i Twierdz.
- Mobilizacja – Wystawcie nowe jednostki na obszarach Miast i Twierdz.
- Zaopatrzenie – Przestawcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limity Zaopatrzenia.
- Zaopatrzenie – Przestawcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limity Zaopatrzenia.
- Zaopatrzenie – Przestawcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limity Zaopatrzenia.
- Zaopatrzenie – Przestawcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limity Zaopatrzenia.
- Nadchodzi zima – Potasujcie tę talię.
- Ostatnie dni lata (Dzicy) – nic się nie dzieje.

Westeros II:
- Starcie Królów – Licytujcie pozycję na torach trzech Sfer Wpływów.
- Starcie Królów – Licytujcie pozycję na torach trzech Sfer Wpływów.
- Starcie Królów - Licytujcie pozycję na torach trzech Sfer Wpływów.
- Starcie Królów (Dzicy) – Licytujcie pozycję na torach trzech Sfer Wpływów.
- Gra o tron – Obszary, na których znajdują się symbole korony dostarczają żetonów Władzy.
- Gra o tron – Obszary, na których znajdują się symbole korony dostarczają żetonów Władzy.
- Gra o tron – Obszary, na których znajdują się symbole korony dostarczają żetonów Władzy.
- Gra o tron (Dzicy) – Obszary, na których znajdują się symbole korony dostarczają żetonów Władzy.
- Nadchodzi zima – Potasujcie tę talię.
- Ostatnie dni lata (Dzicy) – nic się nie dzieje.

Westeros III:
- Atak Dzikich – Dzicy atakują!
- Atak Dzikich – Dzicy atakują!
- Atak Dzikich – Dzicy atakują!
- Nawałnica mieczy (Dzicy) – Podczas tej fazy Planowania nie można wydawać rozkazów Obrony.
- Jesienne deszcze (Dzicy) – Piechury, którzy wspierają bitwy nie zapewniają żadnej premii do siły armii.
- Uczta dla wron – Podczas tej fazy Planowania gracze nie mogą wydawać rozkazów Umocnienia Władzy.
- Morze sztormów – Podczas tej fazy Planowania gracze nie mogą wydawać rozkazów Najazdu.
- Nadchodzi zima – Potasujcie tę talię.
- Ostatnie dni lata (Dzicy) – nic się nie dzieje.
- Ostatnie dni lata (Dzicy) – nic się nie dzieje.


KARTY RODÓW i ROZKAZY JEDNORAZOWE

STARK Gog
1. Eddard Stark (5) – 2 x Wieża
2. Robb Stark (4) – Jeśli wygrasz bitwę jako atakujący możesz natychmiast wykonać MARSZ +1 z regiony, w którym właśnie skończyła się bitwa. (tylko rycerze mogą brać udział w tym marszu).
3. The Blackfish (4) – Zignoruj specjalną zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika.
4. Jory Cassell (2) - 2 x Wieża
5. Roose Bolton (2) – 2 x Miecz
6. Arya Stark (1) – 1x Miecz
7. Old Nan (0) – Natychmiast wybierz odrzuconą Kartę Rodu któregokolwiek z przeciwników. Dla tej bitwy Old Nan ma SPECJALNĄ ZDOLNOŚĆ tej karty.


> Zapasy [Umocnienie Władzy]
> Młody Wilk [Najazd]: Można przesunąć swoje jednostki z wybranego obszaru tak, jakby był tam rozkaz marszu, ale jej rezultatem nie może być bitwa.


GREYJOY reszka
1. Balon Greyjoy (5) - 1 x Miecz
2. Theon Greyjoy (4) – Dodaj dodatkowe +2 do Siły Bojowej oraz ikonę MIECZA, jeśli bronisz obszar na którym znajduję się Twierdza lub Miasto.
3. Asha Greyjoy (4) – 2 x Miecz
4. Gorold Goodbrother (2) - Zignoruj specjalną zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika.
5. Aeron Damphair (2) – Jeśli wygrasz bitwę możesz natychmiast zwerbować jednostki na tym obszarze (zgodnie z zasadami werbunku i zaopatrzenia).
6. Dagmar Claftjaw (2) – Dodaj dodatkowe +1 do siły bojowej dla każdego Twojego statku, który graniczy z regionem ogarniętym bitwą.
7. The Reader (0) – Natychmiast otrzymaj tyle Żetonów Władzy ile wynosi podstawowa siła bojowa jednostek Twojego przeciwnika.

> Zapasy [Umocnienie Władzy]
> Żelazna Flota [Najazd]: Usuń 2 DOWOLNE rozkazy z regionów sąsiadujących z miejscem położenia żetonu (poza rozkazami jednorazowymi). [reguły palenia zgodne z normalnym rozkazem-morze na ląd tak, ale nie można odwrotnie]


LANNISTER Medyk
1. Ser Jaime Lannister (5) – Twój przeciwnik nie może użyć znacznika miecza z valyrianskiej stali podczas tej bitwy.
2. Ser Gregor Clegane (4) – 3 x Miecz
3. The Hound (4) – 1 x Miecz
4. Joffrey Lannister (2) – 1x Miecz, 1 x Wieża
5. Cersei Lannister (2) – 1x Miecz, 1 x Wieża

6. Tyrion Lannister (1) – Zredukuj siłę wsparcia Twojego przeciwnika do 0 (również innych graczy). Możesz natychmiast usunąć jeden rozkaz wsparcia lub obrony z całej planszy.
7. Tywin Lannister (X) – Wydaj “X” Żetonów Władzy. Siła karty wynosi tyle ile żetonów wydałeś.


> Zapasy [Umocnienie Władzy]
> Rekrutacja [Umocnienie Władzy]


TYRELL Sardo
1. Ser Loras Tyrell (5) – 1 x Miecz
2. Paxter Redwyne (4) – 1 x Wieża
3. Mace Tyrell (3) – Jeśli wygrasz tę bitwę jako atakujący to nie usuwaj Twojego obecnego rozkazu Marszu. Zostaje on w grze i możesz użyć go jeszcze raz.
4. Ser Garlan Tyrell (3) – 2 x Miecz
5. Queen of Thorns (1) - Zignoruj siłę Karty Rodu Twojego przeciwnika.
6. Alerie Tyrell (0) – 2 x Wieża
7. Willas Tyrell (0) – Zignoruj specjalną zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika. Możesz natychmiast użyć tej specjalnej zdolności jakby była opisana na karcie Willas'a.

> Zapasy [Umocnienie Władzy]
> Wymuszony Marsz [Marsz]
> Siła Highgarden [Umocnienie Władzy]: Odrzuć dowolną Kartę Rodu z ręki. Możesz żądać tyle Żetonów Władzy od rywali znajdujących się na obszarze sąsiadującym z rozkazem ile wynosi siła Twojej karty. Jeżeli była to ostatnia Karta Rodu weź cały stos na rękę.


BARATHEON karol399
1. Stannis Baratheon (4) – Jeśli walczysz z przeciwnikiem, który jest wyżej na Torze Żelaznego Tronu to dodajesz dodatkowe +2 do siły.
2. Melisandre of Asshai (4) - Zignoruj specjalną zdolność Karty Rodu Twojego przeciwnika.
3. Ser Davos Seaworth (3) – 2 x Wieża

4. Allester Florent (3) – 1 x Miecz
5. Brienne of Tarth (3) – 2 x Miecz
6. Selyse Baratheon (1) – 1 x Wieża
7. Patchface (0) – Natychmiast wybierz odrzuconą Kartę Rodu Twojego przeciwnika. Dla tej bitwy Patchface ma siłę, ikony i specjalną zdolność tej karty.


> Zapasy [Umocnienie Władzy]
> Wymuszony Marsz [Marsz]
> Wola R'hllora [Najazd]: Baratheon musi odrzucić kartę Melisandre z ręki, aby wybrać: A) usunąć rozkaz Obrony z dowolnego miejsca na planszy, B) usunąć rozkaż Wsparcia z dowolnego miejsca na planszy. Jeśli gracz nie może lub nie chce odrzucić Melisandre to rozkaz zostaje usunięty bez efektu.


MARTELL Beez
1. The Red Viper (5) – 2 x Miecz, 1 x Wieża
2. Areo Hotah (5) – 2 x Miecz
3. Obara Sand (3) – 1 x Miecz
4. Nymeria Sand (2) – 1 x Miecz
5. Ellaria Sand (1) – Jeśli się bronisz to zignoruj siłę Karty Rodu Twojego przeciwnika.
6. Arianne Martell (0) – 1 x Wieża
7. Doran Martell (-1) – Natychmiast wybierz inną Kartę Rodu z ręki (jeśli możesz). Dodaj jej siłę i zdolność do karty Doran'a. Po bitwie obie karty są odrzucane.

> Zapasy [Umocnienie Władzy]
> Żądło Skorpiona [Najazd]: Możesz odrzucić wybraną Kartę Rodu jednego z graczy, których jednostki znajdują się na obszarze sąsiadującym z obszarem zawierającym rozkaz. Nie można odrzucić karty Melisandre oraz ostatniej karty na ręce gracza.


