galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
PBF #79 Niczym feniks z popiołów
Autor Wiadomość
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Wto 09 Gru, 2014   PBF #79 Niczym feniks z popiołów



Aktualny Układ Sił


Fortece/Zamki:
    Baratheon 5
    Greyjoy 3
    Lannister 2
    Martell 3
    Stark 2
    Tyrell 5


Żetony Władzy:
    Baratheon 11
    Greyjoy 4
    Lannister 8
    Martell 6
    Stark 10
    Tyrell 10


Zaopatrzenie:
    Baratheon 2
    Greyjoy 1
    Lannister 3
    Martell 3
    Stark 4
    Tyrell 3


Gracze oraz Karty Rodów:
Baratheon - Guzu
Stannis Baratheon [4] Jeśli twój przeciwnik posiada wyższą od ciebie pozycje na Żelaznym Tronie, ta karta otrzymuje +1 do siły.
Renly Baratheon [3] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz ulepszyć jedna z biorących w niej udział jednostek Piechurów (lub jedną wspierającą jednostkę Piechurów Baratheonów) w jednostkę Rycerzy.
Brienne z Tarth [2] [miecz][wieża]
Ser Davos Seaworth [2] Jeśli twoja karta Rodu "Stannis Baratheon" znajduje się na twoim stosie kart odrzuconych, ta karta otrzymuje +1 so siły i symbol miecza.
Melisandre [1] [miecz]
Salladhor Saan [1] Jeśli w tej bitwie otrzymujesz wsparcie, siła wszystkich nie należących do Baratheonów jednostek Statków spada do 0.
Plama [0] Po bitwie możesz przejrzeć karty na ręce przeciwnika i odrzucić z nich jedną wybraną kartę.

Greyjoy - Vickon
Euron Wronie Oko [4] [miecz]
Victarion Greyjoy [3] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział jednostki Statków (w tym wspierające jednostki Statków Greyjoyów) zapewniają premię do siły +2, a nie +1.
Balon Greyjoy [2] Wydrukowana siła karty Rodu twojego przeciwnika spada do 0.
Theon Greyjoy [2] Jeśli bronisz obszaru, na którym znajduje się Twierdza lub Zamek, ta karta otrzymuje +1 do siły i symbol miecza.
Asha Greyjoy [1] Jeśli w tej bitwie nie otrzymujesz wsparcia, ta karta otrzymuje dwa symbole miecza i jeden symbol fortyfikacji.
Dagmaer Rozcięta Gęba [1] [miecz][wieża]
Aeron Mokra Czupryna [0] Możesz natychmiast odrzucić dwa ze swoich dostępnych żetonów Władzy, aby odrzucić Aerona Mokrą Czuprynę i wybrać z ręki inną kartę Rodu (jeśli jakąś jeszcze posiadasz).

Lannister - Leśnik
Tywin Lannister [4] Jeśli wygrasz tę bitwę, otrzymujesz 2 żetony Władzy.
Ser Gregor Clegane [3] [miecz][miecz][miecz]
Ser Jaime Lannister [2] [miecz]
Ogar [2] [wieża][wieża]
Tyrion Lannister [1] Możesz natychmiast anulować wybraną przez przeciwnika kartę Rodu i cofnąć ją na jego rękę. Musi on wybrać i ujawnić inną kartę Rodu. Jeśli nie posiada innej karty Rodu na ręce, podczas tej bitwy nie może wykorzystać karty Rodu.
Ser Kevan Lannister [1] Jeśli atakujesz, wszystkie twoje biorące udział w bitwie jednostki Piechurów (w tym wspierające jednostki Piechurów Lannisterów) zapewniają premię +2, a nie +1.
Cersei Lannister [0] Jeśli wygrasz tę bitwę, możesz usunąć z planszy jeden dowolny żeton Rozkazu pokonanego przeciwnika.

