galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zew Dziadka
Autor Wiadomość
Mikangelo 


Wiek: 30
Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 16 Mar, 2011   Zew Dziadka

Witajcie!

Jestem świeży na forum.
Jednakże chciałbym Was, bardziej doświadczonych i zapewne zaprawionych w bojach WH zapytać o interpretację karty Zew Dziadka. Karta z cyklu wrogów nr 35.

"Akcja: Poświęć jakąś jednostkę, aby przejrzeć 5 wierzchnich kart ze swojej talii"

Moje pytanie odnosić się będzie do stwierdzenia "jakąś". Czy dobrze rozumiem, że jakąś oznacza, że mogę poświęcić zarówno jednostkę własną jak i przeciwnika?
Bo tak bym ja interpretował. Jeżeli akcja na karcie dotyczy własnej talii to zawsze jest to zaznaczone. A tu taki troche dylemat mam, bo karta jest przede wszystkich kosmicznie tania, tzn 1 żeton zasobów, a według mojej definicji karty mozna nią zniszczyć potężne jednostki w grze.
Proszę o odpowiedź.
_________________
Pozdrawiam,
Mik
 
     
Nemomon 
Grupa Wsparcia
Talisman~


Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 2873
Skąd: W-wa
Wysłany: Sro 16 Mar, 2011   

Uszanowanie,

Poświęcać możesz tylko własne jednostki.
_________________
GameKeeper - Polskie forum poświęcone Magii i Miecz i Relic.
 
     
Mikangelo 


Wiek: 30
Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 11
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro 16 Mar, 2011   

Super, dziękuję koledze. Gra będzie o wiele ciekawsza, a i skończą się kłótnie z moją dziewczyną o interpretację kart w których jest napisane "poświęć" :)
_________________
Pozdrawiam,
Mik
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.13 sekundy. Zapytań do SQL: 13