galakta.pl galakta.pl
Forum wydawnictwa gier planszowych Galakta

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
TROLLE RZYGI - interpretacja
Autor Wiadomość
deri 
YOŁ:)

Wiek: 31
Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 23
Skąd: Raszyn
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011   TROLLE RZYGI - interpretacja

Witam, jestem nowy, gram tak sobie, karty rozumiem ale tej jednej nie potrafię zinterpretować.

Trolle rzygi: Akcja: Zniszcz wszystkie jednostki w grze.

Czyje jednostki? Przeciwnika czy wszystkie razem z moimi jednostkami?

Dzięki z góry za odpowiedź
 
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 33
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011   

wszystkie Twoje i przeciwnika, a jak gracie w kilka osób np. 3-4 to niszczysz wszystkie jednostki 3-4 graczy ;)
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
deri 
YOŁ:)

Wiek: 31
Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 23
Skąd: Raszyn
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011   

Wielkie dzięki, to wiele zmienia:)
 
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 33
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw 28 Kwi, 2011   

żaden problem, polecam się :)
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
tompig

Dołączył: 24 Wrz 2011
Posty: 1
Wysłany: Sob 24 Wrz, 2011   

czyli jak rozumiem działa też na Króla Kazadora jeżeli zapłacę 3 zasoby?
 
     
Harpia

Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 112
Wysłany: Sob 24 Wrz, 2011   

zdejmie również Kazadora, ale nie musisz nicpłacić, Rzygi nic nie targetują :D
 
     
Rodhar 

Wiek: 31
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 8
Wysłany: Wto 06 Lis, 2012   

no nie bym bł pewien czy na Kazadora nie trzeba dopłacać, nie mam teraz jego karty przed oczyma ale z tego co pamiętam "przeciwnik nie może wybierać tej jednostki za cel efektu kart chyba że zapłaci o 3 żetony ......" - mogę się mylić, więc skoro trole rzygi to efekt karty to trzeba za niego dopłacić by objął Kazadora
 
     
RasTafari 


Wiek: 37
Dołączył: 04 Sty 2011
Posty: 241
Skąd: Z Turawy
Wysłany: Wto 06 Lis, 2012   

słuchaj Harpii, rzygi nic nie targetują więc nic nie trzeba dopłacać, wszystkie jednostki spadają, kazador też.
_________________
una salus victis
 
     
Wosho

Dołączył: 03 Gru 2011
Posty: 36
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 09 Lis, 2012   

Nie musisz placic :)
_________________
Tradelist http://deckbox.org/sets/107083
Dowolne karty na zamówienie :)
 
 
     
witold1981 

Wiek: 37
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 2
Wysłany: Sro 19 Gru, 2012   

[quote="RasTafari"]słuchaj Harpii, rzygi nic nie targetują więc nic nie trzeba dopłacać, wszystkie jednostki spadają, kazador też.[/quote]



Też jestem nowy jeśli chodzi o WI. Dlatego moje pytanko bo nie rozumiem kiedy i jak interpretować. Dlaczego Trolle nic nie targetują?? Skąd mam to wiedzieć kiedy tak jest a kiedy nie. Dla mnie Trolle Rzygi to efekt karty i nie można ściągnąć Króla Kazadora.
Dlatego że to karta Taktyki?
 
     
DaRKeR 
OT- Inwazja


Wiek: 33
Dołączył: 21 Paź 2010
Posty: 1248
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro 19 Gru, 2012   

dobrym tropem są karty na których jest napisane Target. Rzygi tego nie mają.
_________________
<- Polub nas na Facebooku ! Miejsce spotkań z Warhammer'em Inwazją
 
 
     
witold1981 

Wiek: 37
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 2
Wysłany: Czw 20 Gru, 2012   

[quote="DaRKeR"]dobrym tropem są karty na których jest napisane Target (chodzi o jakiś cel rozumiem). Rzygi tego nie mają.[/quote]

A możesz mi podać przykład takiej karty np. z Orków gdzie jest napisane target. Nowy jestem dopiero 3 gry za mną i kilku rzeczy nie bardzo kapuję.

PS. Ok już chyba skumałem. Chodzi po prostu że jeśli jakaś konkretna jednostka lub taka która Ja wybiorę (łaska Morka by na Króla Kazadora nie zadziałała). Na Trollach jest napisane wszystkie to wszystkie :) .
 
     
blazius

Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 98
Wysłany: Pią 21 Gru, 2012   

Karta targetuje gdy jest "wybierz jednostkę", "wybrana jednostka". Rzygi są masowym removalem jednostek i nie targetują.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0.31 sekundy. Zapytań do SQL: 13