galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Class Decki w kwietniu czy coś innego?
Autor Wiadomość
D.W.
Galakta


Dołączył: 03 Lis 2004
Posty: 1780
Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 13 Sty, 2011   Class Decki w kwietniu czy coś innego?

Z krótkiej dyskusji, która kiedyś była przeprowadzona wynikało, że najbliższy dodatki karciane to powinny być Class Decki.

Nowe dodatki karciane pojawią w okolicach kwietnia/maja tego roku. Jeśli uważacie, że to dobrze jeśli pojawią się Class Decki proszę pisać. Jeśli macie inne propozycje odnośnie pozostałych dodatków karcianych. pp. jakieś pomieszanie zestawów, tez piszcie. Zapraszam do krótkiej dyskusji na ten temat bo w ciągu 10 dni musimy potwierdzić nasze plany albo zastanowić się nad ich zmianą.

Jeśli chodzi o dodatki planszowe to jak będę znal plany ich plany dodruków, to wrócimy do tego tematu. Ale oczywiście jest szansa, ze taki dodatek pojawi się także w tym roku. Jeśli będą dwa do wyboru to gracze pomogą nam wybrać, który to będzie.
 
     
Marcussz
[Usunięty]

Wysłany: Czw 13 Sty, 2011   

Jak najbardziej mogą być Class Decki!

Nie powiem zacząłem myśleć że jednak wybór padnie na Essential Collection , szczególnie że jak spojrzałem to zawiera on właśnie te zestawy dodatkowe które jeszcze w Polsce nie wyszły :smile:

Ale może w związku z tym jak będzie dodruk Essentiala to tak by już wykończyć zestawy karciane :mrgreen:

Co do dużych dodatków, nie ważne który - ważne żeby którykolwiek.
 
     
Mariusz
[Usunięty]

Wysłany: Czw 13 Sty, 2011   

witam

jestem za classami
 
     
Kaktus
[Usunięty]

Wysłany: Czw 13 Sty, 2011   

Również popieram class decki.
 
     
Chrostek84
[Usunięty]

Wysłany: Pią 14 Sty, 2011   

Class Decki. Super!!! Już traciłem nadzieję.
 
     
Sandking
[Usunięty]

Wysłany: Pią 14 Sty, 2011   

Ten esenszial wygląda konkretnie. Najpewniej kupię wszystko, co wyjdzie :]
 
     
Maddas
[Usunięty]

Wysłany: Pią 14 Sty, 2011   

Przepraszam, ale czy w tym miejscu mógłbym dowiedzieć się , czym te class decki w ogóle są i jakie zmiany do gry wprowadzają (o ile wprowadzają jakieś zmiany)?
 
     
kowal85
[Usunięty]

Wysłany: Pią 14 Sty, 2011   

"Tłum domaga się krwi !!", oj to nie tu xD, również jestem za class deckami !!
 
     
kam
[Usunięty]

Wysłany: Pią 14 Sty, 2011   

oczywiscie, ze class decki! :D
 
     
Marchfi
[Usunięty]

Wysłany: Sob 15 Sty, 2011   

Oczekuje ze zniecierpliwieniem na ten dodatek.
 
     
Pajhi
[Usunięty]

Wysłany: Nie 16 Sty, 2011   

No ja się dołącze do wszystkich,wiadomo o co chodzi dobrze ze nasze zdanie zostało wysłuchane
 
     
carloss6
[Usunięty]

Wysłany: Nie 16 Sty, 2011   

jestem za class deckami!!!!!!!!
 
     
SeeM
[Usunięty]

Wysłany: Czw 20 Sty, 2011   

Klasy to jak na razie jedyna rzecz, która naprawdę wyróżnia RB od innych wydanych do tej pory w Polsce przygodówek. Innej opcji nie ma. :)
 
     
tygrys
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Sty, 2011   

Seem to z łaski swojej wyjaśnij w jaki sposób wyróżnia. BO patrzę na te class decki na bgg i nijak nie mogę zrozumieć w jaki sposób zwiększa to interakcję między graczami. BO skoro zwiększa to znaczy, że jakoś wymusza tak? Rozumiem, ze te karty z class decków dają jakieś nowe zdolności bohaterom?
Generalnie skoro tutaj tyle zwolenników class decków to na pewno wiecie o co chodzi jakie nowe zasady wprowadzają itd więc byłbym wdzięczny za jakiś opis z konkretnymi przykładami.

To jak rozumiem są te specjalne zdolności? (mój angielski jest marny stad pytam)
http://boardgamegeek.com/...-character-deck

A te żetony służą do?
http://boardgamegeek.com/...-character-deck

A to jakieś dodatkowe wyzwania? I co znaczą te cyferki na nich?
http://boardgamegeek.com/...-character-deck

Z góry dziękuję za wyjaśnienie jak to działa jeśli chodzi o mechanikę i zasady gry.
 
     
SeeM
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Sty, 2011   

Nie ma czegoś takiego jak wymuszenie interakcji - jak chcesz, to można całą grę przejść bez żadnej stojąc sobie na górkach w roku mapy. Nic nie pisałem o interakcji.

Ogólnie sporo jest tutaj - http://fortressat.com/ind...=713&Itemid=365 - o innych dodatkach zresztą też.

Klasy wprowadzają ścieżki rozwoju dla postaci, podobnie jak zdolności w Diablo 2 i paru innych tego typu gierkach. Kolejne poziomy odblokowują coraz potężniejsze zdolności. Z przetłumaczonych na polski przygodówek zdaj się tylko Warcraft (ale po naszemu jest tylko podstawka) ma klasy i rozwój postaci. Ani w Talizmanie, ani w Arkham nie ma czegoś takiego po polsku.

Jako, że postacie w Runebound są jakieś takieś nijakie i dotyczy to zarówno podstawki i dodatków, to klasy wprowadzają trochę "ŁAAAA! Teraz mam dwa ataki na raz.", "JEA! Level! Sztyletowanie!", "BLUYUY! Mogą się zamienić w potwora!". To jest ta fajność, która powinna mieć przygodówka i klasy to dostarczają.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 13