galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Deck[i] na Chaos +kilka pytań
Autor Wiadomość
Asus
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Sty, 2011   Deck[i] na Chaos +kilka pytań

Witam! :D
Otóż zakładam ten temat, aby umieścić tu kilka pytań, a także poradzić się "co dalej z tym chaosem".

Kupiłem Core set i Zgubę Derricksburga. Obecnie chaos prezentuje się lepiej, lecz to nadal nie to. Czy w którymś boosterze, znajdę więcej sługusów Khorne`a?

Czytałem gdzieś, że talia chaosu to talia jednostek, które są bardzo drogie, lecz w pojedynkę powalają całe armie/talia, która ma najpierw zmiękczyć wroga, a potem dobić...
Powiedzcie mi tylko, w którym dodatku znajdę jakieś ładne stworki? :D

PS: Koledzy drodzy, korzystając z okazji moglibyście poświęcić chwile na przeanalizowanie kilku kart? Wady/zalety/mobilność/przydatność/co chcecie -> Skrzydlata furia, Krwiopijca, Melekh Przemieniacz - warto w to inwestować, kłaść do talii?

Czy mógłbym prosić o zabranie głosu ludzi mądrzejszych ode mnie? :razz:
 
     
DaRKeR
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Sty, 2011   

jeśli chcesz by ten deck wygrywał ( w sensie Chaos) to sobie daruj ;) jeszcze chaos nie jest zbyt wygrywającą talią.

W przyszłych dodatkach może pojawi się coś nowego co wesprze Chaos. Zwłaszcza brakuje Chaosowi supportów za 2, które miałby przydatną zdolność.
 
     
Asus
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Sty, 2011   

Może sztandarowa jednostka Książę Chaosu? Albo Berserkerzy Khornea? Czempion Nurgle`a? Demonetki Slaanesha? Plugawce, mutanty? Spaczone działo? Wielki Nieczysty? Strażnik Tajemnic? Krwiopuszcz?
Tyyyyyyyle możliwości... Główne zagrożenie w świecie Warhammera - a nie da się go sensownie wzmocnić? To niesamowite...
 
     
DaRKeR
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Sty, 2011   

na razie najlepiej działający deck na stolicy chaosu to coś tego pokroju:
http://deckbox.org/sets/10127
 
     
szymuss
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Sty, 2011   

Ja ogolnie bym Ci polecal sporo taktyk... Przy talii 55-60 spokojnie do 25 taktyk mozesz miec. Ja bym dal misje Wilki Polnocy mnie sie przydaje. Bohatera to lorda z 2 cyklu spaczenia. Baaardzo pomocny . Ogolnie chaosowi poki co najtrudniej wygrywac, nawet jakbys ze szczurami i nieumarlymi gral . Fajnie miec karty ,ktore dadza Ci krwiopijce za darmo ,albo za 4 np kozly:) w 1 dodatku z C. wrogow. Akurat w ogole nie wiem jak ma funkcjonowac Deck Darkerka ja sam bym troche inaczej go zrobil, ale ja to ja. Jak nie mam ponad polowy kart to moge tylko myslec jakby to wspolgralo.
 
     
DaRKeR
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Sty, 2011   

deck działa mniej więcej tak:

kładziesz na developkę dużą jednostkę (niszczysz developkę z one orcs scrap heap) poczym wskrzeszasz rise dead

lub

podnosisz taką jednostkę Ripem, na koniec tury poświęcasz z blessinga wyciągasz z decku inna jednostkę za darmo, ta z ripa ląduje na discardzie po czym rise dead.

lub

ożywiasz developkę z bolt of change, rzucasz blessinga, potem rise dead

lub ożywiasz developkę, dopakowujesz ją przy ataku z bray shamana, potem jest poświęcona, w następnej turze rise dead.

