Class Decki w kwietniu czy coś innego? |
Autor |
Wiadomość |
D.W.
Galakta
Dołączył: 03 Lis 2004 Posty: 1780 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 13 Sty, 2011 Class Decki w kwietniu czy coś innego?
|
|
|
Z krótkiej dyskusji, która kiedyś była przeprowadzona wynikało, że najbliższy dodatki karciane to powinny być Class Decki.
Nowe dodatki karciane pojawią w okolicach kwietnia/maja tego roku. Jeśli uważacie, że to dobrze jeśli pojawią się Class Decki proszę pisać. Jeśli macie inne propozycje odnośnie pozostałych dodatków karcianych. pp. jakieś pomieszanie zestawów, tez piszcie. Zapraszam do krótkiej dyskusji na ten temat bo w ciągu 10 dni musimy potwierdzić nasze plany albo zastanowić się nad ich zmianą.
Jeśli chodzi o dodatki planszowe to jak będę znal plany ich plany dodruków, to wrócimy do tego tematu. Ale oczywiście jest szansa, ze taki dodatek pojawi się także w tym roku. Jeśli będą dwa do wyboru to gracze pomogą nam wybrać, który to będzie. |
|
|
|
|
Marcussz [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 13 Sty, 2011
|
|
|
Jak najbardziej mogą być Class Decki!
Nie powiem zacząłem myśleć że jednak wybór padnie na Essential Collection , szczególnie że jak spojrzałem to zawiera on właśnie te zestawy dodatkowe które jeszcze w Polsce nie wyszły
Ale może w związku z tym jak będzie dodruk Essentiala to tak by już wykończyć zestawy karciane
Co do dużych dodatków, nie ważne który - ważne żeby którykolwiek. |
|
|
|
|
Mariusz [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 13 Sty, 2011
|
|
|
witam
jestem za classami |
|
|
|
|
Kaktus [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 13 Sty, 2011
|
|
|
Również popieram class decki. |
|
|
|
|
Chrostek84 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 14 Sty, 2011
|
|
|
Class Decki. Super!!! Już traciłem nadzieję. |
|
|
|
|
Sandking [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 14 Sty, 2011
|
|
|
Ten esenszial wygląda konkretnie. Najpewniej kupię wszystko, co wyjdzie :] |
|
|
|
|
Maddas [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 14 Sty, 2011
|
|
|
Przepraszam, ale czy w tym miejscu mógłbym dowiedzieć się , czym te class decki w ogóle są i jakie zmiany do gry wprowadzają (o ile wprowadzają jakieś zmiany)? |
|
|
|
|
kowal85 [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 14 Sty, 2011
|
|
|
"Tłum domaga się krwi !!", oj to nie tu xD, również jestem za class deckami !! |
|
|
|
|
kam [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 14 Sty, 2011
|
|
|
oczywiscie, ze class decki! |
|
|
|
|
Marchfi [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 15 Sty, 2011
|
|
|
Oczekuje ze zniecierpliwieniem na ten dodatek. |
|
|
|
|
Pajhi [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 16 Sty, 2011
|
|
|
No ja się dołącze do wszystkich,wiadomo o co chodzi dobrze ze nasze zdanie zostało wysłuchane |
|
|
|
|
carloss6 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 16 Sty, 2011
|
|
|
jestem za class deckami!!!!!!!! |
|
|
|
|
SeeM [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 20 Sty, 2011
|
|
|
Klasy to jak na razie jedyna rzecz, która naprawdę wyróżnia RB od innych wydanych do tej pory w Polsce przygodówek. Innej opcji nie ma. |
|
|
|
|
tygrys [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 28 Sty, 2011
|
|
|
Seem to z łaski swojej wyjaśnij w jaki sposób wyróżnia. BO patrzę na te class decki na bgg i nijak nie mogę zrozumieć w jaki sposób zwiększa to interakcję między graczami. BO skoro zwiększa to znaczy, że jakoś wymusza tak? Rozumiem, ze te karty z class decków dają jakieś nowe zdolności bohaterom?
Generalnie skoro tutaj tyle zwolenników class decków to na pewno wiecie o co chodzi jakie nowe zasady wprowadzają itd więc byłbym wdzięczny za jakiś opis z konkretnymi przykładami.
To jak rozumiem są te specjalne zdolności? (mój angielski jest marny stad pytam)
http://boardgamegeek.com/...-character-deck
A te żetony służą do?
http://boardgamegeek.com/...-character-deck
A to jakieś dodatkowe wyzwania? I co znaczą te cyferki na nich?
http://boardgamegeek.com/...-character-deck
Z góry dziękuję za wyjaśnienie jak to działa jeśli chodzi o mechanikę i zasady gry. |
|
|
|
|
SeeM [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 28 Sty, 2011
|
|
|
Nie ma czegoś takiego jak wymuszenie interakcji - jak chcesz, to można całą grę przejść bez żadnej stojąc sobie na górkach w roku mapy. Nic nie pisałem o interakcji.
Ogólnie sporo jest tutaj - http://fortressat.com/ind...=713&Itemid=365 - o innych dodatkach zresztą też.
Klasy wprowadzają ścieżki rozwoju dla postaci, podobnie jak zdolności w Diablo 2 i paru innych tego typu gierkach. Kolejne poziomy odblokowują coraz potężniejsze zdolności. Z przetłumaczonych na polski przygodówek zdaj się tylko Warcraft (ale po naszemu jest tylko podstawka) ma klasy i rozwój postaci. Ani w Talizmanie, ani w Arkham nie ma czegoś takiego po polsku.
Jako, że postacie w Runebound są jakieś takieś nijakie i dotyczy to zarówno podstawki i dodatków, to klasy wprowadzają trochę "ŁAAAA! Teraz mam dwa ataki na raz.", "JEA! Level! Sztyletowanie!", "BLUYUY! Mogą się zamienić w potwora!". To jest ta fajność, która powinna mieć przygodówka i klasy to dostarczają. |
|
|
|
|
|