Martell - Gamaliel
Czerwona Żmija [4] [miecz][miecz][wieża]
Areo Hotah [3] [wieża]
Ciemna Gwiazda [2] [miecz]
Obara Sand [2] [miecz]
Nymeria Sand [1] Jeśli się bronisz, ta karta otrzymuje symbol fortyfikacji. Jeśli atakujesz, ta karta otrzymuje symbol miecza.
Arianne Martell [1] Jeśli sie bronisz i przegrasz bitwę, twój przeciwnik nie może przesunąć swoich jednostek na obszar ogarnięty bitwą. Zamiast tego wracają one na obszar, z którego przybyły. Twoje własne jednostki nadal muszą przeprowadzić odwrót.
Doran Martell [0] Natychmiast przesuń jeden z żetonów swojego przeciwnika na najniższą pozycję wybranego przez ciebie toru Wpływów.

Stark - Levi
Eddard Stark [4] [miecz][miecz]
Robb Stark [3] Jeśli wygrasz bitwę, możesz wybrać obszar, na który twój przeciwnik przeprowadzi odwrót. Musisz wybrać zgodnie z zasadami obszar, na którym przeciwnik straci najmniej jednostek.
Roose Bolton [2] Jeśli przegrasz tę bitwę, weź cały swój stos odrzuconych kart Rodu na rękę (razem z tą kartą).
Greatjon Umber [2] [miecz]
Blackfish [1] Podczas bitwy nie otrzymujesz strat wynikających ze zdolności kart Rodów, symboli bitwy ani kart Losów Bitwy.
Ser Rodrick Cassel [1] [wieża][wieża]
Catelyn Stark [0] Jeśli na obszarze ogarniętym bitwą posiadasz żeton obrony, jego wartość ulega podwojeniu.

Tyrell - Germanus
Mace Tyrell [4] Natychmiast zniszcz jedną z atakujących lub broniących sie jednostek Piechurów przeciwnika.
Ser Loras Tyrell [3] Jeśli atakujesz i wygrasz tę bitwę, przesuń żeton Marszu na podbity obszar (zamiast go odrzucić). Podczas tej rundy będziesz mógł go rozpatrzyć ponownie.
Ser Garlan Tyrell [2] [miecz][miecz]
Randyll Tarly [2] [miecz]
Alester Florent [1] [wieża]
Margaery Tyrell [1] [wieża]
Królowa Cierni [0] Natychmiast usuń jeden żeton Rozkazu przeciwnika z obszaru sąsiadującego z obszarem ogarniętym bitwą. Nie możesz usunąć żetonu Marszu, który zapoczątkował bitwę.


Talia I:
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Mobilizacja Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
    Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Tron ostrzy [Dzicy] Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.


Talia II:
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
    Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.
    Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.


Talia III:
    Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.
    Sieć kłamstw [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Pod miecz Posiadacz żetonu Ostrza z Valyriańskiej Stali wybiera jedno ograniczenie tej fazy Planowania: a) nie można przydzielać rozkazów Obrony b) nie można przydzielać rozkazów Marszu +1 lub c) nie ma żadnych ograniczeń.
    Nawałnica mieczy [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Obrony.
    Morze sztormów [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
    Jesienne deszcze [Dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
    Uczta dla wron [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.


Karty Dzikich

Aktualną kartę Dzikich widział: nikt
Kartę na spodzie Talii widział: Greyjoy
Aktualna Siła Dzikich: 8

Warg-zwiadowca
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Odrzuca wszystkie dostępne żetony Władzy.
Pozostali gracze: Odrzucają po 2 dostępne żetony Władzy (lub tyle, ile aktualnie posiadają).
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wszystkie żetony Władzy, które przeznaczył na tę licytację natychmiast wracają do jego dostępnej władzy.


Cisza na murze
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Nic się nie dzieje.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Nic się nie dzieje.


Jeźdźcy mamutów
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 3 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może odzyskać 1 wybraną kartę Rodu ze swojego stosu odrzuconych kart Rodu.

Najazd prewencyjny
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Wybiera jedno: a) Niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy; b) Spada o 2 pozycje na torze Wpływów, na którym zajmował najlepszą pozycję.
Pozostali gracze: Nic się nie dzieje.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Dzicy natychmiast atakują ponownie z siłą 6. Nie bierze udziału w licytacji obrony przeciwko temu atakowi (nie otrzyma też żadnych nagród, ani kar).