I tego typu kombinacje :)

Jak wyjdzie Lord of Change, pomagasz sobie z dobieraniem kart z one orc scrap heapa, lub adv. engenering :)

Deckiem trzeba się wprawić, ale potrafi namieszać :)
 
     
szymuss
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Sty, 2011   

No tak tylko masz 3 rise... Wystarczy taktyka elfow za nulowaniem i juz dupa. Taki system przewidzialem , ja bym dodal kozly... 53 karty to nie grzech!:)
 
     
DaRKeR
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Sty, 2011   

rise deady pomagają, ale nie są jedyne :) dzięki lordowi one orc scrap heap i adv engenering. Możesz wszystko ładować w kingdom (wystarczy dociąg 2-3 karty

a dzięki temu szybko sam wystawiasz jednostki

jeśli he czy ktokolwiek trzyma disdane czy dispele na risedeady to się odwali od ripów i bleesingów i innych rzeczy :]


ten deck zabija tylko verena i rzyg, chyba że uda się coś z tego ustrzelić z slaneesh domination.
 
     
szymuss
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Sty, 2011   

Szybkie szczury tez by zrobily swoje:)
 
     
DaRKeR
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Sty, 2011   

jak szczury trafią na obronnego ripa czy coś w tym stylu to wcale nie przyśpieszają :) tylko wszystkie giną :D
 
     
szymuss
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Sty, 2011   

Ja grimgrora bym zastapil kim innym.. Skoro i tak bylby na develpce to nie byl oby efekty wymuszonego ,ale wiadomo. Deck bardzo dobry ,ale nie na wszystkich. Wydaje mi sie ,ze mam w glowie lepszy deck na obecna chwile ,zeby z kazdym,,na rowni'' pograc .
 
     
DaRKeR
[Usunięty]

Wysłany: Pią 28 Sty, 2011   

grimgor jak wchodzi z rise dead, lub z bleesinga jego zdolność w pełni działa :) i niszczy wszystko na swojej drodze ;)

A co do lepszy decków, to tak ale to imperium/dwarfy/DE
 
     
szymuss
[Usunięty]

Wysłany: Sob 29 Sty, 2011   

No ja wiem ,ze wchodzi. To taka ,,Verena'' destruction:) ten Grimgor. Tylko ja najczesciej nawet z symulacja ,ze ktos ma rodicka, mam rozbudowane krolestwo szczegolnie i dajac na pole bity tylko takiego koska jakos mi sie nie usmiecha. Ogolnie deck na to ,zeby ,,Krowy'' wystawiac za darmo. Fajne tylko gorzej jak reka nie podejdzie , i Krowy sa szybko ,a taktyki pozno. Przeciwnik zamiast Ci zabijac to daje np do misji . Oczywiscie w 2-3 turze juz zaczyna dzialac. No zobaczymy co ja skoluje.
 
     
Asus
[Usunięty]

Wysłany: Pon 14 Lut, 2011   

Koledzy, a takie jeszcze jedno pytanie - czy korzystając z akcji kultysty intryganta mam prawo zapłacić kilka żetonów zasobów i zasadnie kilka obrażeń?

Jeżeli ktoś akurat nie nauczył się na pamięć treści tejże karty, co uważam za coś niewyobrażalnego ( :] ) zamieszczam opis:

Akcja: Wydaj 1 żeton zasobów, aby zadać 1 obrażenie wybranej spaczonej jednostce.

Oczywiście jeżeli dana jednostka posiada odporność niemożliwe jest jej zadanie obrażeń - bowiem akcja następuje po akcji, a odporność kolejno " uodparnia" jednostkę na kolejne akcje.
Dobrze rozumuje, czy nad interpretuje???
 
     
GambitGrelfer
[Usunięty]

Wysłany: Pon 14 Lut, 2011   

Za każdym razem kiedy odpalasz tą akcję zadajesz jedno i tylko jedno obrażenie. Możesz odpalić tą akcję ile razy chcesz w turze, ale tylko raz na stos.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 13