galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF #81 - Pole Gry
Autor Wiadomość
levi
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Lis, 2014   PBF #81 - Pole Gry




    Talia I:
      Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
        Mobilizacja:
          Lannister: harrenhall piechur, lannisport wieża
          Tyrell: Statek na Redwyne, Rycerz na Oldtown
          Stark: up do rycerza: Winterfell, Mc, Wh
          Greyjoy: Piechur na Seagard, statek na IB.
          Baratheon: KL -> piechur
          Martell: piechura na Starfall i Yronwood


    Talia II:
      Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
        Licytacja o żelazny tron:
          Martell: 3
          Greyjoy: 1
          Lannister:0
          Tyrell: 0
          Baratheon: 0
          Stark: 0



        Licytacja o tor lenników:
          Tyrell: 5
          Greyjoy: 1
          Stark: 1
          Martell: 0
          Lannister:0
          Baratheon: 0


        Licytacja o królewski dwór:
          Stark: 4
          Greyjoy: 2
          Martell: 1
          Tyrell: 1
          Lannister: 0
          Baratheon: 0






[list] Talia III:
    Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
      Atak dzikich(siła 0):
        Wsparcie dla nocnej straży:
          Baratheon:0
          Tyrell: 0
          Martell: 0
          Greyjoy:1
          Stark:1
          Lannister:0


JEŹDŹCY MAMUTÓW
    Zwycięstwo Dzikich
      Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
      Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
    Zwycięstwo Nocnej Straży
      Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.

Walkę z dzikimi poprowadził : Stark i otrzymuje nagrodę: Zwycięstwo Nocnej Straży
    Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.
    Stark przywraca: Boltona





    Rozkazy:
      Martell: ***
      Greyjoy: ***
      Lannister:***
      Tyrell: ***
      Baratheon: ***
      Stark: ***





    Marsze:

      Baratheon:
      Stark:

      Martell:
      Greyjoy:
      Lannister:
      Tyrell:
      Baratheon:
      Stark:

      Martell:
      Greyjoy:
      Tyrell:
      Stark:

      Tyrell:



AKTUALNY UKŁAD SIŁ

    Fortece/Zamki:
      Stark: 4
      Greyjoy: 4
      Tyrell: 2
      Lannister:2
      Martell: 4
      Baratheon: 4

    Żetony władzy:

      Baratheon:0
      Tyrell: 0
      Martell: 0
      Greyjoy: 0
      Stark:0
      Lannister:0


    Zaopatrzenie:
      Tyrell:2
      Baratheon: 4
      Martell: 5
      Greyjoy: 3
      Lannister: 3
      Stark: 5



KARTY RODÓW

    Baratheon - Dredzilla
      Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
      Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
      Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
      Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
      Melisandre [1] [miecz]
      Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
      Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.

    Lannister - gamaliel
      Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
      Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
      Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
      Ogar [2] [wieża][wieża]
      Tyrion [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
      Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
      Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.

    Stark - Jazmatos
      Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
      Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
      Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
      Greatjon Umber [2] [miecz]
      Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
      Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
      Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.

    Martell - Czarny Jaszczur
      Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
      Areo Hotah [3] [wieża]
      Ciemna Gwiazda [2] [miecz]
      Obara Sand [2] [miecz]
      Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
      Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
      Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.

    Greyjoy - lukiluk
      Euron Wronie Oko [4] [miecz]
      Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
      Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
      Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
      Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
      Dagmer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
      Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).

    Tyrell - merkan
      Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.
      Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
      Randyll Tarly [2] [miecz]
      Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]
      Alester Florent [1] [wieża]
      Margaery Tyrell [1] [wieża]
      Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.


KARTY WESTEROS

    Talia I:
      Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
      Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
      Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
      Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
      Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
      Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
      Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
      Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
      Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
      Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.

    Talia II:
      Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
      Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
      Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
      Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
      Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
      Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
      Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.
      Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
      Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
      Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.

    Talia III:
      Sieć kłamstw [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
      Jesienne deszcze [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
      Morze sztormów [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
      Nawałnica mieczy [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
      Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
      Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
      Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
      Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
      Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.
      Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.


KARTY DZIKICH (Siła:0 ; Sprawdzał: nikt )

    WARG-ZWIADOWCA
      Zwycięstwo Dzikich
        Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
        Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
      Zwycięstwo Nocnej Straży
        Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.