Gromadzą się nad mleczną wodą
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Jeśli posiada więcej niż jedną kartę Rodu na ręce, odrzuca wszystkie karty o największej sile.
Pozostali gracze: Jeśli posiadają po więcej niż jednej karcie Rodu na ręce, muszą wybrać i odrzucić jedną z tych kart.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Bierze cały stos odrzuconych kart Rodu z powrotem na rękę.

Łupieżcy grzechoczącej koszuli
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Spada o 2 pozycje na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Pozostali gracze: Spadają o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie niżej niż 0).
Następnie gracze redukują armie, aby sprostać nowemu limitowi Zaopatrzenia.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Wspina się o 1 pozycję na torze Zaopatrzenia (nie wyżej niż 8 ).


Król za murem
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Przesuwa swoje żetony Wpływów na najniższe pozycje wszystkich torów Wpływów.
Pozostali gracze: W kolejności rozgrywki, każdy gracz wybiera tor Lenników lub Królewskiego Dworu i przesuwa swój żeton Wpływów na najniższą pozycję tego toru.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Przesuwa swój żeton Wpływów na najwyższą pozycję wybranego toru Wpływów i otrzymuje odpowiedni żeton Dominacji.


Zabójcy wron
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Zamienia wszystkie swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Pozostali gracze: Zamieniają po 2 swoje jednostki Rycerzy na dostępne jednostki Piechurów. Każda jednostka Rycerzy, która nie może zostać w ten sposób zastąpiona, zostaje zniszczona.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może natychmiast zamienić do 2 jednostek Piechurów z dowolnych obszarów na planszy na dostępne jednostki Rycerzy.

Nadciąga horda
Zwycięstwo Dzikich
Gracz z najniższą stawką: Niszczy 2 ze swoich jednostek w jednym ze swoich Zamków lub Twierdz. Jeśli nie może tego zrobić, niszczy 2 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Pozostali gracze: Niszczą po 1 ze swoich jednostek z dowolnych obszarów na planszy.
Zwycięstwo Nocnej Straży
Gracz z najwyższą stawką: Może mobilizować wojska (zgodnie z normalnymi zasadami mobilizacji) na jednym z kontrolowanych przez siebie obszarów, na którym znajduje się Zamek lub Twierdza.
Ostatnio zmieniony przez Czarny Jaszczur Wto 27 Sty, 2015, w całości zmieniany 120 razy  
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Wto 09 Gru, 2014   





Kruka Posłaniec:
Tyrell The Reach -> zmienia rozkaz umocnienia władzy na specjalny rozkaz wsparcia

Najazdy:
Baratheon Blackwater -> zdjęty bez efektu
Greyjoy Ironman's Bay -> pali wsparcie Lannistera z The Golden Sound
Tyrell Dornish Marches -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu

Marsze:
Baratheon Port Dragonstonet (marsz -1) -> statek na Shipbreaker Bay
Lannister Flint's Finger (marsz -1) -> zdjęty bez efektu
Greyjoy Seagard (marsz +0) -> piechur na Riverrun - bitwa z Lannisterem! ; piechur zostaje
Stark Moat Calin( marsz+0) -> piechur i rycerz na Seagard - bitwa z Greyjojem! ; rycerz zostaje
Tyrell The Boneway (marsz -1) -> piechur na Yronwood - bitwa z Tyrellem! ; nie zostawia żetonu władzy
Martell Prince's Pass (marsz +0) -> rycerz na Yronwood ; nie zostawia żetonu władzy

Baratheon Cracklaw Point (marsz +0) -> piechur na Storm's End ; zostawia żeton władzy
Lannister Sunset Sea (marsz +1) -> statek na Bay o Ice - bitwa ze Starkiem! ; statek zostaje
Stark White Harbor (marsz -1) -> ściągnięty bez efektu
**Aktualizacja Mapy**
Tyrell west Summer Sea (marsz +1) -> statek na Sunset Sea - bitwa z Lannisterem! ; statek zostaje

