galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania i odpowiedzi dotyczące zasad
Autor Wiadomość
Bludgeon
[Usunięty]

Wysłany: Wto 29 Mar, 2016   

petrL napisał/a:
Jestem tu pierwszy raz, moje pytania:

1) Czy Poszukiwacz, który stanie na polach wymagających rzutu kostką (np. Skały, Las) może zaatakować znajdującego się już tam Poszukiwacza, czy zamiast tego musi jednak rzucać kostką? A może jedno i drugie, tylko w jakiej wtedy kolejności?
nie pola tylko obszary. pola to nazwa konkretnego obszaru na planszy ;)
Jak wchodzisz na obszar (nieważne jaki, byle nie w krainie wewnętrznej) to wybierasz czy go badasz (ciągniesz karty, rzucasz kostką, kupujesz coś itd) czy spotykasz innego gracza tam będącego. Albo albo.

petrL napisał/a:
2) Czy Pancerze chronią przed utratą punktu życia po przegranej walce PSYCHICZNEJ?
Jeśli nie jest to na nich napisane to nie.

petrL napisał/a:
3) Czy Poltergeista można się pozbyć przekraczając Rwącą Rzekę poprzez mostek (np. przy Wiosce w Zewnętrznej Krainie), czy musi to być równoznaczne z przepłynięciem do Środkowej Krainy?
Nikt tego chyba tak naprawdę nie wie od 30 lat. Różnie ludzie grają, my gramy że można.

petrL napisał/a:
4) Czy podczas walki z Diablikami w Otchłani, ich siła kumuluje się tak, jak podczas walki z innymi przeciwnikami z tym samym numerem karty, znajdującymi się na danym polu, czy z każdym Diablikiem z osobna. Ich siła jest na tyle mała (4), że w zasadzie walczenie z każdym z osobna to walka zwycięska i wydaje się trochę bez sensu.
Masz na planszy wyraźnie napisane że osobno.

petrL napisał/a:
5) Ile kiścieni (taka broń z metalowymi kulami na łańcuchu) znajduje się w grze? Jak na razie mam tylko 1 w dodatku Miasto. Czy mi się wydaje, czy to najbardziej efektywna z klasycznych (niemagicznych) broni?
Dwa w Mieście (oba w talii zbrojowni).

petrL napisał/a:
6) Czy po śmierci Poszukiwacza jego przyjaciele odchodzą, czy pozostają na polu i można ich przygarnąć?
To drugie, jak przedmioty.

petrL napisał/a:
7) Czy po zaatakowaniu innego Poszukiwacza i odbyciu z nim walki, kontynuując swój ruch możemy odbyć spotkanie na danym obszarze lub np. zebrać znajdujące się na nim przedmioty, czy też odbyta walka w całości wykorzystuje nasz ruch?
To drugie.

slimik79 napisał/a:
Losuję dwie karty - obie z numerem 1. Pierwsza jest burza (tracę kolejkę), druga to klątwa wiedźmy (tracę przyjaciół). Czy po rozpatrzeniu karty burzy moja tura się kończy i nie tracę przyjaciół?
Tak.
 
     
Mati98
[Usunięty]

Wysłany: Wto 29 Mar, 2016   

Co się dzieje, gdy muszę odrzucić kartę Omenu, a Prorok znajduje się poza planszą (np. dwa Znaki pod rząd)?
Normalnie rozpatruję tę kartę? Czy przywołuje Proroka z powrotem na swój obszar?
BTW
Ostatnio Anioł zabił Apokalipsą Opętanego, który już zabijał go Zaklęciem Rozkazu z Korony Władzy :twisted:
 
     
Bludgeon
[Usunięty]

Wysłany: Wto 29 Mar, 2016   

A co mówią karty omenu i co mówi instrukcja? Z głowy nie pamiętam.
 
     
Mati98
[Usunięty]

Wysłany: Sro 30 Mar, 2016   

Bludgeon napisał/a:
A co mówią karty omenu i co mówi instrukcja? Z głowy nie pamiętam.

