galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Żeglarze + Rycerze
Autor Wiadomość
chlebak
[Usunięty]

Wysłany: Sob 15 Sie, 2009   Żeglarze + Rycerze

Witam, czy faktycznie przy połączeniu tych dwóch dodatków grywalne są ledwie 2 scenariusze jak to opisano w instrukcji do Rycerzy? Jakie są Wasze wrażenia z gry z obydwoma dodatkami?

pzdr doc chleb
 
 
Grzegorz
[Usunięty]

Wysłany: Nie 16 Sie, 2009   

Grywalne z Rycerzami sa scenariusze:

==BARDZO DOBRZE GRYWALNE==
1 Nowe Lady
2 Cztery Wyspy
4 Przez Pustynie
9 Nowy Swiat

==WYSTARCZAJACO DOBRZE==
3 Wyspa Mgiel
5 Zapomniany Ród

==TEORETYCZNIE MOZLIWE==
6 Tkaniny dla Catanu

==NIE MOZLIWE/NIE RADZE==
7 Wyspy Piratów
8 Cuda Catanu
 
 
Radziol88
[Usunięty]

Wysłany: Sob 20 Lut, 2010   

Nie miałem jeszcze okazji pograć, więc nie wiem jak jest w praktyce.
Mam pytanie dlaczego uważasz Cuda Catanu za niegrywalne? Rozumiem, że mamy wtedy masę wydatków (wszystkie z Rycerzy + cuda), ale to się chyba da pogodzić (nie zaczynać od razu lecieć z cudami)?
 
 
Grzegorz
[Usunięty]

Wysłany: Pią 23 Lip, 2010   

Nie radze ze wzgledu na warunki zwyciestwa: wygrywa, kto jako pierwszy zakonczy swój cud. Nie bardzo harmonuje to z rycerzami, które naturalnie troche wolno sie rozwijaja. Gra prawdopodobnie zakonczy sie wczesniej niz elementy rycerzy zaczna sie dobrze rozwijac. Cuda i rycerze troche sobie przecza.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 13