Mam mały dylemat....czy jak wchodze na pole gdzie jest potwór i nie unikam go tylko walcze z nim i wygrywam czy moge dalej się ryszyć jeśli posiadam ruch??pozdrawiam
Sh' EGzor [Usunięty]
Wysłany: Pią 01 Paź, 2010
Zdecydowanie nie ,jest taka zasada w instrukcji: "walka kończy ruch". Myślę że to wszystko wyjaśnia. No chyba że tekst jakiejś karty mówiłby inaczej.
beszcza [Usunięty]
Wysłany: Pią 01 Paź, 2010
dzięki za pomoc nie byłem pewny bo nie mogłem tego znaleść w instrukcji ale biorąc na logkie właśnie tak graliśmy jak mówisz pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach