|
Odwiedź nawiedzone miasto - Visit the Haunted City |
| Autor |
Wiadomość |
Harpia [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 13 Lip, 2011
|
|
|
dobrze widziec, bo ja mam grimgorow, z dwoma tekstami, dwoch after i jednego when
z tym ze when enters... i tu kolejne pytanie... wynika z tego ze odpala sie pomiedzy reka a stolem, after jest bardziej klarowne... bo na nieszczesnego forced'a tez mozna zagrac in response i moze sie odpalic nie w tej strefie w ktorej by sie chcialo... chyba |
|
|
|
 |
DaRKeR [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 13 Lip, 2011
|
|
|
nie da się odpowiadać na FORCED.
Jeśli nie jest napisane inaczej, to każda zdolność odpala się dopiero po rozpatrzeniu stosu w którym jednostka/support wchodzi do gry. |
|
|
|
 |
Harpia [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 13 Lip, 2011
|
|
|
no czyli sie da... skoro stos rozpatrujemy od konca... najpierw przesuniecie do innej strefy z responsa a pozniej forced grimgora i odpala sie nie tam gdzie mial to zrobic pierwotnie...
i jeszcze jedno jak to sie mado tego
"After card effects are triggered (Actions, Forced Effects, Constant Effects, and Keywords), they exist independently of the source. Destruction or removal of the source at that time will not affect
the resolution on the card effect."
Ja sie po prostu juz zaczynam w tym timingu gubic |
|
|
|
 |
DaRKeR [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 13 Lip, 2011
|
|
|
NIE MOŻNA ODPOWIADAĆ NA FORCED !!!!!!!!!!!!
I NIE MOŻNA TARGETOWAĆ JEDNOSTKI NIM NIE ZOSTANIE ROZPATRZONE JEJ WEJŚCIE DO GRY !!!!!!!! |
|
|
|
 |
Harpia [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 13 Lip, 2011
|
|
|
| a mozesz mi powiedziec gdzie tak napisali?? w faqu tego nie widze... a jak by nie bylo forced tez jest akcja, tyle ze wymuszona |
|
|
|
 |
Obi [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 13 Lip, 2011
|
|
|
| Harpia napisał/a: | | a mozesz mi powiedziec gdzie tak napisali?? w faqu tego nie widze... a jak by nie bylo forced tez jest akcja, tyle ze wymuszona |
Instrukcja w dłoń i do dzieła. |
|
|
|
 |
Harpia [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 13 Lip, 2011
|
|
|
instrukcja juz byla... nie widze tam nic takiego |
|
|
|
 |
Harpia [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 13 Lip, 2011
|
|
|
| ok no dobra faq nie instrukcja, moze tu popelniam blad |
|
|
|
 |
DaRKeR [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 13 Lip, 2011
|
|
|
sorki za capsa ;P
Jednym słowem nie zrobisz z Grimgorem nic. Jedyne co na niego zadziała to asuryan cleansning i Port Eatine. |
|
|
|
 |
Harpia [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 13 Lip, 2011
|
|
|
dobra mam
czlowiek zapomina o rulebooku przy tylu faqach heheh
wlasnie wale glowa w klawiature
dzieki, wielkie |
|
|
|
 |
Harpia [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 13 Lip, 2011
|
|
|
ale jestem zdania, ze takie rzeczy jak sa na grimgorze, zwlaszcza, ze dziala jednorazowo, mogli by dac od razu jako constant |
|
|
|
 |
GambitG [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 13 Lip, 2011
|
|
|
Ja się czepiam zawsze kiedy na karcie angielskiej jest after, a kiedy when, bo przy when efekt karty nie może mieć wpływu na nią samą.
Nie możesz odpowiedzieć na efekt forced grimgora, za to mozesz odpowiedzieć na jego zagranie każdą akcją, czyli zaczynasz stos akcji od zagrania grimgora, a nie od jego zdolności, ale uwaga, Grimgora nie ma wtedy w grze jeszcze |
|
|
|
 |
Harpia [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 15 Lip, 2011
|
|
|
ja mam grimgora w obu wersjach i when i after |
|
|
|
 |
Harpia [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 15 Lip, 2011
|
|
|
a mam jeszcze jedno pytanie, a propos fazy wystawiania.
powiedzmy, ze zaczynam sie wykladac z jednostkami, klade pierwsza i jedyna na stole w tym momencie - np. grimgora (zlota mam ile dusza zapragnie) i w tym momencie przeciwnik mi rzuca ofiare dla khaina (czy jakos tak)... oczywiscie nie chce go poswiecac, wiec in response wykladam druga postac, jakiegos dupka i to jego poswiecam... zaznaczam ze jest to moja faza wykladania sie. czy zagranie w ten sposob jest prawidlowe??? |
|
|
|
 |
Anatem [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 15 Lip, 2011
|
|
|
| Zgodnie z FAQ kart jednostek, wsparcia, misji, a także rozwinięć nie można zagrywać w odpowiedzi na cokolwiek. |
|
|
|
 |
|
|