galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Inwazja - Zestaw Podstawowy
Autor Wiadomość
blazius

Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 98
Wysłany: Nie 29 Sty, 2012   

Nie przyjmuje bo nie bierze udziału w walce. Przy Twoim ataku tak jakby Elity nie było na stole, chociaż możesz ja przesunąć akcją Wilhelma bo jest w broniącej się strefie.

Edit: Wilhelma możesz nie mieć bo jest z BP "Upadek Karaz Grimaz"
 
     
cfani4k

Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 2
Wysłany: Nie 05 Lut, 2012   Karty neutralne

Witam.

Dopiero co zakupiłem grę i mam na wstępie dwa pytania. W instrukcji jest mowa o 24 kartach neutralnych, a u siebie znalazłem tylko 21, to jakiś błąd czy trafiła mi się jakaś felerna wersja? Drugie moje pytanie dotyczy wytrzymałości stref w stolicy, nigdzie w instrukcji nie mogę znaleźć o tym informacji, natomiast w necie przeczytałem, że każda ze stref ma ich 8.

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.
 
     
Ravandil 
OT- Inwazja


Wiek: 37
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 343
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Nie 05 Lut, 2012   

Raczej wszystko gra, pamiętam że tam faktycznie ciężko się było doliczyć i coś nie do końca grało. Tutaj możesz sprawdzić wszystkie karty z core setu i porównać czy masz wszystkie:
http://war.dbler.com/

Co do wytrzymałości stref, to na bank jest w instrukcji, jak czytałem swoją to było :)
 
     
cfani4k

Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 2
Wysłany: Pon 06 Lut, 2012   

Ravandil napisał/a:
Raczej wszystko gra, pamiętam że tam faktycznie ciężko się było doliczyć i coś nie do końca grało. Tutaj możesz sprawdzić wszystkie karty z core setu i porównać czy masz wszystkie:
http://war.dbler.com/

Co do wytrzymałości stref, to na bank jest w instrukcji, jak czytałem swoją to było :)


Hej.
Dzięki za odpowiedź, faktycznie kart jest więcej (link się przydał), tylko w instrukcji jakoś nie do końca wyjaśnili. Wytrzymałość stref również podana, pomogło czytanie na spokojnie. Pierwsza sesja rozegrana, gra jest świetna :) . Pozdrawiam.
 
     
Asavar 
The Seeker

Wiek: 36
Dołączył: 06 Lut 2012
Posty: 3
Skąd: W-wa
Wysłany: Pon 06 Lut, 2012   

Cześć wszystkim :)

Pytanie odnośnie umiejętności jednostki:

http://war.dbler.com/?vie...=&pTs=0&whaaag=

Hipotetyczna sytuacja: Przeciwnik w walce przydziela tej jednostce 2 punkty obrażeń by ją zniszczyć. Ja przed fazą rozliczenia obrażeń, za 1 pkt zasobu cofam Talabheimczyków na rękę. Czy wtedy obrażenia przeciwnika automatycznie transferują się na moją stolicę z cofnietej jednostki (zakładam, że nie ma innych obrońców) czy obrażenia przepadają?

Dzięki i pozdrawiam,

Asavar
 
     
Ravandil 
OT- Inwazja


Wiek: 37
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 343
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pon 06 Lut, 2012   

Obrażenia przepadają, tak jak napisałeś musisz manewr wykonać po przydzieleniu - przed zadaniem.
 
     
Lukay 
plugawy

Dołączył: 11 Sty 2013
Posty: 4
Skąd: Świecie
Wysłany: Wto 15 Sty, 2013   

Witam, mam parę pytań:

1. Mam w strefie http://www.krysztalyczasu...96podstawka.jpg i http://deckbox.org/system.../cards/9-12.jpg to czy w wyniku wymuszenia meteorytu gdy spacze Gora to będe mógł położyć następną jednostkę taniej?

2. Czy w przypadku jak mam dwa ryczące gory i je spaczę to czy następna jednostka wejdzie tańsza o 2?

3. Gdy w grze jest Krwiopijec to żadne obrażenia nie mogą byc anulowane, więc http://deckbox.org/system...cards/1-112.jpg nie leczy obrażeń co turę?
 
     
RasTafari 


Wiek: 37
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 241
Skąd: Z Turawy
Wysłany: Wto 15 Sty, 2013   

1. Nie
2. Tak
3. Fortress nie leczy tylko canceluje a że Krwiopijec nie pozwala cancelować to abilitka Fortress będzie bezużyteczna
_________________
una salus victis
 
     
Lukay 
plugawy

Dołączył: 11 Sty 2013
Posty: 4
Skąd: Świecie
Wysłany: Nie 24 Lut, 2013   

zagrywam


Pytanie nr 1:
Mam w polu bitwy krwiopijcę http://deckbox.org/whi/Bloodthirster a przeciwnik Kazadora http://deckbox.org/whi/King%20Kazador czy atakując odporność kazadora jest brana pod uwagę i czy na początku mojej tury przeciwnik musi poświęcic kazadora jeśli nie ma innej jednostki w tej strefie? Czy może żeby to się stało to muszę zapłacić zasobami?

Idąc dalej. Mam spaczeniowy meteoryt w strefie a w tej samej strefie przeciwnik ma kazadora więc czy żeby go spaczył musze zapłacic 3 zasoby?

Co się dzieje jak przeciwnik kładzie kazadora w strefę gdzie ma wykopalisko spaczeń? Wchodzi do gry spaczony czy jednak nie?

Pytanie nr 2:
Mam rozwinięcie w misji i używam karty to czy mogę jednostkę która była rozwinięciem postawić w polu bitwy/królestwie?

Pytanie nr 3:
Sorry ale nie pamiętam nazw. Brat wrzuca w pole bitwy poprzez rytuał http://deckbox.org/whi/Mo...20Teef%20Ritual pająka który umożlwia wrzucenie razem z nim do gry dwie dodatkowe jednostki. Razem z nimi wchodzą dwaj poszukiwacze zębaczy to czy te dwie jednostki wchodząc do gry mogą przeszukać 5wierzchnich kart w celu znalezienia zębacza?
 
     
Virgo

Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 165
Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 25 Lut, 2013   

1 Blodzio neguje odporność, musi poświęcić, nic nie dopłacasz, bo sacrifice nie targertuje.
To przeciwnik wybiera, czy bije po stolicy, czy spacza jednostkę. A skoro on sam to robi to ty do niczego nie dopłacasz.
Wchodzi spaczony.
2 Nie rozumiem pytania.
3 Nie może użyć akcji pająka, żeby wstawić trackerów, bo akcja pająka działa tylko wtedy, kiedy jest zagrywany z ręki.
 
     
Lukay 
plugawy

Dołączył: 11 Sty 2013
Posty: 4
Skąd: Świecie
Wysłany: Pon 25 Lut, 2013   

Przecież pająk arachnarok zagrywany poprzez rytuał jest z ręki a nie ze stosu kart. Czy słowo "z ręki" oznacza że nie może być użyty jakikolwiek czynnik żeby karte położyć?


w drugim pytaniu chodzi mi o to, że jak używam Oderżnijta im łby to czy jak odsłonię moje rozwinięcie w misji i okaże się że to jednostka, to będe mógł tę jednostkę postawić w polu bitwy do konca tej tury?

Czy moze tej taktyki moge używać tylko na przeciwnika?[/b]
 
     
Virgo

Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 165
Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 25 Lut, 2013   

Pająk jest umieszczany w grze z rytuału, a nie zagrywany prosto z ręki. Jego umiejętność się nie aktywuje.
Odsłonięta jednostka pozostaje w strefie, w której było rozwinięcie. Połóż rozwinięcie do pola bitwy to będziesz mógł nią zaatakować. Możesz na sobie
 
     
Lukay 
plugawy

Dołączył: 11 Sty 2013
Posty: 4
Skąd: Świecie
Wysłany: Pon 25 Lut, 2013   

dzieki bardzo :)
 
     
Skladzien 
Trusiek


Wiek: 33
Dołączył: 28 Sie 2013
Posty: 13
Skąd: Kraków
Wysłany: Sro 28 Sie, 2013   

Witam
Od jakiegoś czasu z dziewczyną dość często gramy w WHI podstawkę, i mam pytania co do kilku kart:

1) Jeżeli w grze jest "Król Kazador", a ja chcę zagrać "trolle rzygi" żeby się go pozbyć (bo bruździ kurdupel) to czy żeby na niego zadziałały muszę zapłacić 7 żetonów zasobów (koszt 4+3 za zdolność kurdupla)?

2) Wolna Kompania Jak działa ich Zwiad? Czy dotyczy to każdej walki w której biorą udział, czy też mogę ich np. umieścić w królestwie i w każdej turze wurzycać przeciwnikowi karty z ręki?

3) Jak pozbyć się we wczesnej fazie gry Kapłanów wojowników? Ta jednostka może bronic strefy w nieskończoność na początku gry gdy większość jednostek ma 1 młotek.

4) W jaki sposób można usunąć rozwinięcia przeciwnika z płonącej strefy? Moja dziewczyna często mocno rozwija płonące pole walki żeby na kurduplach dostawać odporność, a ja nie mogę jej tego zniszczyć w żaden sposób bo strefa płonie.

P.S>Mam nadzieję, że to nie nekromancja ale zdecydowanie pytanie pasuje do tego tematu :)
 
 
     
Borin 

Wiek: 38
Dołączył: 26 Kwi 2012
Posty: 60
Skąd: Kraków
Wysłany: Sro 28 Sie, 2013   

ad1 - rzygi "nie targetują" więc dopłacać nie muszisz (podobnie jak spite)
ad2 - muszą przeżyć walkę w której brali udział
ad3 - rzygami, pielgrzymką, DE - obniżaniem wytrzymałości itp. itd.
ad4 - grimgorem, wolą elektorów, długą zimą itp. itd.

P.S. - widzę żeś z Grodu Kraka - to wpadnijcie kiedyś z dziewczyną w środę koło 17 do sklepu galakty na łagiewnickej to wyjaśnimy wątpliwości i zobaczycie gry turniejowe ;)
Pozdro
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.14 sekundy. Zapytań do SQL: 14