galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Parę pytań...
Autor Wiadomość
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 32
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 1638
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto 22 Lut, 2011   

Zabijam się spitem :D Ale widzę że moje "Jeszcze z Tobą nie skończyłem" robi się kultowe :D
 
 
     
Czarny
jedyny winny

Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 125
Skąd: Częstochowa/Kraków
Wysłany: Wto 22 Lut, 2011   

No to teraz taki "must be" w każdym decku do Imperium :mrgreen:
_________________
Fasta, Fatsa, Fasta!!
Oh no!! To fastaaaa...
 
     
BasTom

Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 13
Skąd: Cze-wa
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011   

Mam pytanko, czy obrażenia niebezpośrednie można przydzielić komuś kto ma odporność i w ten sposób je anulować czy traktuje je się jako nieanulowalne?
 
     
Czarny
jedyny winny

Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 125
Skąd: Częstochowa/Kraków
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011   

Oczywiście, a nawet trzeba :grin:
Obrażenia niebezpośrednie działają tak samo jak obrażenia zadawane w walce, tylko nie zadaje się ich w walce a poza nią. A to znaczy, że możesz je przyjmować na jednostki i na stolicę. Oczywiście nie możesz przydzielić więcej obrażeń niż wystarczy to do zabicia jednostki (z uwzględnieniem odporności i innych efektów), no i nie możesz przydzielać obrażeń na płonącą strefę stolicy.
_________________
Fasta, Fatsa, Fasta!!
Oh no!! To fastaaaa...
 
     
GambitG
OT- Inwazja

Dołączył: 25 Lut 2011
Posty: 268
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie 27 Lut, 2011   

Obrażenia niebezpośrednie są anulowalne. Ja gram tak, że jeśli wszystkie obrażenia niebezpośrednie pochodzą z jednego źródła to możesz wykorzystać jeden raz każdą jednostkę z odpornością, aby ja anulować. Czyli nie możesz wklepać siedmiu obrażeń w jednostkę z odpornością 1 bo anuluje jedno z tych obrażeń. Ale możesz jedno obrażenie wklepać w tą jednostkę i faktycznie to jedno zostanie zanulowane.
 
     
BasTom

Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 13
Skąd: Cze-wa
Wysłany: Pią 08 Kwi, 2011   

czy obrażenia niebezpośrednie można rozdzielać czyli jeśli jakaś jednostka zadaje 5 niebezpośrednich obr. to trzeba je sobie przydzielić samemu ale na jedną jednistkę czy też jedną strefę stolicy czy jedno tu kolejne tam itd ??
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 32
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 1638
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 08 Kwi, 2011   

tak można, a często nawet trzeba bo nie możesz np. jednostce z 3 życia przydzielić więcej jak 3 obrażeń niebezpośrednich.
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
Valdee 
OT- Inwazja

Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 31
Wysłany: Pon 18 Kwi, 2011   

Dzikie Gory
Atakuję nimi daną strefę, przeciwnik broni jednostką posiadającą 2 punkty wytrzymałości. Ja mam już dwa rozwinięcia w Polu Bitwy. Jak jest z dodatkowymi obrażeniami? Czy np mogę zadać jedno obrażenie jednostce, następnie jedno z dodatkowych idzie też w jednostkę a kolejne w stolicę? Czy też wszystkie wchodzą w jednostkę?
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 32
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 1638
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 18 Kwi, 2011   

możesz je dowolnie rozdzielać, 2 w jednostke, 2 w strefę, 1 w jednostkę i 1 w strefę etc.
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
nardios 
OT- Inwazja


Wiek: 32
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 53
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pon 18 Kwi, 2011   

Darker tu się nie zgodzę - na karcie masz wyraźnie napisane że gory zadają 2 dodatkowe obrażenia ( czyli do tego jednego młotka z którego przydzielasz dodajesz 2 obrażenia celowi któremu zadajesz ze swojego młotka ) Jeżeli zdolność dawałaby 2 młotki dodatkowe to jak najbardziej można podzielić na 2 cele, natomiast jeżeli jest napisane że zadajesz 2 dodatkowe obrażenia (to dodatkowe do tego którego zadasz z młotka który jest na starcie w gorach i nie możesz tego dzielic na inne cele ponieważ nie masz tyle młotków)

Mam nadzieje że zrozumiałeś co napisałem - bo po przeczytaniu swoich wywodów sam mam mętlik:)
Pozdrawiam serdecznie i wiesz bez uraz:)

jest możliwość że w którymś faq jest to wyjaśnione - niemniej jednak ja tak cały czas gram gorami - istnieje możliwość że źle interpretuje.
_________________
Nie ważny wynik, ważne że jest kubek paluszków!
 
     
Cogito

Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 24
Wysłany: Pon 18 Kwi, 2011   

owszem zle, Darker ma racje, obrazenia ida do wspolnej puli, która jest póżniej dzielona w zgodzie ze wszyskimi zasadami. Nie ma czegoś takiego (gdy zostanie juz stworzona pula) jak obrazenie pochodzące od konkretnej jednostki). Efekt jest podobny jakby jednostka atakowala 3 mlotkami.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.21 sekundy. Zapytań do SQL: 14