    JEŹDŹCY MAMUTÓW
      Zwycięstwo Dzikich
        Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
        Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
      Zwycięstwo Nocnej Straży
        Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.

    NAJAZD PREWENCYJNY
      Zwycięstwo Dzikich
        Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno:
          a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy;
          b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
        Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
      Zwycięstwo Nocnej Straży
        Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).

    GROMADZĄ SIĘ NAD MLECZNĄ WODĄ
      Zwycięstwo Dzikich
        Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
        Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
      Zwycięstwo Nocnej Straży
        Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.

    ZABÓJCY WRON
      Zwycięstwo Dzikich
        Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
        Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona
      Zwycięstwo Nocnej Straży
        Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.

    CISZA NA MURZE
      Zwycięstwo Dzikich
        Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
        Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
      Zwycięstwo Nocnej Straży
        Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.

    ŁUPIEŻCY GRZECHOCZĄCEJ KOSZULI
      Zwycięstwo Dzikich
        Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
        Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
        Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
      Zwycięstwo Nocnej Straży
        Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 6).

    KRÓL ZA MUREM
      Zwycięstwo Dzikich
        Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
        Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
      Zwycięstwo Nocnej Straży
        Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.

    NADCIĄGA HORDA
      Zwycięstwo Dzikich
        Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
        Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
      Zwycięstwo Nocnej Straży
        Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.

Ostatnio zmieniony przez levi Sob 18 Kwi, 2015, w całości zmieniany 312 razy  
 
     
levi
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Lis, 2014   


    Atak dzikich(siła 12):
      Wsparcie dla nocnej straży:
        Baratheon: 0
        Tyrell: 1
        Martell: 2
        Greyjoy: 14
        Stark:2
        Lannister:2

      Atak dzikich został odparty, szczególne zasługi należą się Greyjoy`owi
        WARG-ZWIADOWCA
          Zwycięstwo Dzikich
            Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
            Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
          Zwycięstwo Nocnej Straży
            Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.


    Talia I:
      Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
      Baratheon wybiera: c) ta karta nie wywiera żadnego efektu

    Talia II:
      Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
        Licytacja o żelazny tron:
          Lannister:1
          Tyrell: 0
          Stark: 0
          Greyjoy: 0
          Baratheon: 0
          Martell: 0


        Licytacja o tor lenników:

          Martell: 14
          Lannister: 10
          Tyrell: 5
          Baratheon:2
          Greyjoy: 1
          Stark: 0


        Licytacja o królewski dwór:
          Baratheon: 15
          Stark: 15
          Greyjoy: 9
          Tyrell: 1
          Lannister: 0
          Martell:0






    Talia III:
      Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
      Martell wybiera: b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1




Rozkazy:

    Baratheon:***
    Tyrell: ***
    Martell:***
    Greyjoy: ***
    Stark:***
    Lannister: ***





Marsze:

    Lannister: Lannisport (marsz-1) -> 2 rycerzy na Stoney Sept
    Tyrell: The Arbor(marsz+0) - > OldTown, bitwa z Martell
    Stark: The Fingers (marsz+0) -> Rycerz na MC, wieża na Twinsy.
    Greyjoy: Pyke (marsz-1) -> nic nie robi

    Baratheon: Kingswood (marsz-1) -> nic nie robi
    Martell: The Boneway (marsz +0) -> piechur ; rycerz ; rycerz na The Reach


    Lannister: Riverrun(marsz+0) -> nic nie robi
    Tyrell : Oldtown (marsz+0) -> piechur na Starfall - bitwa z Martell
    Greyjoy: Greywater Watch (marsz+0) -> Rycerz, wieża na Riverrun - bitwa z Lannister
    Baratheon: King`s Landing (marsz+0) -> cała na The Reach - bitwa z Tyrell,
    Martell: Starfall (marsz-1) -> machina na The Boneway




Umocnienie władzy:

    Baratheon: Dragonstone ->wieża
    Martell: 4żw
    Greyjoy: 1 żw
    Stark: 4żw, Winterfell 2żw



Historia Gry


    Talia I:
      Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
        Tyrell:3 -> 2 (redukcja)
        Baratheon: 3 -> 4
        Martell: 5 -> 5
        Greyjoy: 2 -> 3
        Lannister: 3 ->3
        Stark: 2 -> 5


    Talia II:
      Ostatnie dni lata [dzicy] Nic się nie dzieje.

