 |
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
Gąszcz Włóczni |
Autor |
Wiadomość |
13thcaesar [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 20 Lis, 2013
|
|
|
Dunhren napisał/a: | FAQ napisał/a: | Złota zasada obowiązuje, kiedy występuje bezpośredni
konflikt pomiędzy treścią karty, a treścią zasad. Jeśli
możliwe jest zastosowanie zarówno treści karty jak
i treści zasad, oba przypadki są stosowane. |
|
Jak widać obie interpretacje są poprawne. Przecież ta karta byłaby bez sensu dla posiadaczy podstawek do pewnego czasu a w wszyscy wiemy, że samą talią taktyki trudno jest wygrać scenariusz.[/quote]
Zauwaz tez ze ta gra jest przeznaczona dla 1-4 graczy, wiec po zakupie podstawki tacy gracze raczej zaczna od grania gotowymi mono-taliami (zanim zalapia gre i zaczna kombinowac z sferami) - a wtedy ta karta ma jak najbardziej sens, i jest jak najbardziej grywalna.
Wiem ze lwia czesc graczy gra solo, ale jest to rowniez gra kooperacyjna i niektorzy (jak ja) kupili ja ze wzgledu na mozliwosc gry w wieksza liczbe graczy. zreszta tworcy w cyklu Przeciwko Cieniowi stworzyli wiecej takich kart wspierajacych mono-talie. |
|
|
|
 |
Radziol88 [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 21 Lis, 2013
|
|
|
Dunhren napisał/a: | FAQ napisał/a: | Złota zasada obowiązuje, kiedy występuje bezpośredni
konflikt pomiędzy treścią karty, a treścią zasad. Jeśli
możliwe jest zastosowanie zarówno treści karty jak
i treści zasad, oba przypadki są stosowane. |
Jak widać obie interpretacje są poprawne. |
Chyba nie rozumiesz tego "oba".
Przypadek 1: zasady mówią, że musisz zastosować przypasowanie zasobów.
Przypadek 2: kartka każe użyć zasobów z pul 3 różnych bohaterów.
Więc stosując zasadę z FAQ stosujemy oba przypadki naraz, co daje nam zasadę:
Musisz użyć zasobów z pul 3 różnych bohaterów, stosując przypasowanie zasobów dla każdego z nich.
Argument o niegrywalności kart z samej podstawki nie działa. Twórcy chcą, żeby pewne rzeczy zachęcały do kupowania dodatków. |
|
|
|
 |
schen [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 21 Lis, 2013
|
|
|
Dodatkowo co by nie mówić jest to karta dość mocna, wspierająca monotaktykę, dająca jej, powiedzmy, dodatkowego kopa, niedostępnego dla innego rodzaju talii, a co za tym idzie zwiększając jej unikalność. Moim zdaniem całkiem fajna sprawa, a w grze na co najmniej dwóch graczy, gracz z monosferowym deckiem taktyki znacząco zwiększa siłę drużyny. |
|
|
|
 |
13thcaesar [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 21 Lis, 2013
|
|
|
schen napisał/a: | Dodatkowo co by nie mówić jest to karta dość mocna, wspierająca monotaktykę, dająca jej, powiedzmy, dodatkowego kopa, niedostępnego dla innego rodzaju talii, a co za tym idzie zwiększając jej unikalność. Moim zdaniem całkiem fajna sprawa, a w grze na co najmniej dwóch graczy, gracz z monosferowym deckiem taktyki znacząco zwiększa siłę drużyny. |
Zwłaszcza gdy wczesniej zagramy ta karte :
 |
|
|
|
 |
|
|