|
galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
|
Dodatki nieoficjalne zrobione przez fanów |
Autor |
Wiadomość |
poooq [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 10 Cze, 2009
|
|
|
Wielki PrzeDFieczny wziął wchłonął te osiem stron. Druga wrzutka to właśnie one. Dopatrzyłem się też błędu w rewersach kart przedmiotów unikatowych, jak będę miał chwilkę to poprawię. Dlatego, jak ktoś jeszcze coś wypatrzy, to będę wdzięczny za cynk. |
|
|
|
|
poooq [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 06 Sie, 2009
|
|
|
Na stronie Manufaktury udostępniliśmy 8 (!) oryginalnych, autorskich dodatków do AH namierzonych na forum FFG i BGG. Są to: Rising Threat, Rise Of The Servitors, Antarctic Expedition, Living Arkham, Dark Dreams of Dagon, At the Mountains of Madness, The Haunted House i Lost in the Woods.
Po zarejestrowaniu, każdemu badaczowi objawi się ukryty obszar zwany Sekretami Loży Srebrnego Świtu skąd owe perełki można pobrać.
Smacznego. |
|
|
|
|
poooq [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 24 Sie, 2009
|
|
|
Najnowszy projekt Manufaktury:
Szczegóły tutaj. |
|
|
|
|
duchU [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 24 Sie, 2009
|
|
|
poooq napisał/a: | Najnowszy projekt Manufaktury:
[ ... ]
Szczegóły tutaj. |
Od strony fabularnej czy graficznej wygląda to fajnie, ale moim skromnym zdaniem jest niepraktyczne.
Lepiej iść sobie do Kościoła po Błogosławieństwo, które jest tańsze, nie daje negatywnych efektów i nie wymaga karty członkowskiej. Oczywiście ktoś inny może nam je załatwić, a my w tym czasie strzelimy sobie tatuaż, jednak wydaje mi się, że dużo lepszym rozwiązaniem byłoby odwiedzenie Antykwariatu albo Sklepu. Mniejsze koszta i dostaniemy przedmiot, który da nam jakiś bonus i żadnych kar. Ogólnie z tatuażem wychodzimy mniej więcej na zero, jeśli idzie o korzyści, a jego cena jest dosyć kosmiczna. Do tego wszystkiego dochodzi jeszcze fakt, że nie ma za wiele czasu na zwiedzenie połowy (czy nawet większej liczby) lokacji, które chcielibyśmy odwiedzić podczas gry. Albo to albo coś mi w tym wszystkim umyka |
|
|
|
|
poooq [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 24 Sie, 2009
|
|
|
Fakt, Błogosławieństwo jest bezcenne i o wiele bardziej praktyczne niż tatuaż, ale zwykle w dość krytycznych momentach potrafi się skończyć... Z założenia wszystkie komplikacje związane ze zdobyciem i aktywacją tatuażu, mają pogłębić kooperację, ciężko jest iść do sklepiku, trafić szkic tatuażu, później dostać się do loży i zapłacić za niego z własnej kieszeni, ale kiedy jeden badacz trafi szkic, inny może wspomóc finansowo a trzeci ma członkostwo, sprawa wygląda inaczej. Do tego tatuaże mają uatrakcyjnić opcję członkowską Loży Srebrnego Świtu i wspomóc graczy którzy za nic nie rzucą żadnego zaklęcia, a np. z kart spotkań mogą wylosować sobie w nagrodę jakiś zwój. |
|
|
|
|
duchU [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 24 Sie, 2009
|
|
|
poooq napisał/a: | Fakt, Błogosławieństwo jest bezcenne i o wiele bardziej praktyczne niż tatuaż, ale zwykle w dość krytycznych momentach potrafi się skończyć... Z założenia wszystkie komplikacje związane ze zdobyciem i aktywacją tatuażu, mają pogłębić kooperację, ciężko jest iść do sklepiku, trafić szkic tatuażu, później dostać się do loży i zapłacić za niego z własnej kieszeni, ale kiedy jeden badacz trafi szkic, inny może wspomóc finansowo a trzeci ma członkostwo, sprawa wygląda inaczej. Do tego tatuaże mają uatrakcyjnić opcję członkowską Loży Srebrnego Świtu i wspomóc graczy którzy za nic nie rzucą żadnego zaklęcia, a np. z kart spotkań mogą wylosować sobie w nagrodę jakiś zwój. |
IMHO są za słabe, żeby aż tylu graczy do tego angażować. Jak dla mnie, powinny dawać jeszcze +1 do danego skilla. Albo nie posiadać skutków ubocznych. W innym wypadku są niewarte środków i czasu, jakie trzeba na nie poświęcić. Ale najlepiej jakby jeszcze ktoś się wypowiedział, co o nich myśli - a dokładnie o ich stronie praktycznej. |
|
|
|
|
poooq [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 03 Wrz, 2009
|
|
|
Poprawione tatuaże:
|
|
|
|
|
poooq [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 11 Wrz, 2009
|
|
|
Na Manufakturze opracowujemy nowe karty, dodające zasadę po zebraniu odpowiednich przedmiotów. Oto dwa przykładowe próbne sety:
Szczegóły tutaj. |
|
|
|
|
buras [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 03 Gru, 2009
|
|
|
te linki nie dzialają czy może ktoś mi podesłać ?? albo już gotowego pdf.?? |
|
|
|
|
8janek8 [Usunięty]
|
|
|
|
|
buras [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 04 Gru, 2009
|
|
|
Vielen Dank |
|
|
|
|
poooq [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 17 Gru, 2009
|
|
|
Dzięki Manufakturze, chłopaki z Gangu wracają do miasta, tym razem w postaci Guardiana:
oraz specjalny Gang Token:
|
|
|
|
|
zvish [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 17 Paź, 2012 Duch Szaleństwa- Herold
|
|
|
W oczekiwaniu na polskie wydanie Innsmouth- dla zabicia czasu oto mój autorski herold do przetestowania owocnych rzutów na Wole
|
|
|
|
|
beern [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 15 Sty, 2013 Prośba o odświeżenie linku
|
|
|
buras napisał/a: |
Vielen Dank |
Witam,
Mam ogromną prośbę o odświeżenie linku lub informację gdzie mogę pobrać skróconą instrukcję + pomocną kartę gry.
W końcu po kilku latach może zagram w tę grę
Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc |
|
|
|
|
espanoles [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 29 Sty, 2013
|
|
|
witam mam takie pytanie odnośnie tych tatuaży.Czy aktywacja sama w sobie to tylko zrobienie tatuażu i nic sie nie dzieje?Jak to jest dokładnie z tym dzikim sukcesem bo dla mnie to nie jest takie dobre skoro jak zamienie 5 i 6 na sukces podwójny np.3 to jest spore ryzyko a na dokładke mam minus w postaci zmniejszenia na stałe tej drugiej umiejętności.Chyba że ten dziki sukces jest plus normalny sukces to bym zrozumiał tez trud związany z całą procedurą zdobycia tego tatuażu i jego aktywacji. |
|
|
|
|
|
|