| 
            
				
			   |  | galakta.pl Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta
 
 
 |  
 
	
			| Problemy z zasadami. Wampiry Kosy ?? |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Cllaud [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 03 Lut, 2011   Problemy z zasadami. Wampiry Kosy ?? |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam 
 Hej gram w inwazje z kolegami od niedawana mamy trochę problemów z zasadami( zaznaczam że graliśmy w inne gry karciane) Taki pierwszy problem czy jeśli jednostka zostaje  zniszczona np z umiejętności Lorda Upiorów może zostać wyleczona z innej karty ? Czy na początku swojej tury przed przydzieleniem zasobów moge zagrać karę dodającą siły (młotka) aby zebrać więcej zasobów lub kart ? Czy jeśli zadam 3 obrażenia w krity i 2 w stolice po regeneracji moich kritów otrzymam 2 ciosy w stolice ? Czy Rozwścieczony Vargulf otrzymuje bonus jeśli w strefie atakowanej przez niego nikt się broni?
 
 Poza wydaje mi się że talia wampiry +chaos jest strasznie przekoksana na elfy. Może to moje subiektywne spojrzenie ale może jednak coś w tym jest. Powiem o tym 2 słowa kupiliśmy dla klubu zestaw podstawowy + masz potępionych szturm na ulduan kuźnia ciszy i tam taki mały dodatek z tym smokiem Smoczy czarodziej. Po zbudowaniu tali mono elfy +tylko kilka lizaków   i chaos + zestawy nieumarłych i za jasną zarazę nie mogę sobie z nim poradzić .A nie wydaje mi się aby mój kolega był tak dobry w tą grę (bez urazy dla niego) możecie coś poradzić ?? podaje pełne spisy
 
 1x Smoczy czarodziej
 3xNowicjusz z Saphery
 2x przebudzenie smoczego czarodzieja
 1x kapica asuryna
 1x cytadela zmierzchu
 1x brygada srebrnych hełmów
 1x Dary Aenariona
 1x mistrz wiedzy heota
 1zLoqtza
 1x arcymag saphery
 2xpłomienie feniksa
 1x Błędny wilk
 1x Caradryan
 1x Świątynia Vaula
 1x Oczyszczenie Asuryana
 1x Illyriel
 1x Większe uzdrowienie
 2x elfi okręt
 2x Wojownicy Sarusów
 2x Emisariusz z Averlornu
 2x Zapomniany cmętarz
 2x wioska niczyja
 2x Zbrojownia
 2Pogarda wysokich elfów
 2xSmoczy książę
 2x Włócznicy wysokich elfów
 3xJeździec karnozaura
 3Wojownik cienia
 3x skarbiec
 3x kapitan morskiej straży
 3mistrzowie miecza heota
 3xPotomek Indraugnira
 
 Wampy
 1xprzymierze
 1x ubój słabych
 1xEslian
 1x Chmura much
 1xSadystyczna mutacja
 1Zapomniany cmentarz
 1x wioska niczyja
 1x Płomienie tzeentcha
 2x rycerze chasosu
 2xSłudzy khorna
 2xRozwścieczony Vargulf
 2xUwiedzony przez ciemność
 1x straszliwamutacja
 2x krew dla boga krwi
 2x kapliczka nurgla
 3x grzęzowisko
 3xułuda
 3x niezliczone groby
 3x wrzeszczący sztandar
 3x grobowcowe ghule
 3xropiejące nurglingi
 3xTopielcy
 3x Innowacje
 3x horda szkieletów
 3x Wskrzeszenie zmarłych
 3x Lord uporów (KOKS)
 3x Hrabina Iseara 9Koks)
 3x trupi Wóz
 
 
 Oczywiście niektóre karty występują bardziej z musu niż z tego że uważamy że są dobre
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | DaRKeR [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 03 Lut, 2011   Re: Problemy z zasadami. Wampiry Kosy ?? |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Cllaud napisał/a: |  	  | Witam 
 Hej gram w inwazje z kolegami od niedawana mamy trochę problemów z zasadami( zaznaczam że graliśmy w inne gry karciane) Taki pierwszy problem czy jeśli jednostka zostaje  zniszczona np z umiejętności Lorda Upiorów może zostać wyleczona z innej karty ?
 | 
 
 Jak coś jest niszczone to nie da się tego "wyleczyć", można co najwyżej temu zapobiedz, np. cofając w odpowiedzi jednostkę na rękę pielgrzymką, albo zagrywając żelazną dyscyplinę gdy Twoja jednostka jest targetowana.
 
 
  	  | Cllaud napisał/a: |  	  | Czy na początku swojej tury przed przydzieleniem zasobów moge zagrać karę dodającą siły (młotka) aby zebrać więcej zasobów lub kart ? | 
 
 Jak najbardziej można tak robić. Myk polega na tym, by żeby dodać sobie młotki do kingdoma, musi być Cie na to stać przed kingdomem (kasa z poprzedniej tury) Natomiast jeśli chodzi o quest to możesz skorzystać z kasy z kingdoma z aktualnej tury
   
 
 
  	  | Cllaud napisał/a: |  	  | Czy jeśli zadam 3 obrażenia w krity i 2 w stolice po regeneracji moich kritów otrzymam 2 ciosy w stolice ? | 
 
 tutaj nie bardzo wiem o co kaman
  Zasada jest taka, podczas przydzielania obrażeń, zanim będziesz mógł zadać obrażenia w stolice, musisz przydzielić jednostką tyle obrażeń ile jest potrzebne do ich zabicia (musisz wziąc pod uwagę, efekty anulujące obrażenia) 
 Zatem jeśli obrażenia są już przydzielone, to potem ciężko to zmienić, bo byłby potrzebny jakiś efekt karty, a samo wyleczenie twoich jednostek nie zmieni w tym momencie przydzielonych obrażeń.
 
 *inna sprawa że jednostki możesz wyleczyć dopiero po zadaniu obrażeń (nie przy przydzielaniu - tutaj jeszcze nie są ranne) jeżeli jednak jednostka dostanie tyle obrażeń ile ma życia AUTOMATYCZNIE ginie, nie da się jej już wtedy uleczyć.
 
 
  	  | Cllaud napisał/a: |  	  | Czy Rozwścieczony Vargulf otrzymuje bonus jeśli w strefie atakowanej przez niego nikt się broni? | 
 tak pod warunkiem że w tej strefie jest jakaś jednostka przeciwnika.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Cllaud [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: Czw 03 Lut, 2011   oki |   
 |  
               | 
 |  
               | Dzięki już wszystko jest jasne  Wielkie dzięki w sumie tylko ta sprawa z Vargulfem wyszła inaczej niż myśleliśmy trochę przekołysany jest ten  krit  W każdym razie wielkie dzięki pewnie jeszcze pytania się pojawią   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |