galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nieoficjalny FAQ do TMIM - zbieranie pytań
Autor Wiadomość
8janek8
Grupa Wsparcia


Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 594
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 09 Lut, 2010   

Kod:
Jak roztrzygać walkę, kiedy natrafiam na dwóch lub więcej wrogów, w tym jednego nakazującego walczyć inaczej niż zwykle? Np. Natrafiam na smoka (S7) i Trapera (S2), któremu można się albo wymknąć rzucając 2k przeciwko mocy, albo walczyć bez kostki za siebie. Wg. instrukcji powinienem zsumować siłę wrogów, tylko co z tą instrukcją w karcie Trapera?


P: Czy Poszukiwacz, walczący z Goblińskim łowcą oraz Traperem (lub Goblińskim snajperem) naraz, rzuca kością za swój rzut ataku?
O: Nie. Efekt Trapera (lub Goblińskiego snajpera) ma pierwszeństwo nad efektem Goblińskiego łowcy.



Kod:
Tratwa jest kartą przedmiotu. Zatem jeśli Poszukiwacz ma w ekwipunku 4 przedmioty (w tym topór) i decyduje się przepłynąć Rwącą rzekę - czy musi odrzucić jeden z nich, żeby wziąć Tratwę? Co więcej, czy tratwę będącą w ekwipunku można innemu poszukiwaczowi zabrać czarem zawładnięcie? Wg, zasady ograniczonych zasobów wynikałoby także, że jeśli jeden z graczy zbuduje tratwę, nikt inny nie może tego zrobić dopóki ten nie przepłynie rzeki, zgadza się?


Tak. Tratwa wlicza się do limitu posiadanych przedmiotów. Różni się tym, że nie można jej nosić. Można na niej użyć zaklęcia Zawładnięcie. Aby wybudować tratwę musi ona być dostępna w talii ekwipunku.
 
 
wookash966

Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 87
Skąd: MMz
Wysłany: Czw 18 Lut, 2010   

Cytat:
Q: (TD) Trafiłem na pole gdzie muszę losować 2 karty. Wylosowałem dwóch takich samych wrogów - Żuk-Zabójca. Walkę przegrałem. Pytanie brzmi jak dostosować się do kart/y. Czy w takim przypadku tracę jednego przyjaciela czy dwóch? Ile żyć powinienem ewentualnie stracić?
_________________
x´¨)
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´
Obawiam się dnia kiedy technologia pokona człowieczeństwo. Świat będzie się składał z generacji idiotów.
 
 
Nemomon 
Grupa Wsparcia
Talisman~


Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 1449
Skąd: W-wa
Wysłany: Czw 18 Lut, 2010   

Cytat:
Q: (TD) Trafiłem na pole gdzie muszę losować 2 karty. Wylosowałem dwóch takich samych wrogów - Żuk-Zabójca. Walkę przegrałem. Pytanie brzmi jak dostosować się do kart/y. Czy w takim przypadku tracę jednego przyjaciela czy dwóch? Ile żyć powinienem ewentualnie stracić?

A: Tracisz 1 punkt Życia oraz 2 Przyjaciół. Jeżeli nie masz wystarczającej liczby Przyjaciół, to za każdego brakującego tracisz 1 punkt Życia, czyli maksymalnie podczas tej walki możesz stracić 3 punkty Życia (jeżeli przegrałeś nie mając ani jednego Przyjaciela).
_________________
GameKeeper - Polskie forum poświęcone Magii i Miecz i Relic.
 
 
maxus32

Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 62
Wysłany: Pią 19 Lut, 2010   

Kolejny raz pozwole sobie zadać pytanie dotyczące oficjalnego FAQ PL. Panowie "architekci FAQ-a". Czy będzie można wreszcie skorzystać z waszej pracy, czy niestety jeszcze trzeba będzie czekać. Jak zawsze ciśnie się pytanie - jak długo ?

pozdrawiam
 
 
Nemomon 
Grupa Wsparcia
Talisman~


Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 1449
Skąd: W-wa
Wysłany: Pią 19 Lut, 2010   

