galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Taktyka - Dominacja Slaanesha
Autor Wiadomość
merlin_filth 

Wiek: 30
Dołączyła: 23 Mar 2011
Posty: 4
Wysłany: Sro 23 Mar, 2011   Taktyka - Dominacja Slaanesha

Witam!
Mam pytanie odnośnie karty taktyki chaosu Dominacja Slaanesha, która mówi:

"Akcja: Odkryj do trzech losowych kart z ręki wybranego przeciwnika. Możesz za darmo zagrać dowolną liczbę odkrytych w ten sposób taktyk (traktuj je tak, jakby znajdowały się na twojej ręce).(Koszt odkrytych taktyk zawsze wynosi 0)."

Załóżmy, że odkryłam dwie taktyki i kiedy mogę nimi zagrać? Od razu po wzięciu muszę nimi zagrać czy mogę je trzymać na ręku i zgrać w jakiejś innej turze?

Pozdrawiam!
 
     
Czarny
jedyny winny

Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 125
Skąd: Częstochowa/Kraków
Wysłany: Sro 23 Mar, 2011   

Musisz zagrać od razu po wyjęciu z ręki przeciwnika. Tylko musisz pamiętać, że stwierdzenie "(Koszt odkrytych taktyk zawsze wynosi 0" odnosi się do kosztu karty, a nie kosztu lojalnościowego. Innymi słowy nie płacisz za kartę, ale za punkty lojalności musisz dopłacić.
_________________
Fasta, Fatsa, Fasta!!
Oh no!! To fastaaaa...
Ostatnio zmieniony przez Czarny Sro 23 Mar, 2011, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
merlin_filth 

Wiek: 30
Dołączyła: 23 Mar 2011
Posty: 4
Wysłany: Sro 23 Mar, 2011   

Aha, dzięki za odpowiedź :)
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 32
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1638
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro 23 Mar, 2011   

Zabije Czarny !

Action: Reveal up to three cards at random from one target opponent's hand. You may play any tactics thus revealed as though they were in your hand for no cost.


NO COST, czyli koszt nie jest równy 0 tylko nie ma kosztu i nie trzeba dopłacać za lojalność.

Po prostu zagrywasz karty bez kosztu.
 
 
     
RasTafari 


Wiek: 36
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 244
Skąd: Z Turawy
Wysłany: Sro 23 Mar, 2011   

A to jak przy tym jesteśmy to czy Kapliczka Sigmara ma wpływ na koszt zagrywanych taktyk czy NO COST to NO COST AT ALL i co by się nie działo to te takty lecą za darmoszkę?
_________________
una salus victis
 
     
ziggy 
filthy bastard


Wiek: 34
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 95
Skąd: Oberschlesien
Wysłany: Sro 23 Mar, 2011   

Ludzie czytajcie FAQ'i :wink: :

Cytat:
Cost
Any reference to cost in a card effect
always references the top left number
printed on the card. A card with a cost
of 0 cannot be reduced.

Loyalty is a variable that can add to
the cost of a card. However, it is not
considered part of the cost for the
purposes of card effects.


... a Kapliczka Sigmara działa niezależnie od zagrywanych taktyk z Dominacji Slaneesha jako efekt globalny i tyczy się samego ich celu więc trzeba dopłacać :???: .
_________________
"The only constant thing is change."
 
     
Czarny
jedyny winny

Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 125
Skąd: Częstochowa/Kraków
Wysłany: Sro 23 Mar, 2011   

DaRKeR napisał/a:
Zabije Czarny !

Action: Reveal up to three cards at random from one target opponent's hand. You may play any tactics thus revealed as though they were in your hand for no cost.


NO COST, czyli koszt nie jest równy 0 tylko nie ma kosztu i nie trzeba dopłacać za lojalność.

Po prostu zagrywasz karty bez kosztu.


To ja zaraz zacznę zabijać.
Na whInvasion jak napisałem tak jak mówisz to mnie zjedliście, że nie mam racji i jednak się płaci. Więc może jednak jakaś decyzja w tej sprawie?
_________________
Fasta, Fatsa, Fasta!!
Oh no!! To fastaaaa...
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 32
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1638
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro 23 Mar, 2011   

płacisz jak jest at 0 cost, jak przy Runefangu.
 
 
     
Czarny
jedyny winny

Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 125
Skąd: Częstochowa/Kraków
Wysłany: Sro 23 Mar, 2011   

No cóż, wypada stwierdzić "Doskonale" :grin:
_________________
Fasta, Fatsa, Fasta!!
Oh no!! To fastaaaa...
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 32
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1638
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro 23 Mar, 2011   

aczkolwiek, wysłałem do Lukasa właśnie pytanko. Zwariuje z tymi zasadami :D
 
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 32
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1638
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro 23 Mar, 2011   

Gadałem chwilę o tym z Entropy i podzielił moje zdanie. A chłopak ma jeszcze smykałkę do udowadniania :)

As the FAQ says, "Loyalty is a variable that can add to the cost of a card. However, it is not considered part of the cost for the purposes of card effects." The rulebook also says "A card‟s cost is determined by adding the card‟s printed cost (the numerical value in the upper left hand corner of the card) and its loyalty cost" The card says you can play the tactics "for no cost" though, so if you had to pay the loyalty, you would be paying a cost. Also, this card would be absolutely terrible if you had to play loyalty costs.
 
 
     
Czarny
jedyny winny

Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 125
Skąd: Częstochowa/Kraków
Wysłany: Sro 23 Mar, 2011   

No i dobrze, to wszystko w sumie wyjaśnia :smile:
_________________
Fasta, Fatsa, Fasta!!
Oh no!! To fastaaaa...
 
     
ziggy 
filthy bastard


Wiek: 34
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 95
Skąd: Oberschlesien
Wysłany: Czw 24 Mar, 2011   

Ja bym jednak napisał do Lukasa (ukłon w stronę DaRKeRa) bo taka "smykałka do udowadniania" na powyższym przykładzie, to po prostu logiczna interpretacja, na którą stać każdego.
Nie żebym miał wątpliwości (używam SD bez płacenia za lojalki), ale skoro szumi zarówno tu jak i na whinvasion.pl, wyjaśnijmy to raz na zawsze.

DaRKeR... będziesz uprzejmy skrobnąć?
_________________
"The only constant thing is change."
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 32
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1638
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw 24 Mar, 2011   

to jest potwierdzone przez Lukasa :)

Entropy, ja i Lukas mamy gorącą linię :)
 
 
     
merlin_filth 

Wiek: 30
Dołączyła: 23 Mar 2011
Posty: 4
Wysłany: Czw 24 Mar, 2011   

hej,

mam jeszcze jedno pytanie: Kuźnia Węgielna - wsparcie krasnoludów : "Królestwo. Wymuszony: na początku swojej tury wylecz 1 obrażenie swojej Stolicy".

Leczę to jednorazowo jak wykładam kartę, czy w każdej swojej turze na początku?

Bo nie wiem właśnie...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.33 sekundy. Zapytań do SQL: 13