Baratheon The Narrow Sea (marsz +1) -> statek na The Shivering Sea - bitwa ze Starkiem! ; statek zostaje
Lannister Riverrun (marsz +0) -> zdjęty w wyniku przegranej bitwy
Tyrell Highgarden (marsz +0) -> piechur na The Arbor ; machina oblężnicza na Tree Towers

Umocnienia Władzy:
Baratheon King's Landing* -> piechur, piechur ; Dragonstone -> 2 żetony władzy ; Kingswood -> 2 żetony władzy
Lannister Lannisport* -> machina oblężnicza ; Harrenhall -> 2 żetony władzy ; Port Lannisport -> 1 żeton władzy
Greyjoy Pyke* -> statek na Ironman's Bay ; awans piechura w rycerza
Stark Castle Black -> 2 żetony władzy ; Karhold -> 2 żetony władzy
Tyrell Highgarden* -> 1 żeton władzy
Martell Sunspear -> 2 żetony władzy



Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia

Talia II:
Mroczne skrzydła, mroczne słowa [Dzicy] Posiadacz żetonu Kruka Posłańca [-Tyrell-] wybiera, czy: a) wszyscy licytują o pozycje na trzech torach Wpływów b) wszyscy pobierają po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontrolują lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu

Talia III:
Uczta dla wron [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.




Kruk Posłaniec:
Tyrell Podgląda Kartę Dzikich i zostawia ją na wierzchu talii

Najazdy:
Baratheon Blackwater -> pali wsparcie Lannistera na Stoney Sept
Lannister Harrenhall -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Greyjoy The Twins -> pali wsparcie Starka na Moat Cailin
Stark White Harbor -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Tyrell The Reach -> pali wsparcie Baratheona w Kingswood

Baratheon The Narrow Sea -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Greyjoy Ironman's Bay -> pali wsarcie Tyrella na Sunset Sea
Stark Karhold -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Tyrell The Boneway -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu

Marsze:
Baratheon King's Landing (marsz +1) -> piechur na Dragonstone ; piechur i rycerz na Winterfell - bitwa ze Starkiem! ; nie zostawia żetonu władzy
Lannister The Golden Sound (marsz +1) -> statek na Sunset Sea - bitwa z Tyrellem! ; statek i statek zostają
Greyjoy Pyke (marsz +1) -> rycerz na Greywater Watch - bitwa ze Starkiem!
Stark Castle Black (marsz -1) -> zdjęty bez efektu
Tyrell Redwyne Straight (marsz +0) -> statek na West Summer Sea ; statek do portu Oldtown ; statek zostaje
Martell Sunspear (marsz +0) -> piechur i piechur na Storm's End - bitwa z Baratheonem!

**Aktualizacja mapy*

Baratheon Dragonstone (marsz +0) -> piechur na King's Landing, piechur na White Harbor - bitwa ze Starkiem!
Lannister Lannisport (marsz +0) -> rycerz na Flint's Finger ; machina oblężnicza na Winterfell - bitwa z Baratheonem!
Stark Port Winterfell -> stracony z powodu utraty kontroli
Tyrell The Arbor (marsz -1) -> zdjęty bez efektu
Martell Yronwood (marsz -1) -> rycerz na Prince's Pass ; rycerz na The Boneway - bitwa z Tyrellem! ; nie zostawia żetonu władzy

Baratheon Shipbreaker Bay (marsz -1) -> zdjęty bez wykonania
Lannister Flint's Finger (marsz -1) -> piechur na Castle Black - bitwa ze Starkiem! ; rycerz zostaje
Tyrell Three Towers (marsz +1) -> machina oblężnicza na Starfall - bitwa z Martellem! ; nie zostawia żetonu władzy




Talia I:
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.

Talia II:
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.