    Talia III:
      Jesienne deszcze [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.




    Rozkazy:

      Baratheon: ***
      Tyrell: ***
      Martell: ***
      Greyjoy: ***
      Stark: ***
      Lannister: ***



    Kruk: Greyjoy: ogląda kartę dzikich i zostawia ją na górze


    Najazdy:
      Baratheon: Shipbreaker Bay -> pali wsparcie Starka z Narrow sea
      Martell: Searoad Marches -> pali wsparcie Tyrella w Highgarden
      Greyjoy: Seagard -> pali najazd z Moat Calin
      Stark: The Twins -> bez celu
      Lannister: Port -> bez celu

      Baratheon: Kingswood -> brak celu
      Martell: East Summer Sea -> brak celu zdjęty bez efektu
      Greyjoy: TDS -> bez efektu
      Stark: Moat Calin -> zdjęty

      Greyjoy: Sunset Sea -> bez efektu


    Marsze
      Baratheon: Crackclaw Point (marsz-1) -> rycerz na blackwater, piechur na MoM - bitwa z Stark`iem
      Tyrell: Oldtown (marsz+0) -> rycerz na Dornish Marches, bitwa z Martell`em
      Martell: Dornish Marches (marsz -1) -> rycerz na Old Town ; piechur na Highgarden - bitwa z Tyrell`em; nie zostawia żetonu
      Greyjoy: Greywater Watch (marsz+0) -> nic nie robi
      Stark: The Shivering Sea (marsz-1) -> statek na The Narrow SEa
      Lannister: Riverrun (marsz-1) -> nic nie robi

      Baratheon: Blackwater(marsz+0) -> rycerz na King`s Landing
      Martell: -> zdjęty w wyniku bitwy z Tyrell`em
      Stark: The Fingers (maesz+0) -> nic nie robi
      Lannister: Stoney Sept (marsz+0) -> piechur na Searoad marches -> bitwa z Martell


    Umocnienie władzy
      Baratheon: Dragonstone -> / 2 żw, Port -> 1 żw
      Tyrell: Arbor -> 2 żw,
      Martell: Sunspear -> 2 żw
      Greyjoy: Pyke -> 2 żw, port -> 1 żw, Flint`s Finger -> 1 żw
      Stark: Winterfell -> wieża, Castle Black -> 2 żw, Karhold -> 2 żw






    Bitwy
      Bitwa o Highgarden
        Atakuje: Martell [0]
        [-1] Rozkaz: marsz-1
        [1] Jednostki: 1xpiechur
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [0] Dowódca: Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów. Zrzuca Tyrell`a na Królewskim dworze

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Tyrell [6]
        [0] Rozkaz: brak
        [4] Jednostki: 2xrycerz
        [1] Wsparcie: 1xstatek
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [1] Dowódca: Margaery Tyrell [1] [wieża]

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Martell, wraca na Dornish Marches
        Przegrywa: Tyrell,


      Bitwa o Dornish Marches
        Atakuje: Tyrell [2]
        [0] Rozkaz: marsz+0
        [2] Jednostki: 1xrycerz
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [0] Dowódca: Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę. ściąga marsz z The boneway

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Martell[8]
        [0] Rozkaz: brak
        [3] Jednostki: 1xpiechur, 1xrycerz
        [1] Wsparcie: 1xpiechur
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [4] Dowódca: Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Martell
        Przegrywa: Tyrell, rycerz ginie



      Bitwa o The Mountains of the Moon
        Atakuje: Baratheon [0]
        [-1] Rozkaz: marsz-1
        [1] Jednostki: 1xpiechur
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [0] Dowódca: Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę. i wyrzuca Roose Bolton

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Stark[1]
        [0] Rozkaz: brak
        [1] Jednostki: 1xpiechur
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [0] Dowódca: Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.
        [0] Ostrze nie używa

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Stark
        Przegrywa: Baratheon i wraca skąd przybył




    Talia I:
      Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

        Baratheon: Piechur na KL i CRP, up do wiezy na ds i statek do portu
        Tyrell: Oldtown - statek do Portu i ulepszenie do Rycerza, Wysogrodzie -> strajk
        Martell:Sunspear -> rycerz , Yronwood -> piechur , Starfall -> brak , Storm's End -> brak
        Greyjoy: Seagard up do rycerza i up do wieży.
        Stark: piechur na Mc, Wh, The Eyrie, rycerz naWinterfell
        Lannister: riverrun piechur w wieże

    Talia II:
      Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
        Mroczne skrzydła, mroczne słowa [dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
        Greyjoy wybiera: c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.

    Talia III:
      Atak dzikich Dzicy atakują Westeros.

        Baratheon: 0
        Tyrell: 2
        Martell: 2
        Greyjoy: 0
        Stark: 1
        Lannister: 0

        Dzicy wygrywają ale nic się nie dzieje, siłą dzikich spada do 6

        CISZA NA MURZE
          Zwycięstwo Dzikich
            Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
            Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
          Zwycięstwo Nocnej Straży
            Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.






    Rozkazy:

      Baratheon: ***
      Tyrell: ***
      Martell: ***
      Greyjoy: ***
      Stark: ***
      Lannister: ***




    Kruk: Greyjoy: Pyke: zmiana marsz_0 na uw*


    Najazdy:

      Baratheon:
      Martell: Searoad --> nic nie robi
      Greyjoy: Sunset Sea --> nic nie robi
      Stark: Moat Calin --> pali wsparcie z Greywater Watch,
      Lannister: Port --> nie nie robi

      Baratheon: Shipbreaker Bay ---> nic nie robi
      Martell: Est summer sea --> nic nie robi
      Stark: The Twins --> nic nie robi


    Marsze

      Baratheon: The Reach (marsz+1)* --> rycerz na King`s Landing
      Tyrell: The Boneway (marsz+0) --> 2 rycerzy na The Reach -> bitwa z Baratheon
      Martell: Yronwood (marsz -1) -> piechur na The Boneway ; rycerz i rycerz na Storm's End
      Greyjoy: The Golden Sun (marsz-1) --> nic nie robi
      Stark: Winterfell (marsz+0) -->rycerz na The Fingers, piechur na CRP - bitwa z Baratheon
      Lannister: kamienny sept (marsz+0) --> blackwater - bitwa z Baratheon
      ***Aktualizacja***
      Baratheon: Harrenhal (marsz+0) --> rycerz na Blackwater - bitwa z Lannister
      Martell: Storm's End (marsz +0) --> rycerz i rycerz na The Boneway ; rycerz zostaje
      Greyjoy: Seagard (marsz+1) -> rycerz na Pyke, wieża na Greywater Watch
      Stark: The Narrow Sea(marsz+1) --> 3 statki na Shipbreaker Bay - bitwa z Baratheon
      Lannister: Riverrun (marsz-1) --> rycerz na Harrenhal

      Stark: The Fingers(marsz-1) --> nic nie robi

    Umocnienie władzy

      Baratheon:Dragonstone -> 2 żw, port -> 1 żw,
      Tyrell: Arbor -> 2żw, port ->1 żw,
      Martell: Sunspear -> 2 ż2, Prince`s Pass -> 2 żw,
      Greyjoy: Flint`s Finger -> 1 żw, port -> 1 żw, Pyke 2 żw/mobilizacja
      Stark: Karhold -> 2żw, Castle Black -> 2 żw, The Eyrie -> 2 żw/mobilizacja,



    Bitwy
      Bitwa o Shipbreaker Bay
        Atakuje: Stark [3]
        [1] Rozkaz: marsz+1
        [0] Jednostki: 3xstatek
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [2] Dowódca: Greatjon Umber [2] [miecz]

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Baratheon[7]
        [0] Rozkaz: brak
        [3] Jednostki: 3xstatek
        [3] Wsparcie+1: 2xstatek
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [1] Dowódca: Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Baratheon
        Przegrywa: Stark. wraca skąd przybył


      Bitwa o Blackwater
        Atakuje: [7]
        [0] Rozkaz: marsz+0
        [2] Jednostki: 1xrycerz
        [3] Wsparcie: 1xrycerze, 1xpiechur
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [2] Dowódca: Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Lannister[4]
        [0] Rozkaz:
        [3] Jednostki: 1xpiechur, 1xrycerz
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [1] Dowódca:Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Baratheon
        Przegrywa: Lannister wycofuje się Stone Sept ?