,,Kiedy Poszukiwacz (znajdujący się poza Wewnętrzną Krainą) wylosuje Zdarzenie, figurkę Proroka należy umieścić na obszarze tego Poszukiwacza."
,,Za każdym razem, gdy wierzchnia karta ze stosu Omenu zostaje odrzucona, po rozparzeniu następnego Omenu figurkę Proroka należy umieścić na jego arkuszu."
Chodziło mi o sytuację, gdy muszę odrzucić kartę Omenu, a Prorok znajduje się poza planszą. Normalnie rozpatruję tę kartę? (tak mi się wydaje :wink: )
Czy przywołuje Proroka z powrotem na swój obszar na zasadzie - I Zdarzenie usunęło Proroka, ale teraz mam II Zdarzenie, więc wraca z powrotem na planszę?
Sytuacja ta przytrafiła mi się w trakcie przytoczonej gry, gdy w wyniku rozpatrzenia I Zdarzenia Prorok zniknął z planszy, a II Zdarzenie odrzuciło kartę Omenu.
W ,,talii Omenów" Armagedon natychmiastowe skutki dotyczą graczy przebywających w tej samej Krainie co Prorok.
Mieliśmy wątpliwości czy mamy uznać, że nikt nie znajduje się w tej samej Krainie co Prorok, czy to II Zdarzenie jednak go znów przywołuje na planszę.
 
     
Bludgeon
[Usunięty]

Wysłany: Sro 30 Mar, 2016   

Najpierw gracz wylosował 2 zdarzenia. To powoduje że prorok (niejako 2 razy ;) ) przenosi się do tego gracza. Następnie zdarzenia są rozpatrywane: pierwsze zdarzenie odrzuca omen i prorok opuszcza planszę. Drugie zdarzenie odrzuca kolejny omen, prorok zostaje poza planszą.

W ,,talii Omenów" Armagedon natychmiastowe skutki dotyczą graczy przebywających w tej samej Krainie co Prorok.

I skutki pierwszego z 2 omenów które w tej turze się pojawiły dotkną gracza który losował zdarzenia.
 
     
petrL
[Usunięty]

Wysłany: Pią 01 Kwi, 2016   

Kolejne pytanie na bieżąco:

Jeśli losujemy Kartę Przygody powodujące Zdarzenie na terenie danej Krainy (np. zamieć), to czy karta ta działa także na Poszukiwaczy przebywających na dodatkowej planszy Miasta, Gór, Podziemi oraz Lasu? Tzn. uznajemy te plansze za tzw. Zewnętrzną Krainę?
 
     
Bludgeon
[Usunięty]

Wysłany: Pią 01 Kwi, 2016   

petrL napisał/a:
Kolejne pytanie na bieżąco:

Jeśli losujemy Kartę Przygody powodujące Zdarzenie na terenie danej Krainy (np. zamieć), to czy karta ta działa także na Poszukiwaczy przebywających na dodatkowej planszy Miasta, Gór, Podziemi oraz Lasu? Tzn. uznajemy te plansze za tzw. Zewnętrzną Krainę?
Odpowiedź masz w instrukcjach tych dodatków. Każda dodatkowa plansza to osobna kraina.
 
     
dwilu
[Usunięty]

Wysłany: Sob 02 Kwi, 2016   

Witam mam parę pytań do dodatków Zwiastun i Kraina Ognia.

Zwiastun:

1. Krwawy Kiścień(Magiczny Przedmiot)
Przeklęty - Broń
Podczas walki musisz rzucić 2 kośćmi, aby określić wynik swojego rzutu ataku. Jeśli wyrzucisz dublet, zostajesz automatycznie pokonany.

Czy podczas walki rzucamy dwoma kośćmi i ich sumę dodajemy do siły swojego poszukiwacza ? Jak na ten dodatek ta broń wydaje się mało negatywnie dlatego podczas ostatniej gry, moi współgarcze zaczęli zastanawiać się czy aby np. on nie działa tak, że aby określić swoją skuteczność ataku rzucamy dwoma kośćmi i nie dodajemy punktów siły. Oczywiście walka psychiczna odbywa się bez tej broni.

2. Zakazana Księga(Magiczny Przedmiot)
Przeklęty
Początkowa wartość twojego Życia i Losu zostaje zmniejszona o 1 za każde Zaklęcie które posiadasz (do minimum 1). Na początku swojej tury otrzymujesz tyle zaklęć na ile pozwala ci twoja Moc.

Sytuacja
1. Gracz A ma 6 mocy i nie ma zaklęć
2. Gracz A wylosowuje kartę Zakazana Księga
3. Gracz nie odejmuje żadnego punktu życia od początkowej wartości bo nie ma żadnego zaklęcia, a tura się kończy.
5. Gracz A rozpoczyna kolejną turę i musi wylosować 3 zaklęcia.
6. Gracz A
a) odejmuje 3 punkty życia bo posiada 3 zaklęcia
b) nic nie odejmuje bo efekt odjęcia punktów życia był jednorazowy w momencie wyciągnięcia Księgi.

3. Król Kościotrupów(Wróg-nieumarły)
Król kościotrupów władał królestwem kości i zgnilizny. Pozostanie tu dopóki ktoś go nie pokona. Podczas walki dodaje 1 do swojego rzutu ataku za każdy punkt trofeum który posiadasz.

Czy jeśli Poszukiwacz który napotkał Króla kościotrupów i posiada w swoich trofeach 1 trofeum 6 siły i 1 trofeum 4 mocy dodaje do rzutu ataku Króla kościotrupów:
a) 6 punktów za siłę + 4 punkty za moc czyli łącznie 10 czyli w tym momencie Król kościotrupów ma 13 siły + rzut kostką.
b) dodaje 2 punkty za 2 trofea czyli ma 5 punktów siły + rzut kostką.

4. Brama Piekła(Zdarzenie)
Rozwarły się bramy piekła, uwalniając na ten świat wiele zła. Wylosuj 3 karty Proroka i umieść je na tym obszarze. Następnie odrzuć tę kartę.
Czy gracz który wyciągnął te zdarzenie losuje 3 karty, umieszcza je na obszarze na którym się znajduje, a następnie:
a) jego tura się kończy
b) rozpatruje te 3 karty Proroka.

5.Jeździec Wojny(Wróg-Demon)
Jeździec Wojny pozostanie tu, dopóki ktoś go nie pokona. Jeśli go nie pokonasz, każdy Poszukiwacz, który nie posiada Talizmanu, musi umieścić 1 ze swoich trofeów na tym obszarze.

Czy umieszczone tutaj trofea traktujemy w dalszym ciągu jak trofea i gracz który w końcu pokona Jeźdźca Wojny, może sobie zabrać leżące tu trofea czy traktujemy te trofea jako ożywionych wrogów ?

6. Umarli Wstają z Grobów (Zdarzenie)
Przeklęte ziemie uwolniły umarłych. Umieść kartę Terenu "Nekropolia" na obszarze Cmentarza. Następnie każdy Poszukiwacz musi umieścić 1 ze swoich trofeum na Nekropoli, po czym odrzuć tę kartę.

Pytanie identyczne jak w punkcie 5, Czy w dalszym ciągu są to trofea i gracz który odwiedzi to miejsce może, je sobie po prostu zabrać, czy traktujemy te karty jako ożywionych wrogów ?

7.Układ Gwiazd(Zdarzenie)
Na Niebie pojawiają się znaki, a mądrzy ludzie wypatrują gwiazd w poszukiwaniu odpowiedzi. Rzuć 1 kością i porównaj wynik z listą na arkuszu Proroka. Następnie odrzuć tę Kartę.

Czy Poszukiwacz który wylosował tę kartę przywołuje do siebie Proroka i rzuca oraz porównuje wynik z kartą proroka aż dwukrotnie ? Raz za treść karty ? a raz za to, że przyszedł do niego Prorok ?

W instrukcji jest napisane, że gdy Poszukiwacz znajdzie się na obszarze na którym jest Prorok musi wykonać rzut kostką, a następnie rozpatrzyć wynik z kartą Proroka. Czy gdy wylosuje się zdarzenie, Prorok przemieszcza się na pole poszukiwacza który to zdarzenie wylosował, a następnie Poszukiwacz rozpatruje Zdarzenie i Rzuca za kością aby porównać wynik rzutu z Kartą proroka, czy tylko rozpatruje zdarzenie i na tym kończy się tura, a rzut za proroka dobywa się tylko wtedy gdy Poszukiwacz sam wejdzie na Obszar z Prorokiem, a nie gdy Prorok wkroczy na obszar Poszukiwacza.

8. Czy Alchemik w mieście/Przyjaciel lub zaklęciem Alchemia można zamienić przedmiot Przeklęty w złoto ?

Kraina Ognia:

9. Magiczna Lampa(Magiczny Przedmiot)
Dżin z lampy nie na długo będzie twoim niewolnikiem; wykorzystaj swoje życzenia mądrze. Po wylosowaniu Magicznej Lampy, umieść na niej 3 żetony losu. Po twoim rzucie kośćmi możesz wydać 1 żeton Losu z tej karty, aby zmienić wynik kości na dowolny inny. Jeśli na tej karcie nie ma już żadnych żetonów Losu, natychmiast umieść na niej 3 nowe żetony i przekaż Magiczną lampę graczowi po twojej lewej.

Sytuacja:
Na planszy zostało 2 graczy (Gracz A i Gracz B), rozgrywane jest zakończenie "Wszystko płonie".
Gracz A posiada Płaszcz ifrytów, życia 1 i Mocy 5.
Gracz B posiada Magiczną Lampę z ostatnim losem, 1 życia i mocy 6 oraz zdolność specjalną "możliwość wali na walkę psychiczną".
1. Gracz B wykonuje rzut, ale nie wszedł by na pole Gracza A więc, zużywa ostatni los z lampy.
2. Przekazuje Lampe graczowi A z 3 losami.
3. Gracz B atakuje Gracza A na walkę psychiczną.
4. Gracz B rzuca 5 oczek na kości więc w sumie ma 11 skuteczności ataku.
5. Gracz A rzuca na kości 2, więc w sumie ma 7 skuteczność ataku.
6. Gracz A stwierdza, że zużywa los z lampy i zmienia rzut kości na 6, a więc w tym momencie też ma 11 skuteczności ataku.
7. Walka kończy się remisem, gracz B, nie zabiera płaszcza i nie ma szans już złapać gracza A.

Pytanie Czy w tej sytuacji gracz A mógł od razu wykorzystać Lampe ? Podczas tej sytuacji przy stole rozpętała się burza, jedni twierdzili, że nie mógł wykorzystać tego losu w tej samej akcji tylko dopiero powinien korzystać z lampy po walce. Pozostali w tym ja twierdzili, że jednak mógł wykorzystać ponieważ na karcie Lampy ewidentnie jest napisane "...natychmiast umieść 3 żetony i przekaż graczowi po twojej lewej.", a więc gracz był pełnoprawnym posiadaczem lampy i mógł wykorzystać ją po swoim rzucie kością. Pytam, aby rozwiać wszelkie wątpliwości przy stole.

10. Pytanie dotyczące Alternatywnego zakończenia "Korona Ognia"
"Po odkryciu tej karty, umieść żeton spalonej ziemi na karcie swojego poszukiwacza. To Korona Ognia. Następnie każdy Poszukiwacz przebywający w krainie Wewnętrznej(zaczynając od gracza po twojej lewej o kontynuując zgodnie z ruchem wskazówek zegara) musi przenieść się na dowolny obszar w krainie Zewnętrznej lub środkowej, na którym nie ma żadnego Poszukiwacza...."