Talia III:
Jesienne deszcze [Dzicy]Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Marszu +1.
Ostatnio zmieniony przez Czarny Jaszczur Wto 23 Gru, 2014, w całości zmieniany 4 razy  
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Wto 09 Gru, 2014   




Kruk Posłaniec:
Lannister Zmienia rozkaz wsparcia z Golden Sound na Obronę +2

Najazdy:
Baratheon Kingswood -> pali najazd Tyrella w Reach
Martell The Boneway -> pali wsparcie Tyrella w Dornisch Marches
Lannister Sunset Sea -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Tyrell The Reach -> spalony
Greyjoy Riverrun -> pali wsparcie Lannistera w Stoney Sept

Baratheon The Shivering Sea -> pali wsparcie Starka w The Widows Watch
Martell East Summer Sea -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu

Marsze:
Baratheon Shipbreaker Bay (marsz -1) -> statek na East Summer Sea - bitwa z Martellem!
Martell Storm's End (marsz -1) -> piechur na Yronwood ; piechur zostaje
Stark Greywater Watch (marsz-1) -> piechur na Moat Cailin ; nie zostawia żetonu władzy
Lannister Winterfell (marsz -1) -> machina oblężnicza na Riverrun - bitwa z Greyjoyem! ; nie zostawia żetonu władzy
Tyrell Starfall (marsz -1) -> machina oblężnicza na Searoad Marches ; nie zostawia żetonu władzy
Greyjoy Ironman's Bay (marsz +0) -> zdjęty bez efektu

Baratheon Blackwater (marsz +0) -> rycerz na Harrenhall - bitwa z Lannisterem! ; nie zostawia żetonu władzy
Martell Prince's Pass (marsz +0) -> rycerz na Dornish Marches - bitwa z Tyrellem! ; nie zostawia żetonu władzy
Stark Moat Cailin (marsz +0) -> piechur i rycerz na White Harbor - bitwa z Baratheonem! ; nie zostawia żetonu władzy
Lannister Harrenhall (marsz +0) -> stracony w wyniku przegranej bitwy
Tyrell West Summer Sea (marsz +0) -> statek na Sunset Sea - bitwa z Lannisterem!

Umocnienia Władzy:
Baratheon King's Landing* -> piechur i piechur
Stark Seagard* ->rycerz ; Karhold -> 2 żetony władzy ; The Stony Shore -> 1 żeton władzy
Lannister Flint's Finger* -> piechur ; Castle Black -> 2 żetony władzy ; Port Lannisport -> 1 żeton władzy
Tyrell Arbor -> 2 żetony władzy ; Port Oldtown -> 1 żeton władzy
Greyjoy The Twins -> 2 żetony władzy



Talia I:
Nadchodzi zima Natychmiast potasujcie tę talię. Następnie wylosujcie i rozpatrzcie nową kartę.
->
Zaopatrzenie Przesuńcie żetony Zaopatrzenia. Zredukujcie armie, które przekraczają limit Zaopatrzenia.

Talia II:
Gra o Tron Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.

Talia III:
Sieć kłamstw [Dzicy] Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Wsparcia.




Kruk Posłaniec:
[color=red]Lannister
Zmienia rozkaz najazdu z Bay of Ice na marsz -1

Najazdy:
Baratheon The Shivering Sea -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Tyrell Redwyne Straight -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu

Baratheon The Narrow Sea -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Tyrell Oldtown -> brak legalnego celu ; zdjety bez efektu

Marsze:
Baratheon Blackwater Bay (marsz -1) -> statek na Shipbreaker Bay
Martell Sea of Dorne (marsz -1) -> statek na East Summer Sea ; statek i statek zostają
Stark Seagard (marsz +0) -> piechur na Moat Cailin ; rycerz na Greywater Watch ; rycerz na The Twins - bitwa z Greyjoyem! ; zostawia żeton władzy
Lannister Flint's Finger (marsz +0) -> piechur na Lannisport ; rycerz na Searoad Marches - bitwa z Tyrellem! ; zostawia żeton władzy
Tyrell Searoad Marches (marsz -1) -> stracony w wyniku przegranej bitwy
Greyjoy Ironman's Bay (marsz -1) -> statek, statek, statek na Sunset Sea - bitwa z Lannisterem!