      Bitwa o Blackwater
        Atakuje: Lannister[11]
        [0] Rozkaz: Marsz(+0)
        [3] Jednostki: 1xpiechur, 1xrycerz
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brka
        [4] Dowódca:Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Baratheon [6]
        [0] Rozkaz: brak
        [2] Jednostki: 1xwieża, 1xrycerz
        [3] Wsparcie: 1xrycerze, 1xpiechur
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [1] Dowódca:Melisandre [1] [miecz]

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Lannister, zdobywa 2 żw
        Przegrywa: Baratheon, wycofuje się na CRP, wieża ginie


      Bitwa o The Crackclaw Point
        Atakuje: Stark[3]
        [0] Rozkaz: Marsz(+0)
        [1] Jednostki: 1xpiechur
        [0] Wsparcie:
        [0] Wsparcie innych rodów:
        [2] Dowódca:Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Baratheon [11]
        [0] Rozkaz: brak
        [1] Jednostki: 1xpiechur
        [6] Wsparcie+1: 2xrycerze, 1xpiechur
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [4] Dowódca: Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Baratheon
        Przegrywa: Stark piechur wraca na winterfell[/b], przewija rękę


      Bitwa o The Reach
        Atakuje: Tyrell[13]
        [0] Rozkaz: Marsz(+0)
        [4] Jednostki: 2xrycerze
        [4] Wsparcie: 2xrycerze
        [3] Wsparcie innych rodów: rycerz, piechur
        [2] Dowódca: Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Baratheon [9]
        [0] Rozkaz: brak
        [2] Jednostki: 1xrycerze
        [5] Wsparcie: 2xrycerze, 1xpiechur
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [2] Dowódca: Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Tyrell
        Przegrywa: Baratheon, ginie rycerz





    Talia I:
      Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.

        Baratheon: Dragonstone --> wieża, Crackclaw Point --> piechur up do rycerza
        Tyrell: Highgarden--> Piechur up w Rycerza, The Reach-->Piechur up w Rycerza, OldTown-->2xPiechur
        Martell: Sunspear -> rycerz , Starfall -> piechur up w machinę oblęźniczą , Yronwood -> piechur up w rycerza , Storm's End -> piechur na tratwie do portu ;)
        Greyjoy: Pyke --> statek do portu, piechur , Seagard -->rycerz
        FF - piechur up do rycerza
        Stark: Moat Calin, The Eyrie --> 2 statki na The Narrow Sea, Winterfell --> statek do portu i piechur, White Harbor --> piechur,
        Lannister: Harrenhall --> piechur,

    Talia II:
      Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

        Baratheon: 9 --> 13
        Tyrell: 8 -->11
        Martell: 10 -->13
        Greyjoy: 3 -->6
        Stark:6 --> 12
        Lannister: 8 -- >11


    Talia III:
      Uczta dla wron [dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.



    Rozkazy:

      Baratheon: otrzymane
      Tyrell: otrzymane
      Martell: otrzymane
      Greyjoy: otrzymane
      Stark: otrzymane
      Lannister: otrzymane






    Kruk
      Greyjoy:zmiana Seagrard(marsz+1) na najazd*


    Najazdy
      Baratheon: Shipbraker Bay --> nic nie robi
      Tyrell: Dornish Marches --> pali najazd na Three Tower
      Martell: Storms End --> nic nie robi
      Greyjoy: The Golden Sound --> pali najazd z portu
      Stark: nic nie robi
      Lannister: Lannisport (port) --> spalony

      Tyrell: The Reach --> pali wsparcie na Kingswood
      Martell: Three Tower --> spalony
      Greyjoy: Seagard --> pali wsparcie na The Twins
      Stark: nic nie robi

      Greyjoy: nic nie robi


    Marsze
      Baratheon: Dragonstone(marsz-1) --> wieza na Crackclaw Point, piechur zostaje
      Tyrell: Redwyne (marsz+1)--> 3 statki na West Summer Sea - bitwa z Martell
      Martell: Sunspear (marsz -1) -> rycerz na Yronwood ; piechur na The Boneway
      Greyjoy: Pyke(port) (marsz-1) --> nic nie robi
      Stark: The Eyrie(marsz-1) --> wieża na Moat Calin, zostawia żeton
      Lannister: Riverrun (marsz-1) --> rycerz na stony sept
      drugi zostaje

