galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytania o kilka kart
Autor Wiadomość
borutg 

Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 55
Skąd: Szczecin
Wysłany: Sob 20 Sie, 2011   Pytania o kilka kart

Witam ponownie. Mam pytań:
1. Legnda Archaon (http://deckbox.org/whi/Archaon)
- czy korzystając z akcji Archon`a mogę wybrać dowolną jednostkę niezależnie od strefy którą atakuję ?
- rozumiem że mogę zlikwidować jednostkę zanim ona (obrońca) zada mi obrażenia (oczywiście zagrywając akcję przed przydzielniem obrażeń)
- jako że nie dostałem jeszcze odpowiedzi chciasłbym dodac jeszcze jedno pytanie:
Jako że Legenda może atakować z Pola Bitwy (jako zwykła jednostka) to czy nie może zostać wybrana jako obrońca jakielkolwiek strefy - jako jednostka (jeśli przeciwnik atakuje strefę nie Legendę) - to pytanie już ktoś zadał ale nie znalazłem pełnej odpowiedzi
2. Krwiopuszcz (http://deckbox.org/whi/Bloodletter)
- moje atakujące/broniące się jednostki również otrzymują podwójne obrażenia ?
-czy jeżeli będzie wśród obrońców/atakujących Legenda to również otrzyma podwójne obrażenia.
3. czy Legenda może zostać wybrana na obroncę Pola Bitwy, lub innych ze stref ?
4. Kroxigor (http://deckbox.org/whi/Kroxigor)
- czy aby zniszczyć tę jednostkę mogę dla pewności przydzielic mu 4 obrażenia, jako że przeciwnik może wykonać akcję przed samym zadaniem obrażeń ?
5. Ochronne duszki (http://deckbox.org/whi/Protective%20Spites)
- czy mam rozumieć że dana jednostka może nie otrzymać np. 3 obrażeń i to 3x.
-czy obrażnia niebezpośrednie też nie będą anulowane ?
-I rozumiem że obrażenia nieanulowalne wchodzą zawsze.
6. Chmara nietoperzy (http://deckbox.org/whi/Swarm%20of%20Bats)
- czy odrzucone w skutek akcji jednostki z nekromacją mogą wrzucić do gry wg. zasad nekromacji?
Trochę się rozpisałem ale chciałem zebrać całość `nieścisłości` z Legend
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 35
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 21 Sie, 2011   Re: Pytania o kilka kart

borutg napisał/a:
Witam ponownie. Mam pytań:
1. Legnda Archaon (http://deckbox.org/whi/Archaon)
- czy korzystając z akcji Archon`a mogę wybrać dowolną jednostkę niezależnie od strefy którą atakuję ?
- rozumiem że mogę zlikwidować jednostkę zanim ona (obrońca) zada mi obrażenia (oczywiście zagrywając akcję przed przydzielniem obrażeń)
- jako że nie dostałem jeszcze odpowiedzi chciasłbym dodac jeszcze jedno pytanie:
Jako że Legenda może atakować z Pola Bitwy (jako zwykła jednostka) to czy nie może zostać wybrana jako obrońca jakielkolwiek strefy - jako jednostka (jeśli przeciwnik atakuje strefę nie Legendę) - to pytanie już ktoś zadał ale nie znalazłem pełnej odpowiedzi
2. Krwiopuszcz (http://deckbox.org/whi/Bloodletter)
- moje atakujące/broniące się jednostki również otrzymują podwójne obrażenia ?
-czy jeżeli będzie wśród obrońców/atakujących Legenda to również otrzyma podwójne obrażenia.
3. czy Legenda może zostać wybrana na obroncę Pola Bitwy, lub innych ze stref ?
4. Kroxigor (http://deckbox.org/whi/Kroxigor)
- czy aby zniszczyć tę jednostkę mogę dla pewności przydzielic mu 4 obrażenia, jako że przeciwnik może wykonać akcję przed samym zadaniem obrażeń ?
5. Ochronne duszki (http://deckbox.org/whi/Protective%20Spites)
- czy mam rozumieć że dana jednostka może nie otrzymać np. 3 obrażeń i to 3x.
-czy obrażnia niebezpośrednie też nie będą anulowane ?
-I rozumiem że obrażenia nieanulowalne wchodzą zawsze.
6. Chmara nietoperzy (http://deckbox.org/whi/Swarm%20of%20Bats)
- czy odrzucone w skutek akcji jednostki z nekromacją mogą wrzucić do gry wg. zasad nekromacji?
Trochę się rozpisałem ale chciałem zebrać całość `nieścisłości` z Legend