Sytuacja:
W Krainie wewnętrznej jest tylko jedne gracz (Gracz A) posiada on 1 życie i dociera do Korony władcy.
Na planszy są też Gracz B (2 życia) Gracz C (1 życie).
1. Gracz A dociera do Korony władcy i Okazuje się, że niejawnym zakończeniem jest Korona Ognia
2. Gracz A kładzie żeton na swojej Karcie postaci.
3. Następnie Gracz A Teleportuje się na dowolny obszar, więc wybiera obszar gracza B
4. Oddaje koronę graczowi B

Pytanie
a) Czy Gracz A przed wykonaniem teleportacji powinien stracić jeden punkt życia za noszenie korony na początku swojej tury, czy teleportacje traktujemy jak kontynuacje tury w której Gracz A wszedł na obszar Korony Władzy
b) czy Gracz A mógł w tym samym ruchu teleportować się na obszar gracza B i oddać mu Koronę Ognia ? Czy powinien czekać na swój rzut kostką i możliwość wkroczenia na obszar jakiegoś gracza ?
c) Czy Płaszcz Ifrytów chroni Poszukiwacza tak, że przed efektami korony Ognia ? Jestem w stanie sobie wyobrazić jak Poszukiwacz posiadający Płaszcz ifrytów zasłania się nim przed ogniem, ale jakoś średnio wyobrażam sobie jak Płaszcz miał by chronić przed poparzeniem czoła od Korony Ognia, no chyba, że ten Poszukiwacz nosił by Koronę ognia na kapturze(można i tak).

Z Góry dziękuje za odwiedź.
 
     
Mati98
[Usunięty]