      ***Aktualizacja mapy***

      Baratheon: Crackclaw Point (marsz+0) --> wieża na Blackwater, rycerz na Harrenhall - bitwa z Lannister`em, zostawia żeton włądzy
      Tyrell: Oldtown(port)(marsz-1) --> statek na Redwyne
      Martell: The Boneway (marsz+0) --> piechur i rycerz na Dornish Marches bitwa z Tyrell
      Greyjoy: Pyke (marsz+0) -->rycerz na Greywater watch, piechur na Seagard. wieża zostaje
      Stark: Moat Calin (marsz+1) --> wieża na The Fingers, rycerz zostaje
      Lannister: Harrenhall (marsz+0) --> ściągnięty w wyniku przegranej bitwy z Baratheon

      ***Aktualizacja mapy 2***

      Baratheon: King`s Landing (marsz+1) --> 2 rycerze na The Reach bitwa z Tyrell, zostawia żeton władzy
      Tyrell: Highgarden (mrsz+0) --> rycerz na Three Towers -> bitwa z Martell,
      Stark: White Harbor (marsz+0) --> piechur na The Mountains of the Moon


    Bitwy
      Bitwa o West Summer Sea
        Atakuje: Tyrell[8]
        [1] Rozkaz: Marsz(+1)
        [3] Jednostki: 3xatatki
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [4] Dowódca: Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących się jednostek Piechurów przeciwnika.

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Martell [6]
        [1] Rozkaz: obrona
        [2] Jednostki: 2xstatki
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [3] Dowódca: Areo Hotah [3] [wieża]

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Tyrell,
        Przegrywa: Martell wycofuje się na East Summer Sea


      Bitwa o Harrenhall
        Atakuje: Baratheon[10]
        [0] Rozkaz: Marsz(+0)
        [2] Jednostki: 1xRycerz
        [6] Wsparcie: 1xrycerz, 1xwieża
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [2] Dowódca: Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Lannister [6]
        [0] Rozkaz: brak
        [1] Jednostki: 1xPiechur
        [3] Wsparcie: 1xPiechur, 1xRycerz
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [2] Dowódca: Ogar [2] [wieża][wieża]

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Baratheon
        Przegrywa: Lannister, wycofuje się na Riverrun



      Bitwa o Dornish Marches
        Atakuje: Martell [5]
        [0] Rozkaz: Marsz(+0)
        [3] Jednostki: 1xrycerz, 1xpiechur
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [2] Dowódca: Ciemna Gwiazda [2] [miecz]

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Tyrell [5]
        [0] Rozkaz: brak
        [1] Jednostki: 1xpiechur
        [2] Wsparcie: 2xpiechur
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [2] Dowódca: Randyll Tarly [2] [miecz]
        Niższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Martell ,
        Przegrywa: Tyrell, piechur ginie



      Bitwa o The Reach
        Atakuje: Baratheon [6]
        [1] Rozkaz: Marsz(+1)
        [4] Jednostki: 2xrycerz
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [1] Dowódca: Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Tyrell [4]
        [0] Rozkaz: brak
        [4] Jednostki: 2xrycerze
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [0] Dowódca: Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę. usuwa wsparcie z Blackwater

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Baratheon
        Przegrywa: Tyrell wycofuje się The Boneway


      Bitwa o Three Towers
        Atakuje: Tyrell [7]
        [0 Rozkaz: Marsz(+0)
        [2] Jednostki: 1xrycerz
        [2] Wsparcie: 2xpiechur
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [3] Dowódca: Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.

        Niższa pozycja na torze Lenników

        Broni: Martell [2]
        [0] Rozkaz: brak
        [1] Jednostki: 2xpiechur
        [0] Wsparcie: brak
        [0] Wsparcie innych rodów: brak
        [1 Dowódca: Arianne Martell [1] Jeśli się bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.

