galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nieoficjalny FAQ do TMIM - zbieranie pytań
Autor Wiadomość
8janek8
Grupa Wsparcia


Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 594
Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 10 Kwi, 2010   

Nie można wymykać się Zaklęciom (instrukcja str. 15).
 
 
faj3r

Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 41
Wysłany: Pią 07 Maj, 2010   

Cytat:
Q: Zabójca ma możliwośc zasztyletowywania Poszukiwaczy oraz Istot.. Jak zasztyletuje poszukiwacza, musi go zmusić do utraty życia - nie może zabrać w zamian przedmiotu lub złota. Czy jak zasztyletuje Istotę, to może zabrać jej kartę jako Trofeum?
 
 
8janek8
Grupa Wsparcia


Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 594
Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 07 Maj, 2010   

Może (tylko Wrogów rzecz jasna). Gdyby nie mógł to z potężnej postaci stałby się jedynie słabym skrytobójcom (czego co niektórzy by chcieli ;) .
 
 
faj3r

Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 41
Wysłany: Pią 07 Maj, 2010   

ok. dzięki :)

Cytat:
Q: Zabójca ma możliwośc zasztyletowywania Poszukiwaczy oraz Istot. Na karcie ma napisane, że może zasztyletowywać tylko kiedy sam atakuje. Czy może próbować zasztyletować Istotę którą wyciągnie na karcie przygody? Taka istota chyba atakuje go, a nie on ją.
 
 
8janek8
Grupa Wsparcia


Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 594
Skąd: Kraków
Wysłany: Sob 08 Maj, 2010   

(Nie)stety w TMiM nie ma rozróżnienia na atakowany/atakujący. Było na ten temat wiele postów. Poszukaj.
 
 
Maddas

Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 40
Skąd: Elbląg
Wysłany: Sob 08 Maj, 2010   

Witam!
Mam pytanie, jak zinterpretować działanie czaru "Rozproszenie magii".
Chodzi mi o sytuację, kiedy jeden z graczy jest na Koronie Władzy i rzucił skutecznie czar Rozkaz.
Czar działa na wszystkich graczy jednocześnie, ale jeden z nich rzuca zaklęcie "Rozproszenie magii".
Czy w tym przypadku "Rozproszenie magii" powoduje, że gracz je rzucający nie odnosi skutków czaru "Rozkaz", czy "Rozkaz" nie działa na żadnego z graczy?

Pozdrawiam
 
 
8janek8
Grupa Wsparcia


Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 594
Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 09 Maj, 2010   

Działanie Zaklęcia Rozkazu zostaje anulowane.
 
 
Gryf


Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 8
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: Sro 14 Lip, 2010   

Mam pytanie odnosnie plug-inu.
Jak wydrukować kilka kart na jednej kartce, bo zawsze jak drukuje to musze wydrukowac jedna na jednej kartce i nie moge znalezc gdzie mozna drukowac kilka kart naraz.
 
 
Nemomon 
Grupa Wsparcia
Talisman~


Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 1449
Skąd: W-wa
Wysłany: Sro 14 Lip, 2010   

Prosiłbym o zadawanie pytań w temacie dla niego odpowiednim. To nie jest temat o plug-inach.
_________________
GameKeeper - Polskie forum poświęcone Magii i Miecz i Relic.
 
 
danio1118

Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 4
Wysłany: Pon 15 Lis, 2010   

1) Jezeli postac majaca zdolnosc lub przedmiot dajacy jej zawsze jedno zaklecie stoi na polu korony wladzy, moze dobierac zaklecia, czy zaklecie rozkacu jest jej zaklekciem??

2) Czy zaklecie rozproszenia magii dziala na kazdy czar, nawet ten zucony na kogos innego, czy tylko na ten zucony na nas - mam tu na mysli sytuacje kiedy ktos kto musi miec zawsze 1 zaklecie, odrazu pozbywa sie wszystkich pokolei aby dostac szybko jakies potezne jak zaklecie rozkazu ktore moze przeciwnika zamienic w zabe, pozbawic mocy, lub sily. Gdyby nie, to byla by to mozliwosc nieco przystopowania takiego gracza, bo w przeciwnym razie strasznie ciezko z kims takim konkurowac.

3) Czy jezeli zostawiamy na polu duzo przedmiotow w wyniku np zamienienia sie w zabe, to ktos trafiajac na to pole moze zabrac wszystkie te przedmioty, czy po jednym za kazdym razem jak tam trafi?? Czy zalezy to od tego ile kart losuje sie na polu?? (nie na wszystkich polach losuje sie karte). I czy to samo dotyczy zlota??

4) Co decyduje o tym ktora droga w krainie wewnetrznej zmierza sie do korony wladzy?? Pozwole sobie zauwazyc ze jedna z drog moim zdaniem jest duuuuzo latwiejsza.
 
     
dizzit

Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 35
Wysłany: Wto 16 Lis, 2010   

1. Kwestia umowna - my gramy że można bo może dojść do sytuacji że trzeba sie trzaskać na samym szczycie o to kto bedzie mógł ciskać zaklęciem rozkazu i wtedy dobrym zaskoczeniem dla wojownika może być jakis czar co go w żabke zamieni albo coś :) . Pozatym gramy tak że w danej rundzie poszukwacz może puścić tylko 1 czar - łącznie z zaklęciem rozkazu (bo za łatwo jest jak ktoś ciska bez opamiętania i czeka az mu jakis dobry na ręke przyjdzie).
2. Odpowiedź w pierwszym - proponuje wprowadzić ograniczenie rzucania 1 czaru na runde
3. Kto stanie ten zbier wszystko - dlatego należy unikać wiedźmy i innych tego typu miejsc bez conajmnie żetonow losu
4. Jak dla mnie to poprostu sumaryczna ilość punktów sily i mocy +ewentualne krasnale i inne głupoty na to żeby przebrnąc przez kopalnie albo krypte latwiej. Co do łatwości jedej drogi na drugą nie wiem i tak jak sie jest napakowanym to kwestia przejscia po kolei - różnica to gra ze śmiercią i wieża wampira - w jedenm można siedzieć i tracić punkty zycia do usranej smierci albo przejść bez bolesnie a w ddrugim wiadomo że sie coś straci. Ale rożnicy raczej nie widze :)


Z kolei ja mam pytanie moze ktoś ma bardziej przetestowane. Oba przypadki dodtycza magicznej kieszeni lub sakwy. Jak sie trzeba zachować przy zamianie w żabke a jak przy tym jak trafimy na zdarzenie tego wiaterku co nam wywiewa przedmioty.
 
     
Tomasz83

Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 13
Wysłany: Sob 04 Lut, 2012   

Co sie dzieje jezeli jeszcze nie ma mianowanego króla smoków a ja wylosuje smoczy gniew? Taka sytuacja moze sie zdarzyc na poczatku rozgrywki
 
     
Tomasz83

Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 13
Wysłany: Pon 06 Lut, 2012   

Czy na graczy przebywajacych w krainie wewnetrznej dzialaja czary?np ktos z graczy ma czar zawładniecie i chce zabrac graczowi w wewnetrznej krainie talisman co wtedy?
 
     
Tomasz83

Dołączył: 04 Lut 2012
Posty: 13
Wysłany: Pon 06 Lut, 2012   

1.Czy po wylosowaniu karty jezioro zycia gracz ktory ja wylosował moze zabrac 1 pkt z niej od razu?
2.Czy postac majaca zdolnosc "za kazdym razem kiedy spotykasz smoka mozesz złozyc ofiare zamiast go atakowac" moze jej uzyc po wylosowaniu karty czy musi spotkac smoka podczas swojego ruchu po planszy?
 
     
ragi 

Wiek: 46
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 111
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 18 Lut, 2012   

1. Czy można się pozbyć "Klątwy Wiedźmy" (nie można mieć innych przyjaciół poza nią, a pozbyć się jej można odwiedzając "Wiejskiego Mistyka") nad "Przepaścią" rzucając za nią z nadzieją, że się jej nie uda i spadnie?
2. Czy jeżeli karta przenosi kogoś na inne pole to czy trzeba od razu wykonać polecenie z docelowego miejsca czy już nie?
3. Czy grając z rozszerzeniem "Smoki"wchodząc na pole na którym leżą:
- (a) jakaś karta wyciągnięta w ramach odbycia zwykłego spotkania,
- (b) smocza łuska (powiedzmy czerwona)
- (c) karta która pozostała na polu podczas próby odbycia spotkania a talii smoków (niekoniecznie smok)

Gdy Czerwony Smok nie rządzi:
- i próbujemy odbyć standardowe spotkanie to jak rozumiem wykonujemy tylko polecenia karty (a)
- i próbujemy wykonać czerwoną łuskę ciągnąc nową kartę z talii czerwonych smoków? Czy już nie musimy bo leży tam jakaś karta z talii czerwonej (c) i tylko ją wykonujemy? Czy może ciągniemy kolejną czerwoną kartę pomimo tego, ze jakaś już tam jest?

I co się dzieje jeśli pozostała karta po czerwonym smoku (został zabity i czerwona łuska została zabrana ale nie karta z czerwonej talii), a wpadła inna łuska (np. zółta). Czyli mamy czerwoną kartę i żółtą łuskę. A może taka sytuacja nie powinna wystąpić?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.12 sekundy. Zapytań do SQL: 12