1.
- tak strefa ataku nie ma znaczenia.
- akcję musisz odpalić po wyznaczeniu Archona na atakującego, jeśli nie zrobisz tego w pierwszym możliwym oknie akcji po wyznaczeniu go do ataku, akcja przepada.
- legenda atakuje Z jednostkami, a nie jako jednostka. W żadnym momencie gry legenda nie jest traktowana jak jednostka. I nie, legenda uczestniczy w obronie tylko i wyłącznie gdy jest atakowana.
2.
- tak zadawane Tobie obrażenia są też podwajane
- nie Legenda nie jest jednostką.

3.NIE
4.TAK
5.
- tak dobrze rozumiesz
- niebezpośrednie też można tak anulować
- Nieanulowalne obrażenia jak nazwa wskazuje nie mogą być anulowane.
6. Tak możesz.
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
borutg 

Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 55
Skąd: Szczecin
Wysłany: Nie 21 Sie, 2011   

Dzięki za odpowiedź, jednakże proszę o jeszcze jedno wyjaśnienie:
DaRKeR napisałeś: "legenda atakuje Z jednostkami, a nie jako jednostka. W żadnym momencie gry legenda nie jest traktowana jak jednostka. I nie, legenda uczestniczy w obronie tylko i wyłącznie gdy jest atakowana."
w instrukcji jest jednak napisane:
"Podcza fazy Pola Bitwy Legenda moze użyć swojej siły Pola Bitwy aby zaatakować, tak jak by była jednostką znajdującą się na Polu Bitwy. Legenda może zadawać i otrzymać w walce obrażenia , tak jaby była jednostką, ale nie może być wybrana jako cel efektów kart..."
Wynika z tego że Legenda w tym przypadku jest traktowana jako Jednostka.
Pytanie:
1.jak przeciwnik zadaje obrażenia, w przypadku kiedy ja atakuję Legendą + 2 jednostki. czy może przydzielić swoje obrażenia zaczynając od Legendy (bo traktowana jest jako Jednostka na Polu Bitwy), czy też musi obdarować najpierw jednostki `pomocnicze` ?

2. Jesli Legenda może atakować z Pola Bitwy, to czemu nie może bronić stref (gdy sama nie jest atakowana)? (w instrukcji nie znalazłem takiego zakazu)

Proszę o dodatkowe wytłumaczenia mi tej kwestii. dzięki.
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 35
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 21 Sie, 2011   

borutg napisał/a:
Dzięki za odpowiedź, jednakże proszę o jeszcze jedno wyjaśnienie:
DaRKeR napisałeś: "legenda atakuje Z jednostkami, a nie jako jednostka. W żadnym momencie gry legenda nie jest traktowana jak jednostka. I nie, legenda uczestniczy w obronie tylko i wyłącznie gdy jest atakowana."
w instrukcji jest jednak napisane:
"Podcza fazy Pola Bitwy Legenda moze użyć swojej siły Pola Bitwy aby zaatakować, tak jak by była jednostką znajdującą się na Polu Bitwy. Legenda może zadawać i otrzymać w walce obrażenia , tak jaby była jednostką, ale nie może być wybrana jako cel efektów kart..."
Wynika z tego że Legenda w tym przypadku jest traktowana jako Jednostka.
Pytanie:
1.jak przeciwnik zadaje obrażenia, w przypadku kiedy ja atakuję Legendą + 2 jednostki. czy może przydzielić swoje obrażenia zaczynając od Legendy (bo traktowana jest jako Jednostka na Polu Bitwy), czy też musi obdarować najpierw jednostki `pomocnicze` ?

2. Jesli Legenda może atakować z Pola Bitwy, to czemu nie może bronić stref (gdy sama nie jest atakowana)? (w instrukcji nie znalazłem takiego zakazu)

Proszę o dodatkowe wytłumaczenia mi tej kwestii. dzięki.


1.może atakować tak jakby była jednostką, ale nie jest traktowana jako jednostka - to różnica. Aczkolwiek TaK, gdy Legenda atakuje można jej zadać obrażenia obrońcami.