        Wyższa pozycja na torze Lenników

        Wygrywa: Tyrell, wraca na Highgarden
        Przegrywa: [b]Martell, wycofuje się na Prince's Pass




    Talia I:
      Tron ostrzy [dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
      Baratheon wybiera: b) wszyscy werbują jednostki

        Greyjoy: FF --> statek na Sunset , Pyke --> wieża , Seagard -> statek na IB, piechur, Moat Calin --> up do rycerza
        Tyrell: Oldtown --> 2xStatek na Redwyne , Highgarden --> Rycerz , The Reach--> Piechur
        Baratheon: Crackclaw Point --> statek na Shipbrekaker, Dragonstone-->piechur, statek na Shipbrekaker ,King`s Landing--> rycerz
        Lannister: Lannisport --> piechur na rycerza, Riverrun--> rycerz, Harrenhall -->piechur
        Stark: Winterfell --> wieża, White Harbor ---> statek na Shivering Sea,
        Martell:Sunspear -_> statek na Sea of Dorne ; statek na East Summer Sea; Starfall -> piechur , Yronwood -> piechur , Storm's End -> piechur up w rycerza



    Talia II:
      Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
      Licytacja o Tor Żelaznego Tronu

        Baratheon: 0
        Tyrell: 0
        Martell: 0
        Greyjoy: 0
        Stark:0
        Lannister: 0


      Licytacja o Tor Lenników

        Stark: 2
        Baratheon: 1
        Tyrell: 0
        Martell: 0
        Lannister: 0
        Greyjoy: 0

Ostatnio zmieniony przez levi Czw 05 Mar, 2015, w całości zmieniany 10 razy  
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Lis, 2014   

kruk sprawdza co u dzikich
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Lis, 2014   

Fajnie że masz tą lepszą, moim zdaniem, wersje mapy. Przyjemniejsza dla oka aniżeli ta druga wersja edytowalnej podstawki :)

Jako że jest to pierwsza tura to można wykonać co bardziej oczywiste rzeczy poza kolejką.
    Sea of Dorne (marsz +1) -> statek na East Summer Sea
(niezależnie od tego czy Bara tam wpłynie czy też nie ;p)

Edit: Siła Dzikich na starcie wynosi '2', pamiętaj o tym przy okazji przyszłych wydarzeń i aktualizacji :)
 
     
lukiluk
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Lis, 2014   

Piechur na Riverrun, rycerz na Seagard.
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Lis, 2014   

piechur na harenhall
bez żetonu
 
     
Jazmatos
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Lis, 2014   

To i ja zrobię oba marsze, I aby nie było z white harbor na MC, zostawiam żw. Drugi na The Narrow Sea, jeśli nie wpłynie tam Bara, jeśli tak to i tak wpływam. Co do UW to piechur i statek na Bay of Ice.
 
     
Dredzilla
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Lis, 2014   

No ta, wplyne od razu na morze srarkowe i martela, co się będę rozdrabniać ;-)
Statek do zatoki kl, drugi zostaje
Z uw piechur i statek na morze
 
     
merkan
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Lis, 2014   

No to ja też.
Highgarden -> Rycerz na The Reach; Piechur na Oldtown;
Redwyne -> Statek na WSS
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Lis, 2014   

Dredzilla napisał/a:
No ta, wplyne od razu na morze srarkowe i martela, co się będę rozdrabniać ;-)


Kto Cię tam wie :razz:

Sea of Dorne (marsz +1) -> statek na East Summer Sea
Salt Shore (marsz +0) -> piechur na Starfall ; zostawiam żeton władzy

UW* Sunspear -> statek na Sea of Dorne ; piechur

Tyle w temacie pierwszej tury, szybko i zgrabnie nam to idzie :)
 
     
levi
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Lis, 2014   

dzicy wysłani, w okolicach 18 będzie aktualizacja :)
 
     
levi
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Lis, 2014   

został marsz greya i umocnienie wąłdzy lannistera oraz decyzja co z kartą dzikich,
ps.
Dzięki na zwrócenie uwagi co do siły dzikich :)
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Lis, 2014   

uw* statek na golden
i piechur

dzicy zostają na górze
 
     
lukiluk
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Lis, 2014   

Kasuję marsz.
 
     
levi
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Lis, 2014   

Czekamy na decyzję Lannistera
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.32 sekundy. Zapytań do SQL: 12