Baratheon King's Landing (marsz +1) -> piechur na Blackwater ; piechur na Dragonstone ; piechur zostaje
Martell East Summer Sea (marsz +1) -> statek i statek na Shipbreaker Bay - bitwa z Baratheonem! ; statek zostaje
Stark Widow's Watch (marsz -1) -> piechur na White Harbor ; zostawia żeton władzy
Lannister Bat of Ice (marsz -1) -> statek i statek na Sunset Sea - bitwa z Greyjoyem!
Tyrell West Summer Sea -> stracony w wyniku działania Cersei Lannister
Greyjoy Port Pyke (marsz +0) -> statek i statek na Ironman's Bay

Baratheon Shipbreaker Bay (marsz +0) -> stracony w wyniku przegranej bitwy
Martell The Boneway (marsz +0) -> rycerz na Kingswood - bitwa z Baratheonem! ; nie zostawia żetonu władzy
Stark White Harbor (marsz +1) -> piechur i rycerz na Winterfell ; piechur zostaje
Lannister Sunset Sea (marsz +1) -> stracony w wyniku przegranej bitwy

Umocnienia Władzy:
Martell Prince's Pass -> 2 żetony władzy ; Yronwood -> 1 żeton władzy
Stark The Stony Shore* -> 1 żeton władzy
Lannister Riverrun* -> piechur up w rycerza i statek na The Golden Sound ; Stoney Sept -> 2 żetony władzy ; Port Lannisport -> 1 żeton władzy
Tyrell Arbor -> 2 żetony władzy ; Port Oldtown -> 1 żeton władzy
Greyjoy Pyke -> 2 żetony władzy



Talia I:
Ostatnie dni lata [Dzicy] Nic się nie dzieje.

Talia II:
Starcie królów Licytujcie pozycje na trzech torach Wpływów.

Talia III:
Atak Dzikich Dzicy atakują Westeros.



Kruk Posłaniec:
Greyjoy Zmienia rozkaz na Ironman's Bay ze Wsparcia* na Marsz +1*

Najazdy:
Martell Storm's End -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Lannister Searoad Marches -> pali najazd Baratheona na Blackwater
Baratheon The Shivering Sea -> pali umocnienie władzy Starka w Winterfell [+1 żw]

Lannister The Golden Sound -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Baratheon Blackwater -> spalony przez Lannistera

Marsze:
Greyjoy Sunset (marsz -1) -> statek na Ironman's Bay ; statek na West Summer Sea - bitwa z Tyrellem! ; statek zostaje
Martell Shipbreaker Bay (marsz +0) -> statek na Blackwater Bay - bitwa z Baratheonem! ; statek na East Summer Sea
Lannister Riverrun (marsz -1) -> machina oblężnicza na Harrenhall - bitwa z Baratheonem! ; rycerz zostaje
Tyrell Redwyne Straights (marsz -1) -> zdjęty bez efektu
Baratheon Port Dragonstone (marsz +1) -> statek na Shipbreaker Bay - bitwa z Martellem!
Stark Karhold (marsz -1) -> piechur na Winterfell

Greyjoy The Mountains of The Moon (marsz +0) -> piechur na The Twins - bitwa ze Starkiem! ; nie zostawia żetonu władzy
Martell Prince's Pass (marsz -1) -> rycerz na The Boneway ; nie zostawia żetonu władzy
Lannister Bay of Ice (marsz +0) -> statek na Sunset Sea - bitwa z Greyjoyem! ; statek zostaje
Tyrell Reach (marsz +0) -> zdjęty bez efektu
Baratheon The Narrow Sea (marsz -1) -> zdjęty bez efektu
Stark Greywater Watch (marsz+0) -> zdjęty bez efektu

Greyjoy Ironman's Bay (marsz +1) -> statek, statek, statek na The Golden Sound - bitwa z Lannisterem!
Martell The Boneway (marsz +1) -> rycerz i rycerz na Kingswood - bitwa z Baratheonem! ; nie zostawia żetonu władzy
Tyrell West Summer Sea (marsz +1) -> statek na Sunset Sea - bitwa z Greyjoyem1 ; statek i statek zostają
Baratheon Kingswood (marsz +0) -> stracony w wyniku przegranej bitwy