2. W opisie Legend (w instrukcji ich w ogóle nie było) jest jasno napisane że legenda nie może bronić stref.
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
borutg 

Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 55
Skąd: Szczecin
Wysłany: Nie 21 Sie, 2011   

Ad 1. legenda dostaje obrażenia na końcu czy według `widzimisie` przeciwnika
Ad 2. (Legenda obrońcą stref) Przepraszam Cie DaRKer ale w jakim opisie ? w `zasadach kart Legend` nic nie znalazłem, na temat zakazu bronienie strefy przez Legendy. (może krótki cytat? ewntualnie żródło)
przepraszam za natarczywosć ale nie daje mi to spokoju cały dzień.
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 35
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 21 Sie, 2011   

borutg napisał/a:
Ad 1. legenda dostaje obrażenia na końcu czy według `widzimisie` przeciwnika
Ad 2. (Legenda obrońcą stref) Przepraszam Cie DaRKer ale w jakim opisie ? w `zasadach kart Legend` nic nie znalazłem, na temat zakazu bronienie strefy przez Legendy. (może krótki cytat? ewntualnie żródło)
przepraszam za natarczywosć ale nie daje mi to spokoju cały dzień.


1. dostaje obrażenia przy fazie Zadania obrażeń - nie kumam o co Ci chodzi.

2. Legend Cards
Legends cannot defend capital zones.

http://dl.dropbox.com/u/1...%20Rulebook.pdf 1 strona.
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
Gość

Wysłany: Nie 21 Sie, 2011   

AD 1 - jeśli atakowałeś 2 jednostkami razem z legendą a przeciwnik wyznaczył obrońców to oberwać może nawet tylko legenda (czyli wg. widzimisię przeciwnika - nie musi najpierw przydzielać jednostkom)
AD 2 - o tym, że legenda nie może bronić strefy jest w FAQ'u 1.5 na czerwono :)
 
     
borutg 

Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 55
Skąd: Szczecin
Wysłany: Nie 21 Sie, 2011   

Dziękuje za wyjaśnienie i źródło.
Przepraszam za moje niedopatsrzenie w FAQ 1.5 (jakoś mi to umknęło) i natarczywość.
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 35
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 21 Sie, 2011   

spox :)
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
borutg 

Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 55
Skąd: Szczecin
Wysłany: Sob 03 Wrz, 2011   

witam.
mam mały problem, który powstał przy wczorajszej partii.
sytuacja wygląda tak:
- mój przeciwnik, grający krasnoludami, ma wystawioną Legendę. Ponadto, na jego Polu Bitwy jest wystawiona karta: Runa żywotności (http://war.dbler.com/index.php?view=card&cardid=1013) .
- ja atakuję Legendę od strony Pola Bitwy.
I tu jest problem: czy moje atakujące jednostki, poprzez Runę żywotności, tracą 1 młotek gdyż wprawdzie atakują Legendę ale od strony Pola Bitwy (wersja przeciwnika), czy też nie tracą młotka bo atakują Legendę a nie strefę (moja wersja).
pozdrawiam.
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 35
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 03 Wrz, 2011   

Moim zdaniem tracisz młotek, bo atakujesz Legendę przez strefę.
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
borutg 

Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 55
Skąd: Szczecin
Wysłany: Nie 04 Wrz, 2011   

Dzięki. :cry:
 
     
wookash966

Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 87
Skąd: MMz
Wysłany: Wto 06 Wrz, 2011   

Mam pytanie odnośnie karty 32 "wojenne ogary" tekst: "akcja: kiedy jednostka wchodzi do gry odkryj (chaos) legendę albo jednostkę ze swojej ręki, jeśli to zrobisz zadaj dwa obrażenia... /innej jednostce/"
Nie bardzo rozumiem znaczenie słowa "odkryj" w tym przypadku - mam po prostu pokazać moją kartę przeciwnikowi czy ją kupić i wystawić na polu gry?
_________________
x´¨)
¸.·´¸.·´¨) ¸.·*¨)
(¸.·´ (¸.·´
Obawiam się dnia kiedy technologia pokona człowieczeństwo. Świat będzie się składał z generacji idiotów.
 
     
Pollus 

Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 149
Wysłany: Wto 06 Wrz, 2011   

Pochwalić się że masz :P
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 14