Przepraszamy, ale teraz pracujemy nad innymi projektami Galakty. Jak wcześniej mówiłem, FAQ jest dosyć ważną sprawą dla nas i zapewniam Ciebie, że nie zapomnieliśmy o nim, a oprócz Was są i inne osoby, które nie dają nam o nim zapomnieć, nawet gdybyśmy chcieli, niestety jednak, pracujemy nad nim jedynie w wolnych chwilach, a tych wolnych chwil, jak możesz się domyślać z kilku tematów w dziale Plany wydawnicze, mamy bardzo niewiele, a czasami nie mamy ich wcale. Przepraszamy za wynikłe trudności oraz za "zmuszanie" Was do używania tego tymczasowego tematu, ale jestem pewien, że prędzej czy później, raczej prędzej, FAQ się pojawi.
_________________
GameKeeper - Polskie forum poświęcone Magii i Miecz i Relic.
 
 
revix

Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 26
Wysłany: Wto 23 Lut, 2010   

Ile sztuk złota dostaja gracze rozpoczynajac gre? Nie moge tego nigdzie znaleźć :cry:
 
 
8janek8
Grupa Wsparcia


Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 594
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 23 Lut, 2010   

1
 
 
Filut

Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 4
Wysłany: Wto 23 Lut, 2010   

Witam mam pytanie odnosnie ghoula czy po wygranej walce z istota walczaca moca moge ja wskrzesic i bedzie dodawala swoja moc do mojej czy dotyczy to tylko Sily? (jest chyba tez podobny czar ale nie jestem pewnie tez mowi ze oczarowana istota doda sile do nastepnej walki a co jesli walczy ona moca)?
 
 
 
8janek8
Grupa Wsparcia


Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 594
Skąd: Kraków
Wysłany: Sro 24 Lut, 2010   

Nemomon napisał/a:

Witamy Ciebie,

możesz wskrzesić każdą kartę Wroga, który walczy na Siłę, czyli Smoka, Potwora czy Zwierzęcia. Nie możesz użyć tej zdolności przeciwko Wrogom, którzy walczą na Moc.
 
 
Filut

Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 4
Wysłany: Sro 24 Lut, 2010   

dzieki bardzo za odpowiedz
 
 
 
revix

Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 26
Wysłany: Czw 25 Lut, 2010   

Czy zdolność wróżki powala jej poznać zaklęcia, które są w posiadaniu dżina [przyjaciel] ?
 
 
8janek8
Grupa Wsparcia


Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 594
Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 25 Lut, 2010   

NIe. (będzie to w FAQu)
 
 
Keyblack

Dołączył: 08 Mar 2010
Posty: 1
Wysłany: Wto 09 Mar, 2010   

Na wstępie witam wszystkich bardzo serdecznie :)

Oto kilka pytań ode mnie:

1. Zabójca używa specjalnej zdolności zasztyletowanie na wojowniku.

A)Czy po nieudanej próbie wojownik może zabrać zabójcy jakiś przedmiot czy tylko pkt życia?

B) Po udanej próbie zasztyletowania przez zabójce, wojownik może rzucić kością za pancerz czy od razu musi oddać pkt życia?

2. Po udanej próbie zasztyletowania istoty zabójca może zabrać kartę jako trofeum czy musi ją odrzucić na stos kart odrzuconych?

3. Elf po trafieniu na obszar puszczy może przenosić się dowolnie na inne obszary puszczy w każdej turze, przez X ilość tur bez konieczności rzucania kością?

4. Ghoul może wskrzeszać pokonanych wrogów i zatrzymywać ich karty jako przyjaciół. Musi określić to od razu po wygranej walce czy może zrobić to w dowolnym momencie?
 
 
8janek8
Grupa Wsparcia


Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 594
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 09 Mar, 2010   

Traktuj sztyletowanie jak walkę z wyjątkami podanymi na karcie.
Pamiętaj, że sztyletowanie nie dotyczy walki psychicznej.
Ad. 1A) Może zabrać przedmiot.
Ad. 1B) Może używać pancerza.
Ad. 2) Może zabrać trofeum (o ile jest to Wróg).
Ad. 3) Może przenosić się na inne obszary Puszczy w Krainie Zewnętrznej. Nie może pozostać na tym samym obszarze Puszczy w następnej turze.
Ad. 4) Musi dokonać wyboru od razu.
 
 
Hippie

Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 7
Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 10 Kwi, 2010   

Cytat:
Q: Czy można się wymknąć przed czarem "Dotyk Smierci" uzywając niewidzialności?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.1 sekundy. Zapytań do SQL: 12