Umocnienia Władzy:
Greyjoy Pyke* -> piechur i statek do portu
Martell Yronwood -> 1 żeton władzy
Lannister Stoney Sept -> 2 żetony władzy
Tyrell Oldtown* -> piechur i statek na Redwyne Straight ; Arbor -> 2 żetony władzy ; Port Oldtown -> 1 żeton władzy
Baratheon Dragonstone -> 2 żetony władzy ; King's Landing -> 3 żetony władzy
Stark The Twins -> 2 żetony władzy ; Winterfell -> spalony!






Kruk Posłaniec:
Greyjoy Podgląda Kartę Dzikich i kładzie ją na spodzie Talii

Najazdy:
Greyjoy The Golden Sound -> pali najazd Lannistera na Searoad Marches
Lannister Searoad Marches -> spalony przez Greyjoya
Baratheon Blackwater -> pali wsparcie Lannistera na Stoney Sept
Stark Karhold -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu

Lannister Port Lannisport -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu
Stark The Stony Shore -> brak legalnego celu ; zdjęty bez efektu

Marsze:
Greyjoy Pyke (marsz +0) -> rycerz i machina oblężnicza na Lannisport - bitwa z Lannisterem!
Martell East Summer Sea (marsz -1) -> statek na West Summer Sea - bitwa z Tyrellem! ; statek zostaje
Lannister Harrenhall (marsz -1) -> machina oblężnicza na Stoney Sept ; piechur zostaje
Tyrell Oldtown (marsz +0) -> rycerz i machina oblężnicza na Searoad Marches - bitwa z Lannisterem!
Baratheon Dragonstone (marsz -1) -> piechur i machina oblężnicza na White Harbor - bitwa ze Starkiem!
Stark Moat Cailin (marsz -1) -> rycerz na White Harbor - bitwa z Baratheonem! ; nie zostawia żetonu władzy

Greyjoy The Mountains of The Moon (marsz -1) -> zdjęty bez efektu
Martell Kingswood (marsz +0) -> zdjęty bez efektu
Lannister Castle Black (marsz +0) -> piechur na Winterfell - bitwa ze Starkiem! ; nie zostawia żetonu władzy
Tyrell Redwyne Straight (marsz -1) -> statek na West Summer Sea ; statek zostaje
Baratheon King's Landing (marsz +0) -> piechur na The Mountains of The Moon - bitwa z Greyjoyem! ; piechur i piechur zostają
Stark Port White Harbor (marsz +0) -> stracony w wyniku przegranej bitwy

Umocnienia Władzy:
Greyjoy Port Pyke -> 1 żeton władzy
Martell Sunspear -> 2 żetony władzy
Tyrell Arbor* -> 2 żetony władzy ; Dornish Marches -> 2 żetony władzy ; Port Oldtown -> 1 żeton władzy
Stark Seagard -> 2 żetony władzy







Kruk Posłaniec:
Greyjoy Bez efektu

Marsze:
Greyjoy Lannisport (marsz +0) -> rycerz na Riverrun - bitwa z Lannisterem! ; machina oblężnicza na Pyke ; zostawia żeton władzy
Martell Kingswood (marsz -1) -> rycerz na Storm's End ; rycerz zostaje
Lannister Winterfell (marsz +0) -> machina oblężnicza na White Harbor - bitwa z Baratheonem!
Tyrell The Arbor (marsz -1) -> piechur na Flint's Finger - bitwa z Lannisterem! ; zostawia żeton władzy
Baratheon Dragonstone (marsz +0) -> machina obleznicza na White Harbor - bitwa z Lannisterem!
Stark Karhold (marsz -1) -> piechur, piechur i rycerz na Winterfell - bitwa z Lannisterem! ; nie zostawia żetonu władzy

