galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Krwiopuszcz i przydzielanie obrażeń...
Autor Wiadomość
Stonewolf

Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 1
Wysłany: Sro 15 Cze, 2011   Krwiopuszcz i przydzielanie obrażeń...

Krwiopuszcz:
"Podczas przydzielania obrażeń podwój wszystkie przydzielone jednostkom obrażenia"

W mojej głowie zrodizła się wątpliwość po obejrzeniu spoilera wideo ze wszystkimi kartami. W filmie pada zdanie: "Bomba zarazy i inne taktyki chaosu będą po prostu masakrowały jednostki przeciwników"

Prosiłbym o wyjaśnienie jak to jest z obrażeniami z taktyk. W fazie pola bitwy obrażenia zanim zostaną zadane - są przydzielane i jest czas na zagranie akcji, a dopiero później są zadawane. W przypadku akcji jednostek i taktyk obrażenia są od razu zadawane (z pominięciem etapu przydzielania obrażeń), więc według mnie - Krwiopuszcz nie wzmocni bomby zarazy ani innych tego typu akcji.
Tezę podparłbym tym, że wszystkie taktyki chroniące przed obrażeniami działają na obrażenia, które "mają zostać zadane" a nie na "przydzielone obrażenia".

Może ktoś kompetentny po dokładniejszej analizie będzie potrafił dać mi odpowiedź.
 
     
ygeth 


Wiek: 38
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 119
Skąd: W-wa
Wysłany: Sro 15 Cze, 2011   

Krwiopuszcz
_________________
Prawdziwe oblicze Chaosu
 
     
Gustav Anioł 
Mistrz Baśni

Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 10
Skąd: Szczecin
Wysłany: Czw 16 Cze, 2011   

należy dodać, że skoro jest napisane "podwój wszystkie obrażenia przydzielane jednostkom", to wynika z tego, że jak ten demon będzie w grze i dojdzie do starcia na Polu Bitwy, to będzie można zbierać zwłoki wszystkich prawie jednostek - swoich też...
jakoś nie przekonuje mnie, że te obrażenia zadawane z taktyk chaosu też łapią się pod efekt Krwiopuszcza;
chyba po to właśnie jest to rozdzielenie pomiędzy zadaj, a przydziel, żeby było stosowane
a na karcie jasno stoi "podwój przydzielone", a nie zadane
 
 
     
Gustav Anioł 
Mistrz Baśni

Wiek: 36
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 10
Skąd: Szczecin
Wysłany: Czw 16 Cze, 2011   

ok. pomyślałem, wyjąłem instrukcję i rzeczywiście zrozumiałem swój błąd:
Krwiopuszcz naprawdę podwaja obrażenia zadawane z taktyk! :razz:
Znak tego w tym, że jest to tak potężny efekt, że ciężko było to ogarnąć....
ależ ten Chaos urósł! :shock: :lol:
 
 
     
Gość

Wysłany: Pon 11 Lip, 2011   

Z kartą trzeba uwarzać jak się przeciw Elfom, bo teraz niebezpośrednie przy Krwiopuszu potrafią Ci w moment z masakrować wszystkie jednostki
 
     
ygeth 


Wiek: 38
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 119
Skąd: W-wa
Wysłany: Czw 14 Lip, 2011   

I wszystko w tym temacie. Takie pojedyńcze karty http://war.dbler.com/inde...ard&cardid=2201 są bezwartościowe :evil:
_________________
Prawdziwe oblicze Chaosu
 
     
lanowiec

Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 66
Wysłany: Pią 15 Lip, 2011   

a jak się przydziela je w takiej sytuacji
ja atakuje dwoma jednostkami z jednym młotkiem, strefy broni jedna jednostka z wytrzymałością 2, to jeśli jest faza przydzielana obrażeń, to wystarczy że przydzielę tej jednostce jedno obrażenie (bo automatycznie je podwajam do dwóch) i wtedy mogę pozostałe jedno obrażenie zadać stolicy?
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 35
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 15 Lip, 2011   

dokładnie tak.
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
radaner

Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 30
Wysłany: Wto 26 Lip, 2011   

A jest sytuacja : atakuje samym krwiopuszczem i w broniącej się strefie są powiedzmy 2 jednostki 1p 2hp, mam 3 mlotki i po jednym przydzielam kazdej jednostce, jedno w stolice przeciwnik wsadza 2 w mojego krwiopuszcza. I tu kłania się kolejność, rozpatruję śmierć krwiopuszcza (bo 2x2dmg >3 hp) więc jednostki przeciwnika żyją? Czy też krwiopuszcz ginie ale jednostki przeciwnika także?
 
     
Ravandil 
OT- Inwazja


Wiek: 39
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 343
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Wto 26 Lip, 2011   

Obrażenia podwajają się w momencie przydzielania (w zasadzie tuż po przydzieleniu), także wszyscy się zmasakrują :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 13