Wysłany: Sob 02 Kwi, 2016   

1. Krwawy Kiścień(Magiczny Przedmiot)
Podczas walki rzucamy dwoma kośćmi i ich sumę dodajemy do Siły swojego Poszukiwacza.
2. Zakazana Księga(Magiczny Przedmiot)
Gracz A odejmuje 3 punkty życia bo posiada 3 Zaklęcia.
3. Król Kościotrupów(Wróg-nieumarły)
,,Podczas walki dodaje 1 do swojego rzutu ataku za każdy PUNKT trofeum który posiadasz."
Dodaje do rzutu ataku Króla kościotrupów 6 punktów za siłę + 4 punkty za moc czyli łącznie 10 czyli w tym momencie Król kościotrupów ma 13 siły + rzut kostką.
4. Brama Piekła(Zdarzenie)
Gracz który wyciągnął te zdarzenie losuje 3 karty, umieszcza je na obszarze na którym się znajduje, a następnie rozpatruje te 3 karty Proroka.
5.Jeździec Wojny(Wróg-Demon) oraz 6. Umarli Wstają z Grobów (Zdarzenie)
,,Czy umieszczone tutaj trofea traktujemy w dalszym ciągu jak trofea i gracz który w końcu pokona Jeźdźca Wojny, może sobie zabrać leżące tu trofea czy traktujemy te trofea jako ożywionych wrogów ?"
Też miałem ten problem. Uznaliśmy, że są to ,,ożywieni Wrogowie", ale nie jestem pewny na 100% :wink:
7.Układ Gwiazd(Zdarzenie)
Poszukiwacz który wylosował tę kartę przywołuje do siebie Proroka a następnie ,,Rzuć 1 kością i porównaj wynik z listą na arkuszu Proroka."
Rzut za Proroka dobywa się tylko wtedy gdy Poszukiwacz sam wejdzie na Obszar z Prorokiem, a nie gdy Prorok wkroczy na obszar Poszukiwacza.
8. Czy Alchemik w mieście/Przyjaciel lub zaklęciem Alchemia można zamienić przedmiot Przeklęty w złoto ?
Tak - nie ma żadnych przeciwwskazań, np: mając 8 Przedmiotów w tym 1 Przeklęty możesz zamienić tylko ten 1 Przeklęty. :smile:
9. Magiczna Lampa(Magiczny Przedmiot)
,,Podczas tej sytuacji przy stole rozpętała się burza, jedni twierdzili, że nie mógł wykorzystać tego losu w tej samej akcji tylko dopiero powinien korzystać z lampy po walce."
,,1. Gracz B wykonuje rzut, ale nie wszedł by na pole Gracza A więc, zużywa ostatni los z lampy. 2. Przekazuje Lampe graczowi A z 3 losami. "
,,Jeśli na tej karcie nie ma już żadnych żetonów Losu, NATYCHMIAST umieść na niej 3 nowe żetony i przekaż Magiczną lampę graczowi po twojej lewej."
Gracz B przekazał Lampę przed walką (a nawet przed ruchem), a więc nie jest to ,,ta sama akcja". :razz:
W powyższej sytuacji A może użyć Lampy. Jeżeli do ,,wymiany Lampy" doszło by w trakcie walki, to raczej też może z niej skorzystać.
10. Pytanie dotyczące Alternatywnego zakończenia "Korona Ognia"
,,Korony władcy" - Korony WŁADZY :razz:
,,musi przenieść się na dowolny obszar w krainie Zewnętrznej lub środkowej, na którym NIE MA żadnego Poszukiwacza...."
,,3. Następnie Gracz A Teleportuje się na dowolny obszar, więc wybiera obszar gracza B " :razz:
,,a) Czy Gracz A przed wykonaniem teleportacji powinien stracić jeden punkt życia za noszenie korony na początku swojej tury, czy teleportacje traktujemy jak kontynuacje tury w której Gracz A wszedł na obszar Korony Władzy"
Wydaje mi się, że są to normalne tury - teleportacja+rozpatrzenie obszaru.
,,b) czy Gracz A mógł w tym samym ruchu teleportować się na obszar gracza B i oddać mu Koronę Ognia ? Czy powinien czekać na swój rzut kostką i możliwość wkroczenia na obszar jakiegoś gracza ? "
Nie może teleportować się na obszar z innym graczem - musi poczekać, aż w inny sposób znajdzie się na obszarze gracza B.
,,c) Czy Płaszcz Ifrytów chroni Poszukiwacza tak, że przed efektami korony Ognia ? Jestem w stanie sobie wyobrazić jak Poszukiwacz posiadający Płaszcz ifrytów zasłania się nim przed ogniem, ale jakoś średnio wyobrażam sobie jak Płaszcz miał by chronić przed poparzeniem czoła od Korony Ognia, no chyba, że ten Poszukiwacz nosił by Koronę ognia na kapturze(można i tak). "
:shock: :shock: :shock: Płaszcz Ifrytów chroni tylko przed żetonami Spalonej Ziemi.
,,Z Góry dziękuje za odwiedź."
Odwiedziłem, przeczytałem, odpowiedziałem.
Pozdrawiam z Podziemi. :wink:
 
     
Bludgeon
[Usunięty]

Wysłany: Nie 03 Kwi, 2016   

2. Zakazana Księga(Magiczny Przedmiot)
Gracz A odejmuje 3 punkty życia bo posiada 3 Zaklęcia.


Nie. Wartość początkowa (ta wydrukowana na karcie) zmienia sie o 3 w dół. Gracz nie traci żadnych żyć ani punktów losu w tym momencie. Jeśli gracz miał wcześniej początkową wartość życia 4 i miał 4 życia (stożki), to w tej chwili ma początkową wartość 1 i 4 życia (stożki).

5.Jeździec Wojny(Wróg-Demon) oraz 6. Umarli Wstają z Grobów (Zdarzenie)
,,Czy umieszczone tutaj trofea traktujemy w dalszym ciągu jak trofea i gracz który w końcu pokona Jeźdźca Wojny, może sobie zabrać leżące tu trofea czy traktujemy te trofea jako ożywionych wrogów ?"
Też miałem ten problem. Uznaliśmy, że są to ,,ożywieni Wrogowie", ale nie jestem pewny na 100% :wink:


Wszystkie trofea które trafią na planszę a nie są częścią innej karty stają się z powrotem wrogami.
 
     
Mati98
[Usunięty]

Wysłany: Nie 03 Kwi, 2016   

Bludgeon napisał/a:
2. Zakazana Księga(Magiczny Przedmiot)
Gracz A odejmuje 3 punkty życia bo posiada 3 Zaklęcia.

Nie. Wartość początkowa (ta wydrukowana na karcie) zmienia sie o 3 w dół. Gracz nie traci żadnych żyć ani punktów losu w tym momencie. Jeśli gracz miał wcześniej początkową wartość życia 4 i miał 4 życia (stożki), to w tej chwili ma początkową wartość 1 i 4 życia (stożki).

Dokładnie o to mi chodziło, tylko zbyt dokładnie lub niedokładnie zacytowałem wypowiedź dwilu. :wink: Były dostępne dwie opcje:
,,a) odejmuje 3 punkty życia bo posiada 3 zaklęcia
b) nic nie odejmuje bo efekt odjęcia punktów życia był jednorazowy w momencie wyciągnięcia Księgi."
Chodziło mi o to, że nie jest to ,,jednorazowy efekt", więc wybrałem a). Wcześniej możemy przeczytać:
,, 3. Gracz nie odejmuje żadnego punktu życia od początkowej wartości bo nie ma żadnego zaklęcia, a tura się kończy. "
Więc chodziło mi o ,,Gracz A odejmuje 3 punkty życia (od początkowej wartości) bo posiada 3 Zaklęcia". :wink:
 
     
slimik79
[Usunięty]

Wysłany: Pon 04 Kwi, 2016   

Jedno pytanie z związane z dodatkiem Zwiastun.

Bestia Siła/Moc 18 - Czy po pokonaniu bestii i zapłacenia życiem poszukiwacz jest przenoszony na obszar KW? Jeśli tak to czy jest potrzebny talizman czy w tym przypadku już nie?
 
     
Nemomon
[Usunięty]

Wysłany: Pon 04 Kwi, 2016   

slimik79 napisał/a:
Jedno pytanie z związane z dodatkiem Zwiastun.

Bestia Siła/Moc 18 - Czy po pokonaniu bestii i zapłacenia życiem poszukiwacz jest przenoszony na obszar KW? Jeśli tak to czy jest potrzebny talizman czy w tym przypadku już nie?


Nie jest przenoszony na KW.
 
     
slimik79
[Usunięty]

Wysłany: Wto 05 Kwi, 2016   

Jeszcze jedno pytanie dotyczące poszukiwacza Czarownica - zgodnie z tym co jest w oficjalnym FAQ nie mogę omamić poszukiwacz, a później z nim walczyć ani odwrotnie, ale czy jest możliwość zabrania przyjaciela a następnie próba omamienia poszukiwacza bądź ataku celem dodatkowej korzyści? Czy pozostaje tylko do wyboru albo omamienie albo atak albo zabranie przyjaciela?

I kolejne - bo nie mogę znaleźć jak powinno być prawidłowo. Ginę w kapliczce bo jestem złym poszukiwaczem a mam ostatni stożek życia - zostawiam całość i czy kolejny zły poszukiwacz który tu trafi najpierw traci życie czy najpierw zabiera wszystko a później traci życie.

Analogiczne pytanie dotyczące wioski, miasta gospody lub cmentarza czy najpierw zabieramy się za kartki czy za polecenie obszaru
 
     
Bludgeon
[Usunięty]

Wysłany: Wto 05 Kwi, 2016   

slimik79 napisał/a:
I kolejne - bo nie mogę znaleźć jak powinno być prawidłowo. Ginę w kapliczce bo jestem złym poszukiwaczem a mam ostatni stożek życia - zostawiam całość i czy kolejny zły poszukiwacz który tu trafi najpierw traci życie czy najpierw zabiera wszystko a później traci życie.

Analogiczne pytanie dotyczące wioski, miasta gospody lub cmentarza czy najpierw zabieramy się za kartki czy za polecenie obszaru
Na obszarach które nie są "ciągnij karty" obszarami najpierw rozpatruje się karty a potem obszar.

Na obszarach które są "ciągnij karty" obszarami najpierw rozpatruje się obszar a potem karty.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.39 sekundy. Zapytań do SQL: 13