**Aktualizacja Mapy**

Greyjoy The Mountains of The Moon (marsz -1) -> zdjęty bez efektu
Martell Sunspear (marsz +1) -> rycerz na Yronwood ; machina oblężnicza na Starfall
Lannister Stoney Sept (marsz -1) -> rycerz i rycerz na Lannisport ; machina oblężnicza na Riverrun - bitwa z Greyjoyem!
Tyrell Oldtown (marsz +0) -> machina oblężnicza na Starfall - bitwa z Martellem! ; zostawia żeton władzy
Baratheon King's Landing (marsz -1) -> piechur, rycerz, rycerz na The Eyrie ; zostawia żeton władzy
Stark Seagard (marsz +0) -> zdjęty bez efektu

Greyjoy Pyke (marsz +1) -> machina i machina na Seagard - bitwa ze Starkiem!
Martell Storm's End (marsz +0) -> rycerz i rycerz na Starfall - bitwa z Tyrellem! ; zostawia żeton władzy
Tyrell Searoad Marches (marsz +1) -> rycerz i machina oblężnicza na Starfall - bitwa z Martellem! ; zostawia żeton władzy
Baratheon Cracklaw Point (marsz +1) -> stracony w wyniku intryg Cersei Lannister

Tyrell Starfall (marsz +1) -> rycerz i machina oblężnicza na Flint's Finger - bitwa z Lannisterem ; zostawia żeton władzy

Umocnienia Władzy:
Tyrell Arbor -> 2 żetony władzy ; Dornish Marches -> 2 żetony władzy
Stark Greywater Watch -> 1 żeton władzy ; The Stony Shore -> 1 żeton władzy
Ostatnio zmieniony przez Czarny Jaszczur Wto 27 Sty, 2015, w całości zmieniany 7 razy  
 
     
Leśnik
[Usunięty]

Wysłany: Wto 09 Gru, 2014   

Zaopatrzenie nie jest zaktualizowane. Powinno być tak jak na mapie, po ostatniej decyzji króla Guzu:

Stark 2
Gj 2
Lani 3
Bara 4
Tyrell 2
Martell 4
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Wto 09 Gru, 2014   

Musiało mi to umknąć w Waszym spamie z poprzedniej gry. Uaktualnię pierwszy post, na mapie dokonam korekty po otrzymaniu rozkazów.
 
     
levi
[Usunięty]

Wysłany: Wto 09 Gru, 2014   

rozkazy posłane
 
     
Leśnik
[Usunięty]

Wysłany: Wto 09 Gru, 2014   

Moje też.
 
     
gamaliel
[Usunięty]

Wysłany: Wto 09 Gru, 2014   

rozkazy posłane
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Wto 09 Gru, 2014   

i moje
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Sro 10 Gru, 2014   

Mam już, chyba, wszystkie rozkazy ale z powodów technicznych, które sprawiły całodniowy brak dostępu do sieci, mapę wraz z rozpiską podam Wam dopiero jutro.

Myślę że w porównaniu z dotychczasowym oczekiwaniem będzie to dla Was pikuś, bułeczka z masełkiem :wink:
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Czw 11 Gru, 2014   

Mam przyjemność ogłosić, iż po długim czasie oczekiwania na wznowienie rozgrywki, znów możecie się nią cieszyć. Mapa wraz z rozpiską jest już w pierwszym poście, zapraszam do zabawy. W niedługim czasie temat z grą powinien zostać podpięty ;)
 
     
Germanus
[Usunięty]

Wysłany: Czw 11 Gru, 2014   

na reach wsparcie, jak można to z *
 
     
Czarny Jaszczur
[Usunięty]

Wysłany: Czw 11 Gru, 2014   

Germanus napisał/a:
na reach wsparcie, jak można to z *


Jak najbardziej można, mieścisz się w limicie trzech rozkazów specjalnych ;)
 
     
Vickon
[Usunięty]

Wysłany: Czw 11 Gru, 2014   

Palę wsparcie z Golden Sound
 
     
guzu
[Usunięty]

Wysłany: Czw 11 Gru, 2014   

Blackwater (najazd) -> zdjęty bez efektu
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.22 sekundy. Zapytań do SQL: 12