PBF #98 Draft Kart |
Autor |
Wiadomość |
Germanus [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 04 Lip, 2015
|
|
|
czyli jak w momencie zagrania masz 3 rozkazy z * to nie możesz dać 4 rozkazu z *. Natomiast jak dałeś na początku tury np. najazd z * albo ktoś Ci usunął rozkaz z * to możesz dać nowy rozkaz z * tak jak to zrobił Gref w 93 |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 04 Lip, 2015
|
|
|
muszę pomyśleć |
|
|
|
 |
Richtus [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 04 Lip, 2015
|
|
|
Sybelle Locke [1] Za każdą gwiazdkę przy twojej pozycji na torze królewskiego dworu ta karta ma +1 siły. |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 04 Lip, 2015
|
|
|
a dla beki wezmę melwysa:D |
|
|
|
 |
Germanus [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 04 Lip, 2015
|
|
|
...... |
Ostatnio zmieniony przez Germanus Sob 04 Lip, 2015, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 04 Lip, 2015
|
|
|
Catelyn Stark [0] Po bitwie wróć na swoją rękę wszystkie karty ze swojego stosu kart odrzuconych (poza ta kartą). Karta przeciwnika również wraca na jego rękę. |
|
|
|
 |
Germanus [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 04 Lip, 2015
|
|
|
czyli Lannister ma Starkównę |
|
|
|
 |
ZMar [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 04 Lip, 2015
|
|
|
Co w końcu wziął Gog? Którą [0]? |
|
|
|
 |
Germanus [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 04 Lip, 2015
|
|
|
tą którą wkleił, wcześniej to był żart, dlatego dał mordę |
|
|
|
 |
player698 [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 04 Lip, 2015
|
|
|
Jak na moje, to podobno istniała jakaś zasada, która nie pozwala cofać wyborów... ale mi to tam lotto |
|
|
|
 |
ZMar [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 04 Lip, 2015
|
|
|
Germanus napisał/a: | tą którą wkleił, wcześniej to był żart, dlatego dał mordę |
Można to było interpretować także jako, że po wzięciu danej karty i jej używaniu będzie śmiesznie, ale luz, dla mnie też nie ma znaczenia. |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 04 Lip, 2015
|
|
|
to był żart, ale mogę wziąć melwysa nie ma problemu w takim razie biorę:
Maester Melwys [0] Po bitwie wybierz tor wpływów, wspinasz się na nim o 2 pozycję przeciwnik spada o 1 (o kolejności decyduje mniej korzystna opcja). W wyniku zmiany pozycji nie możesz uzyskać żetonu dominacji. |
|
|
|
 |
ZMar [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 04 Lip, 2015
|
|
|
Gog napisał/a: | to był żart, ale mogę wziąć melwysa nie ma problemu w takim razie biorę:
Maester Melwys [0] Po bitwie wybierz tor wpływów, wspinasz się na nim o 2 pozycję przeciwnik spada o 1 (o kolejności decyduje mniej korzystna opcja). W wyniku zmiany pozycji nie możesz uzyskać żetonu dominacji. |
Gog, nie rozumiesz.
Nie ma problemu, Twój wybór jest ok, po prostu forma w jakiej było to napisane dla mnie była dwuznaczna, stąd prosiłem o sprecyzowanie, jak również nie byłem pewien czy faktycznie kolejka poszła i już mam wybierać czy nie. Było to tylko i wyłącznie w kwestii czysto orientacyjnej. |
|
|
|
 |
Gog [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 04 Lip, 2015
|
|
|
dobra zostaje Melwys i tyle, nie mówię tego złośliwe czy coś zostawię jego i tyle |
|
|
|
 |
Germanus [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 04 Lip, 2015
|
|
|
dla formalności
Lannister:
Maester Melwys [0] Po bitwie wybierz tor wpływów, wspinasz się na nim o 2 pozycję przeciwnik spada o 1 (o kolejności decyduje mniej korzystna opcja). W wyniku zmiany pozycji nie możesz uzyskać żetonu dominacji. |
|
|
|
 |
|