PS: Proszę pamiętać, że gramy do 6 MIAST/TWIERDZ!
Ostatnio zmieniony przez Medyk Pon 04 Mar, 2013, w całości zmieniany 63 razy  
 
     
Medyk
[Usunięty]

Wysłany: Sro 13 Lut, 2013   

RUNDA: 1

MAPA:
Mapa 1.1

Kolejność Rundy:

>Lannister może użyć Kruka. > nie używa

MARSZE:
>Baratheon > Statek z Shipbreaker Bay do Blackwater Bay
>Lannister > Rycerz z Lannisportu do Riverrun
>Stark > Piechur z White Harbor na Karhold
>Martell > Piechur z Salt Shore do Sunspear
>Greyjoy > Rycerz z Pyke na Seagard
>Tyrell > Statek z Redwyne Straits do West Summer Sea
--------------------------------
>Baratheon > Rycerz do Kingswood, Piechur do Kings Landing z Dragonstone
>Stark > Statek z Shivering Sea do Narrow Sea
>Martell > Statek z Sea of Dorne do East Summer Sea
>Greyjoy > 1 Statek do Sunset Sea, 1 Statek do Golden Sund - bitwa z Lannister
>Tyrell > Piechur do Oldtown, Rycerz do Reach z Highgarden
---------------------------------
>Stark > Rycerz do Moat Calin z Winterfell
>Martell > Piechur do Starfall, Rycerz do Yronwood z Sunspear


UMOCNIENIE WŁADZY:
>Lannister-1 UW + 1 Mobilizacja > 2 Żetony, 2 Statki do portu.
>Stark-1 Mobilizacja > Statek do Bay of Ice, Piechur do Winterfell
>Martell-1 Mobilizacja > Statek do Sea of Dorne, Statek do portu
>Greyjoy-1 UW + 1 Mobilizacja > 1 Żeton, 2 Statki do Ironmans Bay
>Tyrell-1 UW > 2 Żetonki
Ostatnio zmieniony przez Medyk Czw 14 Lut, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Sro 13 Lut, 2013   

nikt na moje pierwsze 2 ruchy nie wpływa więc:
1 marsz(-1) - Piechur z salt shore do Sunspear (nie zostawiam znacznika)
2 marsz (0) - statek na east summer sea (nawet jakby baratheon jakims cudem chcialby tam wczesniej wjechac)
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Sro 13 Lut, 2013   

No to ja podam swoje, byś mógł 3 wykonać ;)
Redwyne Straits - statek na West Summer Sea
Highgarden - piechur na Oldtown, rycerz na Reach
 
     
karol399
[Usunięty]

Wysłany: Sro 13 Lut, 2013   

Tradycyjne ruchy,
Shipbreaker 1 statek na Blackwater
Dragonstone pionek na kl konik na kw
 
     
Beez
[Usunięty]

Wysłany: Sro 13 Lut, 2013   

3 marsz (+1) z Sunspear:
- piechur na Starfall
- rycerz na ironwood
ostatni piechur zostaje
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Sro 13 Lut, 2013   

white harbor na karhold zostawiam zeton
 
     
reszka
[Usunięty]

Wysłany: Sro 13 Lut, 2013   

najpierw konik na seagard, piechur zostanie.

Potem:

1 statek na sunset sea, 1 statek atakuje flotę lannistera.

1 do 3, wystarczy albo żeby wygrać albo cofnąć się bezpiecznie.

Komu mam przesłać kartę rodu?
 
     
reszka
[Usunięty]

Wysłany: Sro 13 Lut, 2013   

przesłane do sardo.
 
     
Medyk
[Usunięty]

Wysłany: Sro 13 Lut, 2013   

Bitwa na Golden Sund:

Agresor: Greyjoy
Marsz +0 z Ironmans Bay: 1 Statek;
Karta: Balon Greyjoy (5) - 1 x Miecz
Przewaga w Lennikach.

Siła: 6


Obrońca: Lannister
Obrona +2: 1 Statek;
Karta: Joffrey Lannister (2) – 1x Miecz, 1 x Wieża

Siła: 5


Greyjoy wygrywa. Lannister wycofuje statek do portu.
Ostatnio zmieniony przez Medyk Sro 13 Lut, 2013, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Gog
[Usunięty]

Wysłany: Sro 13 Lut, 2013   

no to zeby skonczyc runde hmm statek na narrow koń na fose
 
     
reszka
[Usunięty]

Wysłany: Sro 13 Lut, 2013   

a u mnie do boju ruszył sam Balon Greyjoy (5) - 1 x Miecz
 
     
Medyk
[Usunięty]

Wysłany: Sro 13 Lut, 2013   

Pozostały UW:

Ze Stoney biorę 2 żetony.
Z rekrutacji dodaję 2 statki do portu.

Czekam na resztę rekrutacji i II runda.
 
     
Sardo
[Usunięty]

Wysłany: Sro 13 Lut, 2013   

Ja 2 żetonki poproszę
 
     
reszka
[Usunięty]

Wysłany: Sro 13 Lut, 2013   

ja przed zrekrutowaniem zadam 1 pytanie, czy rozkaz rekruta mamy po sztuce czy jak jest w 1 ed. że każdy ma 2 takie rozkazy?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.29 sekundy. Zapytań do SQL: 13